Invulformulier-opgelost+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Robolen

25 jan 2010, 19:16

Ik heb de html-code van een invulformulier op m'n harde schijf staan.
Nu wil ik dit formulier door een klik op een button kunnen openen, invullen en emailen.
Hoe kan ik dit doen

coderunner

25 jan 2010, 20:08

Beste Robolen,

Je wil dus een invulformulier in html gemaakt vanop je harde schijf invullen en versturen m.a.w. je hebt een html pagina aangemaakt en dat staat op je harde schijf ?

Een html formulier moet op een server staan vooraleer het kan verstuurd worden.

Hoe is je formulier opgebouwd en welke code gebruik je om het formulier te versturen ?

Graag een reaktie!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

redpoppy
Moderator SeniorenNet

25 jan 2010, 20:16

coderunner,
even ter info voor meer duidelijkheid, deze vraag staat ook bij de blogs.Dus waarschijnlijk wil hij dit doen op een blog.Wat niet kan denk ik, een button kan men wel linken aan een url. maar niet aan een html code op een blog.Een website heeft veel meer mogelijkheden.

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 77#2797477
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

coderunner

25 jan 2010, 20:22

redpoppy schreef:even ter info voor meer duidelijkheid, deze vraag staat ook bij de blogs.Dus waarschijnlijk wil hij dit doen op een blog.Wat niet kan denk ik, een button kan men wel linken aan een url. maar niet aan een html code op een blog.Een website heeft veel meer mogelijkheden.
Okay redpoppy bedankt voor deze info!
:D

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Crika

28 feb 2010, 16:26

Als co-auteur op het blog van Robolen laat ik even weten dat het probleem is opgelost.Heb op een bepaald blog gevonden hoe het moet, daar je hier geen reclame mag maken voor een blog zal ik alleen de link plaatsen van de betreffende uitleg ,moest dat ook niet mogen dan verwijderen jullie hem maar en dan zal ik hem wel langs privé mail sturen als jullie moesten geïnteresseerd zijn. Alvast bedankt voor jullie moeite.
http://blog.seniorennet.be/blogtips/arc ... ?ID=317004
groetjes
Crika