server
-
JURION - Lid geworden op: 21 sep 2005, 20:31
ik zou mijn website op het net willen zetten, voor welke server zou ik kiezen en is er veel verschil in service en prijs tussen de verschillende serveraanbieders. ik heb via internet gezocht en vondt One.com wel een degelijke. wat denken jullie hiervan.
gr.
gr.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste JURION,
Maak je gebruik van PHP scriptingtaal? Indien niet, dan kan je eventueel overwegen je website op de gratis webruimte die je internetprovider (Telenet, Skynet/Belgacom, Scarlet ...) je aanbiedt (afhankelijk van je gekozen abonnement!) te plaatsen.
Hier vind je alvast beoordelingen/ervaringen van "klanten" die hun website op de webservers van "one.com" hebben staan (scroll naar beneden tot "Ervaringen").
mvg,
Coderunner
Maak je gebruik van PHP scriptingtaal? Indien niet, dan kan je eventueel overwegen je website op de gratis webruimte die je internetprovider (Telenet, Skynet/Belgacom, Scarlet ...) je aanbiedt (afhankelijk van je gekozen abonnement!) te plaatsen.
Hier vind je alvast beoordelingen/ervaringen van "klanten" die hun website op de webservers van "one.com" hebben staan (scroll naar beneden tot "Ervaringen").
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.