Beschrijving op website gewijzigd-
-
wama4040 - Lid geworden op: 07 jan 2006, 09:51
Heb een website over reizen gemaakt met een pagina genaamd Australie.
Nu van vandaag wanneer ik de website opvraag komt bovenaan de pagina Australie en na 5 seconden verandert het in Belgie.Heb mijn website nagekeken en al terug geupload.Doch dit verandert niet.Iemand een idee?
Welbedankt op voorhand
Nu van vandaag wanneer ik de website opvraag komt bovenaan de pagina Australie en na 5 seconden verandert het in Belgie.Heb mijn website nagekeken en al terug geupload.Doch dit verandert niet.Iemand een idee?
Welbedankt op voorhand
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste wama4040,wama4040 schreef:.... Nu van vandaag wanneer ik de website opvraag komt bovenaan de pagina Australie en na 5 seconden verandert het in Belgie.
Ik ben gaan kijken en de bewuste pagina opgeroepen in IE 7 en 8 én met FF maar zie geen wijziging na 5 seconden. Het blijft hier "Australië".

Misschien je cache (tijdelijke internet bestanden) eens ledigen kan helpen.
mvg,
Codrunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste wama4040,
mvg,
Coderunner
Misschien dan toch best de cache (tijdelijke internet bestanden) op de andere pc eens ledigen (verwijderen) zodat het "probleem" zich daar ook niet meer voordoet.wama4040 schreef:Jullie hebben gelijk.Heb met de laptop geprobeerd en dan heb ik dit probleem niet.In ieder geval bedankt om het meedenken
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.