CLANTHOMSON
-
waltherweymeersch - Lid geworden op: 06 mei 2005, 17:59
Heb ooit een site gemaakt: http://users.telenet.be/clanthomson.small.pipes
Heeft steeds perfect gewerkt tot ik op een bepaald moment de boodschap kreeg dat hij bij het openen schade kon aanrichten.
Omdat op dat moment de site eigenlijk niet meer diende te bestaan heb ik alle bestanden verwijderd met de bedoeling dat hij niet meer actief zou zijn.
Als ik nu via Google Clan Thomson ingeef als zoekopdracht komt direct de link naar de site met de boodschap dat het kan dat bij het openen schade kan aangericht worden.
Is dit inderdaad zo, de bestanden van de site zijn niet meer online, dus kan de site niet meer worden geopend?
Hoe krijg ik dit opgelost.
Bij telenet vis ik achter het net! Ze sturen mij door naar Google?
Walther
Heeft steeds perfect gewerkt tot ik op een bepaald moment de boodschap kreeg dat hij bij het openen schade kon aanrichten.
Omdat op dat moment de site eigenlijk niet meer diende te bestaan heb ik alle bestanden verwijderd met de bedoeling dat hij niet meer actief zou zijn.
Als ik nu via Google Clan Thomson ingeef als zoekopdracht komt direct de link naar de site met de boodschap dat het kan dat bij het openen schade kan aangericht worden.
Is dit inderdaad zo, de bestanden van de site zijn niet meer online, dus kan de site niet meer worden geopend?
Hoe krijg ik dit opgelost.
Bij telenet vis ik achter het net! Ze sturen mij door naar Google?
Walther
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Walther,
Neem volgende pagina's eens door over wat je moet doen.
1- Deze site kan schadelijk zijn voor uw computer
2- Over malware en gehackte sites
3- Een malwarecontrole van uw site aanvragen
4- Verzoek tot heroverweging van uw site verzenden
mvg,
Coderunner
Neem volgende pagina's eens door over wat je moet doen.
1- Deze site kan schadelijk zijn voor uw computer
2- Over malware en gehackte sites
3- Een malwarecontrole van uw site aanvragen
4- Verzoek tot heroverweging van uw site verzenden
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
heb een bericht gestuurd aan Google om advies te vragen of eventueel de site te verwijderen.
Wacht op antwoord
Wacht op antwoord
-
Beste Walther,
Dat is een goede beslissing. Nu afwachten wat Google hierop antwoord.
Ik denk nu niet dat ze je website moeten verwijderen uit hun database, alleen de opmerking "Deze site kan schadelijk zijn voor uw computer" is reeds voldoende.
Houd me op de hoogte.
Alvast bedankt.
mvg,
Coderunner
Dat is een goede beslissing. Nu afwachten wat Google hierop antwoord.
Ik denk nu niet dat ze je website moeten verwijderen uit hun database, alleen de opmerking "Deze site kan schadelijk zijn voor uw computer" is reeds voldoende.
Houd me op de hoogte.
Alvast bedankt.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste coderunner
Google heeft zonder bericht de vermelding van malware verwijderd.
Voor mij is het opgelost, maar een berichtje van hen was toch hoffelijker geweest.
Nog eens bedankt voor de hulp.
Walther
Google heeft zonder bericht de vermelding van malware verwijderd.
Voor mij is het opgelost, maar een berichtje van hen was toch hoffelijker geweest.
Nog eens bedankt voor de hulp.
Walther
-
Beste Walther,
Dat is goed nieuws. Nu kan je terug iets zonder problemen online zetten als je dat zou willen
.
Het kan ook zijn dat dit automatische gebeurd is wanneer de "Google Bot" je url nakeek en geen bestanden meer heeft gevonden (daar je alles zelf verwijderd hebt) en zo de vermelidng heeft verwijderd. Maar wie weet dat ? Alleen Google zelf natuurlijk.
Dus eind goed, al goed.
Bedankt voor de update!
mvg,
Coderunner
@moderator : probleem opgelost!
Dat is goed nieuws. Nu kan je terug iets zonder problemen online zetten als je dat zou willen
Het kan ook zijn dat dit automatische gebeurd is wanneer de "Google Bot" je url nakeek en geen bestanden meer heeft gevonden (daar je alles zelf verwijderd hebt) en zo de vermelidng heeft verwijderd. Maar wie weet dat ? Alleen Google zelf natuurlijk.
Dus eind goed, al goed.
Bedankt voor de update!
mvg,
Coderunner
@moderator : probleem opgelost!