website over onze reizen-
-
wama4040 - Lid geworden op: 07 jan 2006, 09:51
Ben aan het proberen een website te maken over onze reizen.
Je kan hem al eens bekijken en jullie mening geven.
De 2 laatste over Australië en Maleisië werken nog niet
Ben een totaal nieuweling in het maken van websites.
Dus alle commentaar is welkom.
Je kan hem bekijken op volgende link:
http://home.scarlet.be/guidokestens/index.html
Vriendelijke groeten
Guido
Je kan hem al eens bekijken en jullie mening geven.
De 2 laatste over Australië en Maleisië werken nog niet
Ben een totaal nieuweling in het maken van websites.
Dus alle commentaar is welkom.
Je kan hem bekijken op volgende link:
http://home.scarlet.be/guidokestens/index.html
Vriendelijke groeten
Guido
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Guido,
Om website te laten zien aan andere gebruikers van het forum werd er een speciale Sticky aangemaakt nl. "Sticky: Eigen websites van onze senioren"

mvg,
Coderunner
Om website te laten zien aan andere gebruikers van het forum werd er een speciale Sticky aangemaakt nl. "Sticky: Eigen websites van onze senioren"

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Maar toch reeds heel goed in het omzeilen van geldende regels op Seniorennetwama4040 schreef:Ben aan het proberen een website te maken over onze reizen.
... Ben een totaal nieuweling in het maken van websites.
"Goed gezien Coderunner
Laatst gewijzigd door Danny. op 30 nov 2009, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Met alle respect Danny maar ik vind persoonlijk dat deze regeltjes op de website van Guido nu niet betekent dat het hier over een commerciële website gaat. Als men op seniorennet dit gaat bekijken als een commerciële website, dan kan ik hier andere posts geven die meer commercieel zijn dan deze van Guido.
mvg,
Coderunner
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
wama4040 - Lid geworden op: 07 jan 2006, 09:51
Hallo,
Dank U dat U voor mij optreed.Maar ik heb die regels over die dvd's verwijderd.Wil mij aan de regels houden van seniorennet.Het hoofddoel van mijn website is mensen proberen te informeren over bepaalde landen die wij bezocht hebben.Met foto's en videos probeer ik mijn reisverhaal te vertellen.Steek daar dan ook heel veel tijd in.Aan een video werk ik gemiddeld 200 uren.En dat wil ik dan ook met iedereen delen
Dank U dat U voor mij optreed.Maar ik heb die regels over die dvd's verwijderd.Wil mij aan de regels houden van seniorennet.Het hoofddoel van mijn website is mensen proberen te informeren over bepaalde landen die wij bezocht hebben.Met foto's en videos probeer ik mijn reisverhaal te vertellen.Steek daar dan ook heel veel tijd in.Aan een video werk ik gemiddeld 200 uren.En dat wil ik dan ook met iedereen delen
-
ultddave - Lid geworden op: 11 mei 2009, 13:59
Leuke site. Ik zou wel de tekst in de knoppen (van het menu) groter maken. Want het is vrij moeilijk leesbaar vind ik. 
Ook bovenaan, uw emailadres (bij Contact) kan u beter van kleur veranderen naar geel of wit bijvoorbeeld. Want de donkere kleur van de tekst + donkergroene achtergrond is niet echt optimaal.
Bovenaan deze site: http://home.scarlet.be/guidokestens/cuba.html
staat een link in het zwart?
Hoge kwaliteit foto's trouwens. Mooi.
Mvg,
Dave
Ook bovenaan, uw emailadres (bij Contact) kan u beter van kleur veranderen naar geel of wit bijvoorbeeld. Want de donkere kleur van de tekst + donkergroene achtergrond is niet echt optimaal.
Bovenaan deze site: http://home.scarlet.be/guidokestens/cuba.html
staat een link in het zwart?
Hoge kwaliteit foto's trouwens. Mooi.
Mvg,
Dave
.NET en Java Programmeur
-
Beste wama4040,
Ik ben er bijna 100% zeker van dat Verhaegen daar geen probleem van maakt. (vermelding van de DVD's) maar beter op zeker spelen natuurlijk
Door deze melding over de dvd's te verwijderen heb je blijkbaar iets teveel weggedaan daar nu de kaartjes niet meer vergroot getoond worden d.m.v. "Muis punt over de kaart voor grotere afbeelding" en dit op elke pagina. Gisteren werkte dat perfect.
mvg,
Coderunner
Ik ben er bijna 100% zeker van dat Verhaegen daar geen probleem van maakt. (vermelding van de DVD's) maar beter op zeker spelen natuurlijk
Door deze melding over de dvd's te verwijderen heb je blijkbaar iets teveel weggedaan daar nu de kaartjes niet meer vergroot getoond worden d.m.v. "Muis punt over de kaart voor grotere afbeelding" en dit op elke pagina. Gisteren werkte dat perfect.
mvg,
Coderunner
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Wel de vraag van topicstarter was toch wat wij ervan dachten ...coderunner schreef:Met alle respect Danny maar ik vind persoonlijk dat deze regeltjes op de website van Guido nu niet betekent dat het hier over een commerciële website gaat. Als men op seniorennet dit gaat bekijken als een commerciële website, dan kan ik hier andere posts geven die meer commercieel zijn dan deze van Guido.
mvg,
Coderunner
Ik ben daar eens gaan kijken, en het eerste wat mij daar opviel was die "te koop stelling" in een topic alwaar men zijn eigen website kan promoten, vandaar mijn antwoord en opmerking zonder verdere bijbedoelingen.
Er kan inderdaad iets te koop aangeboden worden, maar dan bij zoekertjes, vandaar mijn opmerking van het omzeilen van de reglementen, meer moet je daar ook niet achter zoeken.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
@Danny
Ik reageerde ook alleen maar op hetgeen je zei i.v.m. de paar lijntjes die Guido op zijn website had staan. Dat waren slechts 3 regeltjes en stonden helemaal onderaan de webite. Maar genoeg hierover, Guido heeft deze op verzoek al van de eerste dag verwijderd en op zeker gespeeld.
Maar onbewust laat JIJ nu, door hier een schermafdruk op het forum te plaatsen, deze 3 regels zien.
@Guido
Ik zie dat de kaartjes terug werken. Mooie foto's en interessante video's, je ziet dat je daar heel wat tijd hebt ingestoken, knap werk!
Je mag gewoon index.html weglaten in je link daar dit automatisch herkend wordt, dus ...
http://home.scarlet.be/guidokestens/
... is voldoende
mvg,
Coderunner
Ik reageerde ook alleen maar op hetgeen je zei i.v.m. de paar lijntjes die Guido op zijn website had staan. Dat waren slechts 3 regeltjes en stonden helemaal onderaan de webite. Maar genoeg hierover, Guido heeft deze op verzoek al van de eerste dag verwijderd en op zeker gespeeld.
Maar onbewust laat JIJ nu, door hier een schermafdruk op het forum te plaatsen, deze 3 regels zien.
@Guido
Ik zie dat de kaartjes terug werken. Mooie foto's en interessante video's, je ziet dat je daar heel wat tijd hebt ingestoken, knap werk!
Je mag gewoon index.html weglaten in je link daar dit automatisch herkend wordt, dus ...
http://home.scarlet.be/guidokestens/
... is voldoende
mvg,
Coderunner
-
Dit is graag gedaan en nog veel succes met de aanmaak van je website.
mvg,
Coderunner
mvg,
Coderunner