Cursus website maken
-
audry - Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33
best coderunner
Ik heb een klein foutje in het ledenbestand, in de broncode bij persoon 63 blijft er daar een s staan die ik maar niet weg krijg.
kan jij mij A.U.B. zeggen hoe dit komt , het is waarschijnlijk een klein iets .
Ik heb de update van IE 8 nog niet durven doen, kan dit verschil uitmaken voor mijn website?
MVG
A.
Ik heb een klein foutje in het ledenbestand, in de broncode bij persoon 63 blijft er daar een s staan die ik maar niet weg krijg.
Ik heb de update van IE 8 nog niet durven doen, kan dit verschil uitmaken voor mijn website?
MVG
A.
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Als een website met IE8 bekeken wordt (door jou of anderen die IE8 hebben), kan die er anders uitzien dan dat je voor ogen had.
Dit komt doordat IE8 de code anders interpreteert/kan interpreteren.
Dat probleem (indien het zich voordoet) ligt dus aan de code, niet aan Internet Explorer.
Mvg,
Dave
Dit komt doordat IE8 de code anders interpreteert/kan interpreteren.
Dat probleem (indien het zich voordoet) ligt dus aan de code, niet aan Internet Explorer.
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste audry,
Ik heb de wijzigingen rechtstreeks online op je site zelf aangebracht, dus download eerst "Clubleden.htm" naar je harde schijf alvorens wijzigingen aan te brengen.
Wat heb ik gedaan?
In de voorlaatste rij van persoon 63 staat de boosdoener "s"

mvg,
Coderunner
Is bij deze opgelost. Het is inderdaad een klein foutje.audry schreef:Ik heb een klein foutje in het ledenbestand, in de broncode bij persoon 63 blijft er daar een s staan die ik maar niet weg krijg.
Ik heb de wijzigingen rechtstreeks online op je site zelf aangebracht, dus download eerst "Clubleden.htm" naar je harde schijf alvorens wijzigingen aan te brengen.
Wat heb ik gedaan?
In de voorlaatste rij van persoon 63 staat de boosdoener "s"
Heb de (hierboven rood gemarkeerde) "s" verwijderd en je probleem is opgelost.s<TR align=middle width="33%">
<TD>18-07-2009 </TD>
<TD>10 </TD>
<TD>FT Badisco Herzele</TD>
<TD>50km</TD>
<TD>-</TD>
<TD>-</TD>
<TD>-</TD>
<TD>-</TD>
<TD>1</TD>
<TD>-</TD>
</TR>
Dit zou voor jouw website geen probleem mogen opleverenaudry schreef:Ik heb de update van IE 8 nog niet durven doen, kan dit verschil uitmaken voor mijn website?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste coderunner
Bedankt voor mijn foutje te herstellen, ik zat op de verkeerde plaats te zoeken.
Ik dacht niet dat het op de onderste rij zou zitten.
In verband met IE8 , kunnen degene met IE7 mijn website bekijken zoals hij nu is???
Ik ben niet zeker met alles dat ik hier lees.
mvg
A.
Bedankt voor mijn foutje te herstellen, ik zat op de verkeerde plaats te zoeken.
In verband met IE8 , kunnen degene met IE7 mijn website bekijken zoals hij nu is???
mvg
A.
-
Beste audry,
De "s" werd niet omsloten door een tabel html code dus wordt die als eerste weergegeven, m.a.w. de "s" stond buiten de tabel en zo'n fout kan overal voorkomen en niet speciaal bij het begin van de code of op de plaats waar die zichtbaar is

mvg,
Coderunner
Dat is graag gedaan.audry schreef:Bedankt voor mijn foutje te herstellen, ik zat op de verkeerde plaats te zoeken.
De "s" werd niet omsloten door een tabel html code dus wordt die als eerste weergegeven, m.a.w. de "s" stond buiten de tabel en zo'n fout kan overal voorkomen en niet speciaal bij het begin van de code of op de plaats waar die zichtbaar is
In jouw website staan geen specifieke codes, gewoon basis html codes en deze worden door alle versies van IE ondersteund. Dus maak je daar maar geen zorgen overaudry schreef:In verband met IE8 , kunnen degene met IE7 mijn website bekijken zoals hij nu is???Ik ben niet zeker met alles dat ik hier lees.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste audry,audry schreef:Hartelijk bedankt , voor de hulp.![]()
Dit is weerom met alle plezier gedaan.
Tot de volgende
Groetjes,
Coderunner
-
Beste coderunner
Ik heb de update gedaan van EI 8, weinig probleem , juist op mijn website kan ik de pagina van clubleden wel openen maar de broncode nietmeer , dan loopt hij vast bij de andere pagina's geen probleem.
de invoegtoepassingen zijn allemaal ingeschakel.Weet jij hoe dit te verhelpen is?
mvg
A.
Ik heb de update gedaan van EI 8, weinig probleem , juist op mijn website kan ik de pagina van clubleden wel openen maar de broncode nietmeer , dan loopt hij vast bij de andere pagina's geen probleem.
de invoegtoepassingen zijn allemaal ingeschakel.Weet jij hoe dit te verhelpen is?
mvg
A.
-
Progger - Lid geworden op: 19 feb 2005, 16:22
Bij IE 8 klik je rechtsbovenaan (in de balk waar ook Beveiliging en Extra staan) (dit is de "opdrachtbalk") op de tab Pagina en kies je vervolgens "Bewerken met Kladblok" inplaats van, zoals vroeger Bron weergeven'.Ik heb de update gedaan van EI 8, weinig probleem , juist op mijn website kan ik de pagina van clubleden wel openen maar de broncode nietmeer , dan loopt hij vast bij de andere pagina's geen probleem.
Bij het tweede krijg je de broncode te zien, maar kan je ze niét bewerken, bij het eerste kan je de broncode dus wél bewerken net zoals vroeger met IE 7.
Progger
Een goede raad:...
Luister nooit naar goede raad...
Een goede raad:...
Luister nooit naar goede raad...
-
Mmm ik heb pech dan. Bij mij staat er "Bewerken met Microsoft Office Word".
En "Word" crashed zelfs bij het openen van deze pagina. Die standaard viewer niet. Kladblok lijkt inderdaad het fijnste. Maar dan moet ik waarschijnlijk iets in het register gaan aanpassen, Internet Explorer kennende
.
.NET en Java Programmeur
-
Dat is ook Word bij mij. Omdat die "Standaard" staat.
Ik heb gevonden hoe je hem moet veranderen:
Duw op F12. Ga dan naar "Bestand > Weergavebron van IE aanpassen" in dit nieuwe venster. En selecteer kladblok.
Mvg,
Dave
Ik heb gevonden hoe je hem moet veranderen:
Duw op F12. Ga dan naar "Bestand > Weergavebron van IE aanpassen" in dit nieuwe venster. En selecteer kladblok.
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur