vraag clubsite

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

emmeloe
Lid geworden op: 10 feb 2007, 23:06

19 dec 2010, 16:24

Bedankt coderunner weer wat geleerd.
Het is gelukt

groetjes Emmeloe

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 dec 2010, 18:42

Beste emmeloe,

Check je emailbox i.v.m. je gestelde vraag (beveiliging map) :wink:

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

20 dec 2010, 14:33

Beste,

Mijn excuses, heb examens gehad deze ochtend, dus ik moest gisteren wat studeren.

Coderunner is je ondertussen verder aan het helpen leidt ik af uit zijn laatste bericht. Dus dat komt wel in orde.

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

20 dec 2010, 17:24

Het probleem van emmeloe is opgelost zoals in één van mijn vorige posts werd aangehaald nl. door gebruik te maken van .htaccess en .htpasswd en door toevoeging van een robots.txt.

mvg,
Coderunner


@moderator: Probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

martinw
Lid geworden op: 25 dec 2010, 15:36

25 dec 2010, 15:41

ultddave schreef: Meta tags zijn redelijk waardeloos sinds de laatste jaren. Bijna geen enkele spider houdt nog rekening met meta tags
Dan mis je toch wat nieuwe informatie !

Google gebruikt metatags, kijk maar bij Google zelf in de webmaster hulp afdeling. Je titel, de meta description tag, allemaal zaken die zo door google worden gebruikt en worden meegenomen bij het indexeren en ranken van je website.

Zie ook: http://www.metatags.nl/google_en_metatags

Bing, Facebook, Yahoo, allemaal gebruiken ze metatags op een bepaalde manier.

ultddave
Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Locatie: Limburg > Genk

26 dec 2010, 20:03

Beste,

Ik ben student ICT, dit is nieuwe informatie.

Ik denk dat u wat informatie mist aangaande het berekenen van de pageranks door google. Meta tags zijn zo goed als waardeloos bij google. Het is niet omdat mensen ze gebruiken, dat ze ook effectief veel invloed hebben. Vroeger waren die inderdaad zeer handig. Maar omdat er veel misbruik was (bijvoorbeeld de naam van uw concurrent bij uw keywords zetten) heeft google de waarden van die meta tags teruggeschroeft.

Ze hebben uiteraard nogaltijd invloed op een bepaalde manier, maar weinig tov andere factoren zoals:
- Aantal unieke bezoekers / maand (die weegt zeer zwaar door)
- Links (links van andere sites naar die van jou)
- De inhoud zelf (vaak nieuwe inhoud plaatsen)

Het zijn enkel die bedrijven die automatisch metatags laten genereren of je beloven dat je site door hun bovenaan de zoekresultaten komt te staan, die nog van die <geweldige> informatie op hun site heeft staan aangaande de waarde van metatags.
meta description tag, allemaal zaken die zo door google worden gebruikt en worden meegenomen bij het indexeren en ranken van je website.
De description meta tag wordt "misschien" gebruikt door google bij snippets. Google zegt expliciet "misschien" in de SEO starting guide. En het dient enkel voor snippets zoals ook aangegeven wordt in de link van u, niet voor de pagerank.

Trouwens bij de webmaster tools kan je zien dat de keywords meta tag al niet meer gelist wordt door google.

http://www.google.com/support/webmaster ... swer=79812

Die wordt dus al geskipped bij het crawlen door de google crawler.

PS: Bij dat forum gedeelte van de webmaster tools kan je dat oa lezen.

Of ben je misschien webmaster van metatags.nl en dat je speciaal daarvoor een account hebt gemaakt voor reclame te maken? ;)

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur