errord

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

ariaan

21 jun 2010, 13:40

Ik heb een website bij freewebs die het jaren goed deed en nu elke week de mist ingaat, had ik een domein aangevraagd bij one.com, daar lukt alleen de frontpage, ik heb een sitebuilder nodig anders lukt het me niet, heeft iemand tips ...een leuke eenvoudig te maken website die het ook blijft doen ?

coderunner

21 jun 2010, 16:38

Beste ariaan,

Als ik je uitleg goed begrijp heb je nog steeds je website bij freewebs staan maar werkt die daar niet goed meer, klopt dat? Wat loopt daar dan mis ? Wat is het webadres (link, url) naar je website ?

Of had je een goed werkende website bij freewebs en ben je overgeschakeld naar one.com en loopt het daar mis ? Indien ja, dan ben je niet de enige die poblemen ondervindt met de sitebuilder van one.com. Lees het topic pagina's toevoegen aan Startpagina met webcreator
Maar ik dacht dat je daar zelf al sproken hebt over de problemen met de sitebuilder van one.com ...

Graag een reaktie.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.