opstarten website

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

JURION

25 dec 2011, 14:08

De laatste dagen start mijn website zeer traag op, als ik hem open duurt het wel 40 sec vooraleer hij zichtbaar is. hoe komt dit, ik heb niets verandert.
bekijk hier mijn website http://www.kfcdekempen.be/index1.html

coderunner

25 dec 2011, 14:52

Beste JURION,

Het zou kunnen dat er veel meer activiteiten op de webhostserver(s), waar je website gehost wordt, zijn dan vroeger waardoor alles trager verloopt. Daar kan je zelf niets aan verhelpen. Maar ik denk niet dat dit de oorzaak is.
Je pagina (index1.html) is ook vrij "zwaar" met afbeeldingen en javascripts! Andere pagina's laden wel snel.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

JURION

26 dec 2011, 11:37

De pagina was enkele dagen geleden wel snel geladen, ik heb niet veel verandert, en toch is er een grote vertraging.
ik heb enkel de twee jpg afbeeldingen van de volgende wedstrijd erbij gezet, zou het daar kunnen aan liggen.
gr

coderunner

26 dec 2011, 16:17

Beste JURION,

Ik ben je code eens gaan uitpluizen en de boosdoener die je pagina belet snel te laden is het javascript van www.wieonline.nl op lijn 511 (broncode tonen)

Code: Selecteer alles

<!-- Begin W.I.E. code -->&nbsp; <script src="http://www.wieonline.nl/wie/wie.php?user=jurion"></script><!-- End W.I.E. code -->
dus haal deze code weg en je pagina zal terug snel laden.
Trouwens dit scipt lijkt niet (meer) te werken, deze gratis dienst is ook niet meer bereikbaar! Dus óf zijn zij gestopt met deze gratis dienst te verlenen óf hebben zij serverproblemen want de website http://www.wieonline.nl/ zelf is niet meer bereikbaar.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

JURION

27 dec 2011, 11:13

bedankt coderunner, het probleem is opgelost, knap gedaan, thanks

coderunner

27 dec 2011, 15:16

Beste JURION,

Dat is met alle plezier gedaan. Bedankt voor de update.

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!