menubalk-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

26 nov 2009, 15:23

Hoe kan ik in DW cs3 een opsomming van bv.verschillende soorten rozen vooraf gegaan door een+ teken openklappen in een onderverdeling.
Zie foto.Als het kan dezelfde structuur.

Afbeelding

coderunner

26 nov 2009, 17:37

filius schreef:Hoe kan ik in DW cs3 een opsomming van bv.verschillende soorten rozen vooraf gegaan door een+ teken openklappen in een onderverdeling.
Beste filius,

Je hebt zelf een voorbeeld van het internet gehaald (zie je schermfdruk). Ga terug naar die website en kijk in de broncode hoe deze menu is opgebouwd.
Anders geef je de url van de website waar je deze menu gevonden hebt maar door.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius

26 nov 2009, 18:44

De url = www.kordes-rosen.com
Klik de taal aan volgende pagina :Gartenrosen aanklikken .Daar staat dan de menu waar ik schermafdruk heb genomen

Bij voorbaat dank

coderunner

26 nov 2009, 19:26

filius schreef:De url = www.kordes-rosen.com
Klik de taal aan volgende pagina :Gartenrosen aanklikken .Daar staat dan de menu waar ik schermafdruk heb genomen
Had de website al gevonden ... :wink:
Wanneer je met de muiscursor in dat menu gaat staan (in het bordeau-kleurige vak) en dan op de rechtermuisknop drukt en daar broncode bekijken neemt, dan kan je zien hoe het menu is opgebouwd. Het menu werd aangemaakt in tabellen, met afbeeldingen (auf, zu, zeig en 0.gif), en met javascripts, onMouseOver, onMouseOut.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.