Frontpage troubles
-
Beccietje - Lid geworden op: 09 apr 2010, 20:47
Het probleem dat ik heb is mss simpel op te lossen maar ik breek er al een paar dagen mijn hoofd over.
Als ik op mijn site nieuwe foto's en pdf bestanden wil zetten staat alles in mijn voorbeeld juist en vanaf het moment dat het op het net wordt gezet krijg ik witte pagina's en waar de foto's staan, zie ik een kadertje met de afmeetingen van mijn foto's staan met een rood kruisje in.
Wat doe ik fout .... hellup
Als ik op mijn site nieuwe foto's en pdf bestanden wil zetten staat alles in mijn voorbeeld juist en vanaf het moment dat het op het net wordt gezet krijg ik witte pagina's en waar de foto's staan, zie ik een kadertje met de afmeetingen van mijn foto's staan met een rood kruisje in.
Wat doe ik fout .... hellup
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Beccietje,Beccietje schreef:Als ik op mijn site nieuwe foto's en pdf bestanden wil zetten staat alles in mijn voorbeeld juist en vanaf het moment dat het op het net wordt gezet krijg ik witte pagina's en waar de foto's staan, zie ik een kadertje met de afmeetingen van mijn foto's staan met een rood kruisje in.
Wanneer alles off-line wel zichtbaar is en on-line niet dan betekent dit
1- of je hebt niet alles (foto's, pdf, ...) naar de webhostserver opgeladen
2- of al je bestanden (foto's, pdf, ...) zijn gelinkt naar je harde schijf.
Zonder url naar je website of zonder hml codes is dit op deze manier moeilijk te achterhalen.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beccietje - Lid geworden op: 09 apr 2010, 20:47
dit is ook direct de pagina waar de nieuwe foto's moeten opkomen
onder deze tekst
op de pagina waar ik foto's wil bijzetten, heb ik nog geen html staan .... alleen die van de foto's die ik heb geüpload via Tinypic....
onder deze tekst
op de pagina waar ik foto's wil bijzetten, heb ik nog geen html staan .... alleen die van de foto's die ik heb geüpload via Tinypic....
Laatst gewijzigd door Beccietje op 10 apr 2010, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Beccietje,Beccietje schreef:http://www.kvsr.be/kvsr.htm dit is ook direct de pagina waar de nieuwe foto's moeten opkomen
onder deze tekst
26 februari 2010: Algemene ledenvergadering KVSR
St. Romboutstrofee (alleen voor leden)
Op de pagina staat niets anders in de html code wat niet online reeds getoond wordt.
Dus toch graag nog wat meer uitleg.
Bedankt voor je privé-bericht. Ik zal de email met haar specifieke vragen in mijn emailbox afwachten."
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste Beccietje
Ik heb de email van je vriendin ontvangen en ga aldaar verder reageren.
Nog een fijne zondag namiddag.
mvg,
Coderunner
Ik heb de email van je vriendin ontvangen en ga aldaar verder reageren.
Nog een fijne zondag namiddag.
mvg,
Coderunner
-
@moderator: probleem opgelost!