Seniorennet in het nieuw-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Danny.

18 jan 2010, 07:59

NewHaunter, zelfs met mijn computer die nog steeds heel traag afsluit omdat het probleem nog steeds niet gevonden, en definitief opgelost is (ik geef het op, en denk eraan een nieuwe installatie uit te voeren, zal tot dan er moeten mee leven), zie ik ook, zoals redpoppy, wat je hierna kunt zien
Afbeelding
Het probleem zal dus op je eigen installatie moeten gevonden worden, maar dat zal wel geen probleem zijn gezien je kundigheid.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

ultddave

18 jan 2010, 10:54

Het is geen probleem hoor. Newhaunter zat gewoon te lachen met het feit dat het gewoon een teller is die loopt. En dus totaal geen rekening houdt met het effectieve aantal pagina's op de site. Er zijn dus helemaal geen 2000 pagina's ofzo gemaakt :lol: . Misschien maar 20, maar doordat je "x" aantal tijd wacht, komt de teller uiteindelijk op 0 :P En gaat negatief.

Ik denk dat Newhaunter die banner heeft van de testsite van seniorennet. ;)

Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur

Danny.

18 jan 2010, 13:06

Ok Ultdave, met alle respect hoor, maar ik vind het toch ietwat misplaatst als men hier met iets komt lachen die enkel door een omweg kan bereikt worden.

Er zijn topics waar men gerust met iets kan de spot drijven, daar heb ik geen probleem mee.

Iedereen die gewoon op Seniorennet komt ziet die teller niet, of begrijp ik je verkeerd?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

NewHaunter

18 jan 2010, 15:18

@redpoppy

In IE8.
Maar dat heeft geen belang.

Het is die pagina die ik op mijn pc opgeslagen had de dag tevoren, dus voor het veranderde.

Het is dus een .mht bestand op mijn pc.

Als ik die open heb ik die oude pagina nog, maar die telbanner loopt maar door.
Die zal gelinkt naar een script op hun server die nog altijd werkzaam is.
Danny. schreef:...met iets ... de spot drijven...
Ik vind dat gewoon om te lachen. :D
Ik drijf geen spot.
Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
CPU: Intel Core i7 4,20GHz OC // RAM: 16GB DDR3 // SSD: Crucial MX100 256GB // Graka: AMD Radeon R9 270 Gaming 2G// Windows 7 Home Premium SP1 64-bit // Avira Free Antivirus

NewHaunter

18 jan 2010, 16:00

Danny. schreef:... (ik geef het op, en denk eraan een nieuwe installatie uit te voeren, zal tot dan er moeten mee leven) ...
Je moet geen nieuwe installatie doen hoor. (Want dan ben je alles kwijt op de C).

Een herstelinstallatie "R" is genoeg (dat is lijk de upgrade). (Dan behoud je alles, programma's en zo).

Als je vanaf de cd opstart is dat de "R" (van Repair) in het derde (of 4e) scherm.
Niet de "R" in het eerste scherm want dat zijn verschillende herstelbewerkingen met DOS-commando's.

Daarmee zal dat probleem wel opgelost zijn.

http://moderators.seniorennet.be/Handle ... ows_XP.pdf
Methode 1 of 3.

ProduKey - Recover lost product key (CD-Key) of Windows-MS-Office-SQL Server
De download-link staat bijna helemaal onderaan.
Hoeft niet geïnstalleerd te worden (standalone/portable).
CPU: Intel Core i7 4,20GHz OC // RAM: 16GB DDR3 // SSD: Crucial MX100 256GB // Graka: AMD Radeon R9 270 Gaming 2G// Windows 7 Home Premium SP1 64-bit // Avira Free Antivirus

Danny.

18 jan 2010, 16:33

Eerste antwoord
NewHaunter schreef:
Danny. schreef:...met iets ... de spot drijven...
Ik vind dat gewoon om te lachen. :D
Ik drijf geen spot.
Met alle respect NewHaunter, jij hebt dit misschien al lachend gedaan, maar het komt over als spot (bij mij altans :oops: ).

Ik heb respect voor je kennis, je weet ongetwijfeld heel veel over het bouwen van een site, je gaat dus ook weten dat het runnen ervan uiterst moeilijk en soms gevaarlijk is, waarom heb je dan geen gebruik gemaakt van de onderaan te vinden mogelijkheid een fout te melden?
Ik heb dit tweemaal gedaan, en telkenmale kreeg ik niet enkel een automatisch gegenereerde mail terug, maar ook een mail met een dankwoordje, waarna de fout werd verbeterd.

Bij deze wil ik je zeker niet de les spellen.

Tweede antwoord
NewHaunter, het zal je waarschijnlijk ontgaan zijn, maar je hebt mij reeds door die R functie gestuurd.
Zie http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... highlight=
Daar dat probleem steeds opnieuw te voorschijn komt wil ik gewoon een nieuwe installatie van de XP, en al de andere programma's op een andere HD uitvoeren, en die verdomde schijf langs een SCUBS-2000 langs een USB poort aanspreken voor gegevens die ik al dan niet dan kan overplaatsen naar de nieuwe XP.

Groetjes

Danny

NewHaunter

18 jan 2010, 19:12

Danny. schreef:... waarom heb je dan geen gebruik gemaakt van de onderaan te vinden mogelijkheid een fout te melden? ...
Dat heb ik wel gedaan in het begin.
En zelf veel keer.
Danny. schreef:... NewHaunter, het zal je waarschijnlijk ontgaan zijn, maar je hebt mij reeds door die R functie gestuurd.
Zie http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... highlight= ...
Ik vond die topic daarstraks niet meer.
Ik heb nu gekeken en ik spreek daar nergens over "R".

Misschien in uw voorgaande topic over hetzelfde.

Danny.

18 jan 2010, 20:53

NewHaunter, betreffende die teller schrijf je toch zelf dat dit een pagina is van "het oude Seniorennet".
Dat daar een teller nog steeds verder loopt heeft toch geen invloed op de werking van de nieuwe site of toch?
Waarom dit dan nog hier oprakelen?
Maar ja, je bent vrij te doen en te laten wat jij voor goed vindt, zoals ik dit ook kan en mag doen, en ik blijf bij mijn visie over dit ...
En dat die oude versie van Seniorennet nog ergens op een of andere harde schijf opgeslagen is zal ook wel zijn reden hebben zeker, reden die jij zeker ook wel gaat kennen en toepassen.

Betreffende die R functie, dit was inderdaad in deze.

Groetjes

Danny

NewHaunter

18 jan 2010, 22:14

Met een nieuwe installatie zal het natuurlijk in orde zijn.
(Als het niet aan de hardware ligt tenminste).

Maar ja, dat is een drastische ingreep.

NewHaunter

18 jan 2010, 22:17

En die teller, dat is nu wel niet om te lachen maar het is toch komiek!

NewHaunter

18 jan 2010, 22:38

Danny. schreef:... En dat die oude versie van Seniorennet nog ergens op een of andere harde schijf opgeslagen is zal ook wel zijn reden hebben zeker, reden die jij zeker ook wel gaat kennen en toepassen. ...
De reden dat ik die juist voor het moment de verandering heb opgeslagen op mijn pc is de volgende.

Als de site vernieuwd was kunnen we niet meer de oude zien.

Met die opgeslagen pagina kon ik wel nog de oude zien en ze dus vergelijken met de nieuwe.

Kon ik beter de veranderingen zien.

En dat is al.

En zo zag ik dat dat tellertje negatief bleef doorlopen. Niks speciaals daaraan.

Maar als ik het veel later terugzag en nog steeds loopte, en zo hoog, begon dat wat komiek te vinden.

En nu zo hoog al, dat vind ik nog komischer.

Als het "-1.000.000" wordt zal ik het toch nog eens posten. Want dat zou toch een mooi zicht zijn.
Dat zal aan dit tempo wel binnen een kleine twee jaar zijn.

Dit is geen kritiek op die webwerkers, en ik zit daar niet mee te spotten, ik laat het juist eens zien.
Ik lach die mensen niet uit! (Misschien ware die Hahahahaha's er teveel aan, dat bracht wrevel bij sommigen denk ik). Edit: Die heb ik dan nu maar weggehaald.
En dat is helemaal geen fout bij hun werkzaamheden!
Ze hebben dat scripje gewoon laten staan. Dat mag.
Er is geen enkele reden dat dat scriptje zou moeten van die server verwijderd worden. Dat neemt geen plaats.
En niemand ziet dat. (Buiten ik natuurlijk).

Maar zo een gedoe voor een onnozel tellertje zeg.

Een ding dat averechts draait vind ik grappig. :D

Alles moet hier toch niet altijd doodernstig zijn.
Ik heb het graag wat luchtig.

Edit: Een zinnetje bijgevoegd.
Laatst gewijzigd door NewHaunter op 22 jan 2010, 23:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Danny.

19 jan 2010, 09:23

NewHaunter schreef:Met een nieuwe installatie zal het natuurlijk in orde zijn.
(Als het niet aan de hardware ligt tenminste).

Maar ja, dat is een drastische ingreep.
NewHaunter, ik ben ervan overtuigd dat het geen hardware probleem is, ik heb vorige week een oudere HD opgediept, een Quantum Bigfoot van 4,3 GB uit de jaren 97, waarop een Dos staat, en die aangesloten, wel die doet het perfect, en het opstarten in Dos gebeurt in een tiental seconden …
Ik ben dan ook eens opnieuw gaan uitproberen wat ik nog van Sidekick en Clipper afwist, nostalgie???
Ook is het zo NewHaunter, als het om een ongeneeslijke ziekte gaat waar men geen oplossing voor kan vinden, blijft er enkel nog de drastische aanpak over …
NewHaunter schreef:En die teller, …
NewHaunter, je hoeft je tegenover mij zeker niet te verrechtvaardigen, maar zoals je zegt, jij vond dit nogal komiek, het kwam echter over als een probleem, en die herhaalde Hahaha en die Oeioeioei heb ik toen toch anders begrepen waarvoor mijn verontschuldigingen, maar een teller kan toch per definitie zowel op als aftellen (ik zeg duidelijk niet aftrek ... :lol: )

Groetjes aan iedereen

Danny

NewHaunter

19 jan 2010, 17:24

Danny. schreef:... Tweede antwoord
NewHaunter, het zal je waarschijnlijk ontgaan zijn, maar je hebt mij reeds door die R functie gestuurd.
Zie http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... highlight=
Daar dat probleem steeds opnieuw te voorschijn komt wil ik gewoon een nieuwe installatie van de XP ...
Als je die herstelinstallatie met "R" gedaan hebt en het probleem blijft daarna bestaan dan zit de fout in ieder geval NIET in windows.
Waardoor je dus weet dat het veroorzaakt wordt door een 3th-party programma.
Dus door een na de originele windows-installatie geïnstalleerd programma van een ander bedrijf.
Want die blijven bij de "R" allemaal bestaan.