fout in Eenvoudig formulier telenet

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

drumeke
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:24
Locatie: Antwerpen

10 dec 2010, 14:19

Beste
ik probeer een gewoon formulier te zetten op mijn website maar ik krijg geen respons.
Alleen firefox gebruikers kunnen deze beantwoorden al de andere gebruikers met google chrome of internet explorer krijgen een foutmelding.
Daar ik problemen had heb ik via telenet het eenvoudige formulier als voorbeeld genomen om zeker te zijn dat ik geen fouten maak. Maar helaas werkt dit toch ook niet.
ik heb uw rubriek nog eens nagelezen en nagezien op http://webhulp.t35.com/FormulierViaEmai ... elenet.php
Maar ik kom er niet uit.
Ik gebruik de gratis dienst van Telent met webruimte en heb alles gemaakt met dreamweaver.
zelf gebruik ik Windows Vista en Win7 maar niets helpt IE 8.0 of Google chrome geven dezelfde fout.
MAILFILE: invalid file
Wie kan mij hiervoor hulp bieden
mijn formulier is terug te vinden op onderstaande link (+formulier kiezen)

drumeke
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:24
Locatie: Antwerpen

10 dec 2010, 16:13

best iemand wil mij helpen maar ik snap niet goed wat er gebeurt ik krijg deze topic door op een pagina:
Informatie

Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet

BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet. E-mail deze pagina | Afdrukken | In favorieten opslaan |
Andere bezoekers bekijken...Videonieuws | Besmet met ecoliebacterie ...

Nieuws heet van de naald
Gewaarborgd minimumpensioen
Graag zou ik een vispannetje maken waar ...
Pensioen: basisprincipes
Nieuws heet van de naald
Cursus downloaden - Cursus downloaden
Wonen & zorg
Eenmanszaak of vennootschap - Dossier Fi...

Je mening is belangrijk! Was deze pagina nuttig?


Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.be.


ook heb ik reeds enkele foutieve e-mails aangekregen, zet aub uw email adres even in het formulier dan kan ik zien wie mij wil helpen.
de fout komt binnen met de zelfde gegevens die de vertuurder waarschijnlijk ook te zien krijgt
fout :
MAILFILE: invalid file

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 dec 2010, 16:19

Beste drumeke,

De fout ligt aan een verkeerde code op je pagina formulier.html

Zoek op formulier.html naar
<input type="hidden" name="MAILFILE" value="users.telenet.be/CCMA/form/sjabloon.txt">

<input type="hidden" name="REPLYFAULT" value="users.telenet.be/CCMA/form/formulier.html">
<input type="hidden" name="REPLYOK" value="users.telenet.be/CCMA/form/verzonden.html">
De users.telenet.be/ mag er niet bijstaan.
Dus verander dit naar
<input type="hidden" name="MAILFILE" value="CCMA/form/sjabloon.txt">

<input type="hidden" name="REPLYFAULT" value="CCMA/form/formulier.html">
<input type="hidden" name="REPLYOK" value="CCMA/form/verzonden.html">
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

drumeke
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:24
Locatie: Antwerpen

10 dec 2010, 16:33

ik heb dit aangepast
indien u nu een bercht wil antwoorden vanop de site kan ik misschien eens kijken wat er gebeurt

drumeke
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:24
Locatie: Antwerpen

10 dec 2010, 16:40

Bedankt
het is inderdaad opgelost nu, alleen begrijp ik niet waarom firefox daar niet over viel en ie en google chrome wel.
maar inderdaad werkt het nu kan ik verder met een normaal ander formulier te maken, ik had een enqeute formulier gemaakt op de normale wijze maar dat werkte ook niet.
ik kan nu een aantal zaken aanpassen en proberen of dit blijft werken, op die zelfde basis.
groeten Frank

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 dec 2010, 16:44

Beste drumeke,

Ik heb een test bericht via het formulier gestuurd. Laat me weten of je dit hebt aangekregen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

drumeke
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:24
Locatie: Antwerpen

10 dec 2010, 16:54

Inderdaad dit werkt goed .
bedankt voor de hulp, op de site van internet zouden ze eigenlijk wel wat meer uitleg mogen verschaffen want zo ver ik kon zien moest je heel de url meegeven.
alhoewel ik geen beginneling ben was het toch even zoeken.
Bedankt je mag deze melding afsluiten indien je dit kan.
prettige feesten...

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 dec 2010, 17:10

Beste drumeke,

Dat is graag gedaan en bedankt om dit te melden.

mvg,
Coderunner


@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.