browser laten vernieuwen vanuit de site

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

zjev

11 aug 2011, 10:52

heb deze site gemaakt:http://www.cre-ann.be/
als ik die uittest op een andere pc, dan moet ik telkens de internetgegevens wissen via de configuratie.
dat is nogal omslachtig, ( via F5 lukt het ook niet ).

kan ik iets in de site "inbouwen", zodat de vernieuwing automatisch gebeurt, want ik denk dat dit euvel ook bij andere bezoekers zo kan zijn,

site is gemaakt met flash, en ik laad hem op met dreamweawer.

alvast bedankt voor de lees,
zjev[/url]

coderunner

12 aug 2011, 10:33

Beste zjev,

Ik heb je website in verschillende browsers bekenen en ondervind geen enkel probleem met het bekijken ervan.
Iets inbouwen in je flashsite dat steeds je tijdelijke internet bestanden van je pc/laptop gaat opkuisen bestaat er niet en ik zie niet in waarom dit zou moeten. Alleen wanneer je wijzigingen aan je website aanbrengt kan het zijn dat de browser "oude" bestanden gaat ophalen uit je tijdelijke internet bestanden.
Om een totale "refresh" te doen zodat de browser alle gegevens terug van de server gaat halen is niet gewoon F5 indrukken maar de toetensencmbinatie ctrl + F5 ( m.a.w. beide toetsen samen) indrukken.

Graag een reaktie!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.