Cursus website maken
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste audry,
Je hebt de mapnaam Adri zelf ook opgeladen en niet alleen wat er IN die map staat.
Je link is nu
http://www.wtccentrumsportiefvzw.net/Adri
Nu kan je best alles eerst verwijderen op de webhostserver en dan alles wat IN de map Adri staat terug opladen m.a.w. in het linkervak in FileZilla eerst 2x op Adri klikken zodat je alle bestanden ziet die in de map Adri staan en deze bestanden selecteren en deze dan opladen naar de webhostserver.
mvg,
Coderunner
Je hebt de mapnaam Adri zelf ook opgeladen en niet alleen wat er IN die map staat.
Je link is nu
http://www.wtccentrumsportiefvzw.net/Adri
Nu kan je best alles eerst verwijderen op de webhostserver en dan alles wat IN de map Adri staat terug opladen m.a.w. in het linkervak in FileZilla eerst 2x op Adri klikken zodat je alle bestanden ziet die in de map Adri staan en deze bestanden selecteren en deze dan opladen naar de webhostserver.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Ze staat nu toch online op http://www.wtccentrumsportiefvzw.net/audry schreef:Het lukt niet om de website online te zetten, krijg nu een eror.
Alleen werken sommige links niet wegens verkeerd aangemaakte links.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste audry,
Download via FileZilla het bestand index.html van de webhostserver (rechter vak in FileZilla) naar de map Adri op je harde schijf (linker vak in FileZilla)... ik heb de links verbeterd zodat ze werken !
Wat ik verbeterd heb, stuur ik je in een email.
mvg,
Coderunner
Wat ik verbeterd heb, stuur ik je in een email.
mvg,
Coderunner
-
audry - Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33
Beste coderunner
Hartelijk bedankt om mij te helpen,moet nog veel leren hoor, de links werken nu behalve die van kalender komt er nog een erore maar ik moet die pagina nog bewerken, ik denk dat erdaar een ontbreekt.
Websites maken is niet zo simpel he.
mvg
A.
Hartelijk bedankt om mij te helpen,moet nog veel leren hoor, de links werken nu behalve die van kalender komt er nog een erore maar ik moet die pagina nog bewerken, ik denk dat erdaar een ontbreekt.
Websites maken is niet zo simpel he.
mvg
A.
-
Dat is zoals steeds weer met alle plezier gedaan.audry schreef:Hartelijk bedankt om mij te helpen,
De reden dat je een error krijgt in het iframe is omdat je op je pagina "kalender.html" de pagina "kalender_intro.html" oproept maar deze staat niet op de webhostserver. Ik vermoed dat je daar de pagina van een maand (jan.html of feb.html of maart.html of ...) moet ingeven.audry schreef: ... de links werken nu behalve die van kalender ..
mvg,
Coderunner
-
beste coderunner
Bedankt om naar de kalender te kijken , maar er klopt iets niet;
Ik had een pagina met kalender_home.html en ook een pagina kalender_intro.html maar die ben ik kwijt hoe dit is gebeurd weet ik niet maar ik ga dit nog opzoeken dit zijn leerlessen.
mvg
A.
Bedankt om naar de kalender te kijken , maar er klopt iets niet;
Ik had een pagina met kalender_home.html en ook een pagina kalender_intro.html maar die ben ik kwijt hoe dit is gebeurd weet ik niet maar ik ga dit nog opzoeken dit zijn leerlessen.
mvg
A.
-
Okay audry, en in geval van een probleem, laat dan maar iets weten 
Groetjes
Coderunner
Groetjes
Coderunner
-
Beste audry,audry schreef:Mijn probleem met de kalender is opgelost
Hartelijk bedankt om steeds weer je vorderingen hier te melden i.v.m. je website en ik ben blij dat het probleempje met de kalender is opgelost
Van je fouten leer je en zo zijn we allemaal begonnen
Nog een fijne en aangename dag en tot de volgende.
Groetjes
Coderunner
-
Beste coderunner
Hier nog eens een vraagje,op de pagina van de clubleden staat het @ van de drie eerste e-mailadressen teveel naar rechts , en ik krijg het niet goed ,
iets niet goed afgesloten denk ik ?,
maar ik zie het niet , de code is ook redelijk groot he.
mvg
A.
Hier nog eens een vraagje,op de pagina van de clubleden staat het @ van de drie eerste e-mailadressen teveel naar rechts , en ik krijg het niet goed ,
iets niet goed afgesloten denk ik ?,
mvg
A.
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Het is niet de oorzaak, maar wel een fout;
Je moet eens met de muis over dat @ icoontje zweven bij Bauters Piet. En dan links onder in de browser eens kijken naar het emailadres.
http://img693.imageshack.us/img693/9646/emailerror.png
Daar staat "jounaam@domein.be" nog achter. Dat is dus verkeerd.
Mvg,
Dave
Je moet eens met de muis over dat @ icoontje zweven bij Bauters Piet. En dan links onder in de browser eens kijken naar het emailadres.
http://img693.imageshack.us/img693/9646/emailerror.png
Daar staat "jounaam@domein.be" nog achter. Dat is dus verkeerd.
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur