Http fout
-
filius - Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13
Ik wil mijn bestanden plaatsen op mijn server en krijg een mededeling: HTTP fout 403 verboden.
Als dit nu de eerste keer was dan zou ik zeggen hoe kan dit, maar ik heb de bestanden al vele malen geplaatst en telkens met succes.
Ik heb zoals gewoonlijk foto's geplaatst.
Ik weet het niet meer.HELP!!!!
Als dit nu de eerste keer was dan zou ik zeggen hoe kan dit, maar ik heb de bestanden al vele malen geplaatst en telkens met succes.
Ik heb zoals gewoonlijk foto's geplaatst.
Ik weet het niet meer.HELP!!!!
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste filius,
Waar krijg je deze fout 403 ?
Fout 403 in een browser betekent dat deze pagina/map werd afgeschermd en niet toegankelijk is.
Opmerking:
Je heb nog een vraag in dit forum "Eigen Website" gesteld i.v.m. een favicon waarop je niet hebt op gereageerd! Gelieve op een gegeven antwoord te reageren a.u.b.
Lees mijn onderschrift! Alvast bedankt.
mvg,
Coderunner
Waar krijg je deze fout 403 ?
Fout 403 in een browser betekent dat deze pagina/map werd afgeschermd en niet toegankelijk is.
Opmerking:
Je heb nog een vraag in dit forum "Eigen Website" gesteld i.v.m. een favicon waarop je niet hebt op gereageerd! Gelieve op een gegeven antwoord te reageren a.u.b.
Lees mijn onderschrift! Alvast bedankt.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Mijn excuses voor het niet melden van de favicon.Deze was in orde gekomen, waarvoor dank, maar nu heb ik dus foto's ingevuld op enkele pagina's "www.demodernesmid.be" (met DW cs3) In de browser werkt alles.Ik heb ze dan geplaatst naar mijn server en krijg dan de fout 403.
Wat er wel op staat op de site is het favicon.Dus er komt niets op de website behalve favicon.
Wat er wel op staat op de site is het favicon.Dus er komt niets op de website behalve favicon.
-
Je hebt d.m.v. een .htaccess bestand of in de settings in je control panel op de webhostserver je "root" map beveiligd en ontoegankelijk gemaakt. Kijk dit na!
mvg,
Coderunner
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste filius,
1- Met welk programma upload je je bestanden naar de webhostserver (FileZilla, ...)?
Log in en kijk of je in je public map een .htaccess bestand hebt staan.
(Let op: verwijder dit bestand niet zomaar, er kunnen voor de goede werking van je website door de webhost andere gegevens ingezet zijn)
2- Kijk je gegevens eens na die je van je webhostserver gekregen hebt en kijk of daar een link vermeld staat naar je control panel om gegevens te wijzigen/na te kijken.
mvg,
Coderunner
1- Met welk programma upload je je bestanden naar de webhostserver (FileZilla, ...)?
Log in en kijk of je in je public map een .htaccess bestand hebt staan.
(Let op: verwijder dit bestand niet zomaar, er kunnen voor de goede werking van je website door de webhost andere gegevens ingezet zijn)
2- Kijk je gegevens eens na die je van je webhostserver gekregen hebt en kijk of daar een link vermeld staat naar je control panel om gegevens te wijzigen/na te kijken.
mvg,
Coderunner
-
Zoals ik melde werk ik met dreamwaever cs3.In de lokale site staat er een icoontje met de melding "vouw uit om locale en externe sites weer te geven".Van hier uit kom ik op de externe site (na de ftp,host en wachtwoord ingevuld te hebben kan ik de bestanden plaatsen) dit heb ik gedaan (doe ik anders ook) maar nu zonder resultaat.
grtjs,
filius

grtjs,
filius
-
Ik heb de website ondertussen kunnen plaatsen: ik heb dit gedaan op mijn pc waar ik voorheen op mijn laptop probeerde.Ik heb op de pc hetzelfde gedaan als op laptop en nu is het wel gelukt.Ik ga toch eens uitvissen waar het aan ligt dat het fout loopt op de laptop.
Heel erg bedankt aan coderunner voor de informatie; Dank u.
Heel erg bedankt aan coderunner voor de informatie; Dank u.