Gastenboek toevoegen aan Publisher website-
-
allecram - Lid geworden op: 12 jul 2008, 08:11
Ik heb al bijna 2 jaar een website voor ons club in Publisher. Ik ben een leek, starte in publisher en de site werd alleen maar groter. Maar, op verzoek van onze leden wil ik nu ook een Gastenboek toevoegen.
In maakte dus alvast een extra pagina in het menu aan "Gastenboek" neem maar een kijkje op www.goudvanoud.eu
Daarnaast maakte in een gratis gastenboek aan op "Guestbook4you" en kreeg de activeringscode. Uw gastenboek is succesvol geactiveerd. U kan vanaf heden inloggen op www.guestbook4you.be om het gastenboek aan te passen en te integreren in uw website.
Gastenboek URL: http://GoudvanOud.guestbook4you.be
Maar hier begint het probleem. Ik weet absoluut niet hoe ik dat gastenboek nu in de website moet krijgen.
WIE KAN ME HELPEN? IK WEET HET ABSOLUUT NIET, HEB AL VAN ALLES GEPROBEERT MAAR HET LUCT GEWOON NIET.
WIE KAN MIJ HELPEN?????
In maakte dus alvast een extra pagina in het menu aan "Gastenboek" neem maar een kijkje op www.goudvanoud.eu
Daarnaast maakte in een gratis gastenboek aan op "Guestbook4you" en kreeg de activeringscode. Uw gastenboek is succesvol geactiveerd. U kan vanaf heden inloggen op www.guestbook4you.be om het gastenboek aan te passen en te integreren in uw website.
Gastenboek URL: http://GoudvanOud.guestbook4you.be
Maar hier begint het probleem. Ik weet absoluut niet hoe ik dat gastenboek nu in de website moet krijgen.
WIE KAN ME HELPEN? IK WEET HET ABSOLUUT NIET, HEB AL VAN ALLES GEPROBEERT MAAR HET LUCT GEWOON NIET.
WIE KAN MIJ HELPEN?????
Eerst fotografeer je oldtimers, dan rij je zelf met ééntje, dan richt je een club op en wordt je webmaster van de site. Dus...ik ben verslaafd aan oldtimers en onze oldtimerclub "Goud van Oud"!!!
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste allecram,
Je hebt nu reeds 3 maal een topic geopend met steeds dezelfde vraag
Blijf a.u.b. in je eerst aangemaakte topic, zo blijft alles gegroepeerd.
Heb je trouwens mijn antwoord reeds gelezen op je tweede (dezelfde en identieke) vraag?
mvg,
Coderunner
Je hebt nu reeds 3 maal een topic geopend met steeds dezelfde vraag
Blijf a.u.b. in je eerst aangemaakte topic, zo blijft alles gegroepeerd.
Heb je trouwens mijn antwoord reeds gelezen op je tweede (dezelfde en identieke) vraag?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.