MICROSOFT OFFICE SHAREPOINT DESIGNER 2007
-
smurfke1 - Lid geworden op: 01 okt 2006, 21:19
Heeft iemand ervaring met dat programma.
Als ik een pagina van mijn website wil opslaan , zie ik opslaan als webpagina of als ik verder kijk in het balkje zie ik html bestanden , hoe moet het opgeslaan worden om dan via filezilla op het internet te brengen
Als ik een pagina van mijn website wil opslaan , zie ik opslaan als webpagina of als ik verder kijk in het balkje zie ik html bestanden , hoe moet het opgeslaan worden om dan via filezilla op het internet te brengen
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste smurfke1,
Neem in het menu "Bestand --> Opslaan als"
In het nieuwe venster
1- Selecteer je boven achter "Opslaan in" de map waarin je het bestand wil opslaan;
2- Schrijf je achter "Bestandsnaam" de naam die je de pagina wil geven;
3- Selecteer je in het dropdown menu achter "Opslaan als" --> HTML-bestanden;
4- Druk je op de knop "Opslaan" om het bestand op te slaan in de door jou gekozen map.
Graag deze keer een reactie ! (lees mijn onderschrift)
mvg,
Coderunner
Neem in het menu "Bestand --> Opslaan als"
In het nieuwe venster
1- Selecteer je boven achter "Opslaan in" de map waarin je het bestand wil opslaan;
2- Schrijf je achter "Bestandsnaam" de naam die je de pagina wil geven;
3- Selecteer je in het dropdown menu achter "Opslaan als" --> HTML-bestanden;
4- Druk je op de knop "Opslaan" om het bestand op te slaan in de door jou gekozen map.
Graag deze keer een reactie ! (lees mijn onderschrift)
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
smurfke1 - Lid geworden op: 01 okt 2006, 21:19
HALLO coderunner
bedankt voor je vlugge antwoord.
Nu heb ik nog een vraagje, ik heb mijn website volledig overgebracht van microsoft office frontpage naar scharepoint designer 2007 , maar nu als ik in een pagina verandert en dat opslaat en download via FilleZilla lukt dat, maar als ik dan in internet explorer kijk naar mijn veranderd pagina zie ik niets ik werk met windows7 , en als ik dan kijk op een andere pc die nog met windowsXP werkt en ook met internet explorer is mijn pagina verandert, weet jij soms een oplossing, bedankt
bedankt voor je vlugge antwoord.
Nu heb ik nog een vraagje, ik heb mijn website volledig overgebracht van microsoft office frontpage naar scharepoint designer 2007 , maar nu als ik in een pagina verandert en dat opslaat en download via FilleZilla lukt dat, maar als ik dan in internet explorer kijk naar mijn veranderd pagina zie ik niets ik werk met windows7 , en als ik dan kijk op een andere pc die nog met windowsXP werkt en ook met internet explorer is mijn pagina verandert, weet jij soms een oplossing, bedankt
-
Beste smurfke1,
In het eerste geval (wijzigingen zijn niet zichtbaar) kan het zijn dat je browser de bestanden terug gaat halen uit de map "Tijdelijke Internetbestanden" die op je computer staan.
Oplossingen:
1- Ga naar de desbetreffende pagina in je browser en wacht tot deze helemaal geladen is.
Druk vervolgens de toetsencombinatie ctrl + F5 gelijktijdig in. De browser gaat nu alles terug ophalen van de webhostserver.
Lukt dit ook niet ...
2- Verwijder alle bestanden uit de map "Tijdelijke Internetbestanden"
Hoe doe ik dat ?
I. Werkwijze 1.
I.1. Open Internet Explorer
I.2. In het menu klik je op ""Extra" --> "Browsergeschiedenis verwijderen"
I.3. In het nieuwe venster kijk je of volgende zaken zijn aangevinkt:
a- Gegevens van favoriete websites behouden
b- Tijdelijke Internetbestanden
c- Cookies
De rest laat je onaangevinkt!
I.4. Druk nu onderaan op "Verwijderen".
I.5. Sluit browser
I.6. Open terug je browser en ga naar de desbetreffende pagina.
Je wijzigingen zijn nu zichtbaar.
II. Werkwijze 2.
II.1. Download het kleine gratis programma CCleaner (als je dit nog niet hebt)
II.2. Installeer het programma en laat dit de "Tijdelijke Internetbestanden" verwjderen.
Laat weten of het je gelukt is!
mvg,
Coderunner
Bedoel je hiermee dat je de wijzigingen niet ziet of dat er helemaal niets getoond wordt?smurfke1 schreef:... maar als ik dan in internet explorer kijk naar mijn veranderd pagina zie ik niets ...
In het eerste geval (wijzigingen zijn niet zichtbaar) kan het zijn dat je browser de bestanden terug gaat halen uit de map "Tijdelijke Internetbestanden" die op je computer staan.
Oplossingen:
1- Ga naar de desbetreffende pagina in je browser en wacht tot deze helemaal geladen is.
Druk vervolgens de toetsencombinatie ctrl + F5 gelijktijdig in. De browser gaat nu alles terug ophalen van de webhostserver.
Lukt dit ook niet ...
2- Verwijder alle bestanden uit de map "Tijdelijke Internetbestanden"
Hoe doe ik dat ?
I. Werkwijze 1.
I.1. Open Internet Explorer
I.2. In het menu klik je op ""Extra" --> "Browsergeschiedenis verwijderen"
I.3. In het nieuwe venster kijk je of volgende zaken zijn aangevinkt:
a- Gegevens van favoriete websites behouden
b- Tijdelijke Internetbestanden
c- Cookies
De rest laat je onaangevinkt!
I.4. Druk nu onderaan op "Verwijderen".
I.5. Sluit browser
I.6. Open terug je browser en ga naar de desbetreffende pagina.
Je wijzigingen zijn nu zichtbaar.
II. Werkwijze 2.
II.1. Download het kleine gratis programma CCleaner (als je dit nog niet hebt)
II.2. Installeer het programma en laat dit de "Tijdelijke Internetbestanden" verwjderen.
Laat weten of het je gelukt is!
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Hoi smurfke1,
Bedankt om dit hier te melden.
In feite zou je deze handeling elke week eens moeten doen om deze overbodige bestanden, die na een tijdje veel ruimte op je harde schijf gaan innemen, te verwijderen!
mvg,
Coderunner
Bedankt om dit hier te melden.
In feite zou je deze handeling elke week eens moeten doen om deze overbodige bestanden, die na een tijdje veel ruimte op je harde schijf gaan innemen, te verwijderen!
mvg,
Coderunner