website
-
toshiba - Lid geworden op: 28 dec 2009, 16:09
hallo, ben nieuw hier ik probeer een eigen website te maken maar luk daar niet zo goed in, ik volg de cursus hier op seniorennet maar als ik de stappen zet zoals voor geschreven krijg ik andere venster open dan op het vb wordt weergegeven.
Doe ik iets fout of is het dat ik Vista heb??
grts
Frank
Doe ik iets fout of is het dat ik Vista heb??
grts
Frank
weet iemand hoe dit moet????? ik scan een tekst via mijn scanner naar mijn pc in word, eenmaal daar wil ik deze tekst bewerken ( er iets bijschrijven er iets uithalen en dergelijke) hoe doe ik dat, ik heb windows vista + office 2007
-
Strijkertje - Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Nieuw?? toshiba
Zo nieuw bent u niet toch?
Zo nieuw bent u niet toch?
Stille waters hebben diepe gronden !
-
Strijkertje - Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
En uw eerste vraag ...07 Jan 2010 ! !
toshiba
Geplaatst: Do 07 Jan 2010, 15:43 Onderwerp: Scannen-
vraagje: ik scan een document in word ik wil dit document bewerekn ( tekst bijschrijven, tekst verwijderen, enz) hoe doe ik dat ?
ik heb windows vista + office 2007
toshiba
Geplaatst: Do 07 Jan 2010, 15:43 Onderwerp: Scannen-
vraagje: ik scan een document in word ik wil dit document bewerekn ( tekst bijschrijven, tekst verwijderen, enz) hoe doe ik dat ?
ik heb windows vista + office 2007
Stille waters hebben diepe gronden !
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
@Strijkertje: toshiba zal waarschijnlijk bedoelen de eerste keer met een vraag over "Eigen website"
Beste toshiba (Frank),
Welkom. Ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt als browser..
De online-cursus van Pascal Vyncke werd opgesteld met een vroegere versie van Internet Explorer.
Weet dat wanneer je Internet Explorer 8 of 9 gebruikt de broncode niet meer automatisch opent in kladblok zoals aangegeven in de cursus. De manier waarop Internet Explorer 8 of 9 de broncode toont, kan je deze niet meer bewerken zoals dat wel ging in de vorige versies van IE.
Microsoft heeft gekozen voor het tonen van de broncode zoals Mozilla Firefox dat al jaren doet.
Hoe ga je dan tewerk?
1ste manier (Alle browsers)
1.1- Open het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
1.2- Vervolgens druk je op de rechtermuisknop en selecteer "Bron weergave"
1.3- Er verschijnt een venster met de broncode in kleur
1.4- Selecteer de html code door toetsencombinatie ctrl + a (="alles selecteren")
1.5- Kopieer de html code door toetsendombinatie ctrl + c (="kopiëren")
1.6- Open het programma kladblok (Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires >> Kladblok)
1.7- Plak de html code in een lege pagina van kladblok door toetsencombinatie ctrl +v (="plakken")
Ga nu verder met de cursus
2de manier (Alleen voor Internet Explorer 8-9)
2.1- Open het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
2.2- Druk vervolgens op de F12 toets
2.3- Een nieuw venster wordt geopend >> Ontwikkelhulpprogramma's (zie schermafdruk)

2.4- Ga in dat nieuwe venster in het menu bovenaan naar >> Bestand > Weergavebron voor Internet Explorer aanpassen
2.5- Selecteer kladblok in die lijst. (zie schermafdruk)
2.6- Sluit dit venster zodat je terug Internet Explorer te zien krijgt
2.7- Sluit Internet Explorer 8/9 af
2.8- Open nu terug het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
2.9- Vervolgens druk je op de rechtermuisknop en selecteer "Bron weergave"
2.10- De broncode wordt nu terug in het kladblok geopend.
Voor het bekijken van de broncode in een zelfgekozen tekst editor (voor Internet Explorer, Firefox, Opera): lees de handleiding "How To Change Default Webpage Source Editor Of Browsers" (engelstalig).
mvg,
Coderunner
Beste toshiba (Frank),
Welkom. Ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt als browser..
De online-cursus van Pascal Vyncke werd opgesteld met een vroegere versie van Internet Explorer.
Weet dat wanneer je Internet Explorer 8 of 9 gebruikt de broncode niet meer automatisch opent in kladblok zoals aangegeven in de cursus. De manier waarop Internet Explorer 8 of 9 de broncode toont, kan je deze niet meer bewerken zoals dat wel ging in de vorige versies van IE.
Microsoft heeft gekozen voor het tonen van de broncode zoals Mozilla Firefox dat al jaren doet.
Hoe ga je dan tewerk?
1ste manier (Alle browsers)
1.1- Open het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
1.2- Vervolgens druk je op de rechtermuisknop en selecteer "Bron weergave"
1.3- Er verschijnt een venster met de broncode in kleur
1.4- Selecteer de html code door toetsencombinatie ctrl + a (="alles selecteren")
1.5- Kopieer de html code door toetsendombinatie ctrl + c (="kopiëren")
1.6- Open het programma kladblok (Start >> Alle programma's >> Bureau-accessoires >> Kladblok)
1.7- Plak de html code in een lege pagina van kladblok door toetsencombinatie ctrl +v (="plakken")
2de manier (Alleen voor Internet Explorer 8-9)
2.1- Open het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
2.2- Druk vervolgens op de F12 toets
2.3- Een nieuw venster wordt geopend >> Ontwikkelhulpprogramma's (zie schermafdruk)

2.4- Ga in dat nieuwe venster in het menu bovenaan naar >> Bestand > Weergavebron voor Internet Explorer aanpassen
2.5- Selecteer kladblok in die lijst. (zie schermafdruk)
2.6- Sluit dit venster zodat je terug Internet Explorer te zien krijgt
2.7- Sluit Internet Explorer 8/9 af
2.8- Open nu terug het index.html bestand in Internet Explorer (dubbelklik op het icoontje index.html)
2.9- Vervolgens druk je op de rechtermuisknop en selecteer "Bron weergave"
2.10- De broncode wordt nu terug in het kladblok geopend.
Voor het bekijken van de broncode in een zelfgekozen tekst editor (voor Internet Explorer, Firefox, Opera): lees de handleiding "How To Change Default Webpage Source Editor Of Browsers" (engelstalig).
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.