USBwebserver
-
iffepee - Lid geworden op: 18 jan 2004, 08:56
Gisteren in de klas heb ik usbwebserver op mijn stick geïnstalleerd.
Nu thuis wil mysql niet opstarten . Er naast staat altijd "offline". Weet iemand raad? Heb reeds gegoogled en kom meermaals dit probleem tegen , maar geen oplossing.
Dank
iffepee

Nu thuis wil mysql niet opstarten . Er naast staat altijd "offline". Weet iemand raad? Heb reeds gegoogled en kom meermaals dit probleem tegen , maar geen oplossing.
Dank
iffepee
Windows Vista Home Premium
2,67 gigahertz Intel Core2 Duo
HD 500 Gb
2046 Mb geheugen
Antivir
HD 500 Gb
2046 Mb geheugen
Antivir
-
kris.gua - Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Hallo,
Ik vermoed dat het door de beveiliging van Vista komt. Die verhindert dat het programma uitgevoerd wordt. Ik heb ook problemen gehad bij het gebruik van USB-webserver (zowel bij Vista als bij Windows 7, bij mij werkte apache server niet). Ik had hem ook in de les op mijn stick gezet. Ik moest een paar dingen aanpassen in de beveiliging om het programma toe te laten. Maar wat en hoe, dat weet ik niet meer.
Denk er wel aan uw stick nadien altijd in dezelfde USB-poort te steken, anders herkent Windows het nog niet als toegelaten programma.
groetjes,
en succes met het maken van je website.
Kris
Ik vermoed dat het door de beveiliging van Vista komt. Die verhindert dat het programma uitgevoerd wordt. Ik heb ook problemen gehad bij het gebruik van USB-webserver (zowel bij Vista als bij Windows 7, bij mij werkte apache server niet). Ik had hem ook in de les op mijn stick gezet. Ik moest een paar dingen aanpassen in de beveiliging om het programma toe te laten. Maar wat en hoe, dat weet ik niet meer.
Denk er wel aan uw stick nadien altijd in dezelfde USB-poort te steken, anders herkent Windows het nog niet als toegelaten programma.
groetjes,
en succes met het maken van je website.
Kris
Apparaatnaam LAPTOP-QEDVFNJO
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10750H CPU @ 2.60GHz 2.59 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 16,0 GB (15,8 GB beschikbaar)
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10750H CPU @ 2.60GHz 2.59 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 16,0 GB (15,8 GB beschikbaar)
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
-
Gast
-
iffepee - Lid geworden op: 18 jan 2004, 08:56
kris.gua
Ja het kan mogelijk aan de beveiliging liggen, maar ik heb reeds mijn beveiliging op een minimum gezet zonder resultaat. Ik heb nog een oudere pc met XP en wanneer ik dezelfde stick daarin steeks start MYSQL wel.
Nog iets anders: ik heb ook xampp en daarmee start MYSQL wel op met dezelfde beveiliging op vista.
Ik zal het donderdag eens vragen in de cursus.
francois12,
Het is deze Usbwebsurver op mijn pc en ook daar vind ik geen oplossing.
Groetjes en dank
iffepee
Ja het kan mogelijk aan de beveiliging liggen, maar ik heb reeds mijn beveiliging op een minimum gezet zonder resultaat. Ik heb nog een oudere pc met XP en wanneer ik dezelfde stick daarin steeks start MYSQL wel.
Nog iets anders: ik heb ook xampp en daarmee start MYSQL wel op met dezelfde beveiliging op vista.
Ik zal het donderdag eens vragen in de cursus.
francois12,
Het is deze Usbwebsurver op mijn pc en ook daar vind ik geen oplossing.
Groetjes en dank
iffepee
Windows Vista Home Premium
HD 500 Gb
2046 Mb geheugen
Antivir
HD 500 Gb
2046 Mb geheugen
Antivir