Formulier
-
audry - Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33
Beste,
Graag zou ik een formulier op mijn website plaatsen, zodat de leden van onze club zich kunnen inschrijven voor bepaalde organisaties.
Maar ik weet niet of belgacom dit ondersteunt, ik heb wel een gratis domeinnaam.
weten jullie of dit kan?,
mvg
A.
Graag zou ik een formulier op mijn website plaatsen, zodat de leden van onze club zich kunnen inschrijven voor bepaalde organisaties.
Maar ik weet niet of belgacom dit ondersteunt, ik heb wel een gratis domeinnaam.
weten jullie of dit kan?,
mvg
A.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste audry
Je heb waarschijnlijk de sticky die hierboven staat niet gezien/gelezen zijnde:
Sticky: TIP - Aanmaak Contact formulier bij Telenet, Skynet, e.a.
Wanneer je daar de link "Webformulier" aanklikt, kom je op een pagina waar ik het uitleg (neem optie "Formulier versturen via server van Skynet").
mvg,
Coderunner
Je heb waarschijnlijk de sticky die hierboven staat niet gezien/gelezen zijnde:
Sticky: TIP - Aanmaak Contact formulier bij Telenet, Skynet, e.a.
Wanneer je daar de link "Webformulier" aanklikt, kom je op een pagina waar ik het uitleg (neem optie "Formulier versturen via server van Skynet").
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
audry - Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33
Beste coderunner,
Sorry sorry , ik heb dit echt niet gezien ik ga dit eens goed doornemen.
Hartelijk bedankt.
Coderunner , het is gelukt, maar als ik het doorstuur krijg je een bedanking ,moet ik daarvoor ook een pagina aanmaken??
bij de keuze velden zou ik graag , inplaats van een vinkje een 1of2 of3......is dit mogelijk???
mvg
A.
Sorry sorry , ik heb dit echt niet gezien ik ga dit eens goed doornemen.
Hartelijk bedankt.
Coderunner , het is gelukt, maar als ik het doorstuur krijg je een bedanking ,moet ik daarvoor ook een pagina aanmaken??
bij de keuze velden zou ik graag , inplaats van een vinkje een 1of2 of3......is dit mogelijk???
mvg
A.
-
Hallo audry,

mvg,
Coderunner
Je moet helemaal geen sorry zeggen hoor audry, het staat daar ook zo onopvallend tussen andere Stikiesaudry schreef:Sorry sorry , ik heb dit echt niet gezien ...
Dat hoeft niet, je kan het laten doorsturen naar bv. je index pagina of naar gelijk welke pagina op je website. Het oogt alleen professioneler wanneer je, na het invullen en versturen van het formulier, op een "bedank" pagina komt.audry schreef:... maar als ik het doorstuur krijg je een bedanking ,moet ik daarvoor ook een pagina aanmaken??
Wat bedoel je hier juist mee?audry schreef: ... bij de keuze velden zou ik graag , inplaats van een vinkje een 1of2 of3......is dit mogelijk???
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste audry,
Dat kan enkel met
- een vinkje (input name="checkbox")
- een bolletje (input name="radio")
Je bedoelt toch niet dat men achter de namen het aantal moet invullen?
bv.
spaghetti 3
croque 1
uitsmijter 0
mvg,
Coderunner
Dat kan enkel met
- een vinkje (input name="checkbox")
- een bolletje (input name="radio")
Je bedoelt toch niet dat men achter de namen het aantal moet invullen?
bv.
spaghetti 3
croque 1
uitsmijter 0
mvg,
Coderunner
-
Beste audry,
Dat doe je met een gewoon text input veld zoals je bv. doet met naam en email.
bv.
mvg,
Coderunner
Dat doe je met een gewoon text input veld zoals je bv. doet met naam en email.
bv.
Code: Selecteer alles
<input type="text" name="Spaghetti" value="0" onclick="this.value='';" style="width:20px;text-align:right;" />x Spaghetti<br />
<input type="text" name="Croque hawai" value="0" onclick="this.value='';" style="width:20px;text-align:right;" />x Croque hawai<br />
<input type="text" name="Croque monsieur" value="0" onclick="this.value='';" style="width:20px;text-align:right;" />x Croque monsieur<br />
<input type="text" name="Croque madame" value="0" onclick="this.value='';" style="width:20px;text-align:right;" />x Croque madame<br />
<input type="text" name="Uitsmijter" value="0" onclick="this.value='';" style="width:20px;text-align:right;" />x UitsmijterCoderunner
-
Beste audry,
Dat is graag gedaan.
Succes.
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!
Dat is graag gedaan.
Succes.
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!