Knop met aanwijseffect in FrontPage 2000

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

WallyDP
Lid geworden op: 17 mei 2004, 12:35
Locatie: Ranst

21 feb 2011, 12:18

Ik werk al een aantal jaren met FrontPage 2000 en heb o.a. ook al een homepage on-line : http://users.telenet.be/cichlidae/
Nu ben ik gestart aan een nieuwe homepage en ondervind volgend probleem. Wanneer ik een "Knop met aanwijseffect" maak is dat geen probleem, maar wanneer ik dat in de "Voorbeeld" optie ga bekijken (zoals dat op het net zou getoond worden) is de Aanwijsknop een witte rechthoek geworden en krijg ik volgende melding : Java has discovered application components that could indicate a security concern. name fphover.
Wat is hieraan te doen?
Vriendelijke groeten

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

21 feb 2011, 14:46

Beste WallyDP,

Heb je dat probleem ook wanneer je je pagina off-line en/of online bekijkt via je browser i.p.v. via Frontpage ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

WallyDP
Lid geworden op: 17 mei 2004, 12:35
Locatie: Ranst

21 feb 2011, 16:09

In de andere homepage http://users.telenet.be/cichlidae/ kan ik zonder problemen de aanwijsknoppen bekijken zowel off-line als on-line.
In de nieuwe homepage niet ... En hoe moet ik off-line de pagina bekijken via een browser?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

21 feb 2011, 17:10

Beste WallyDP,

Je maakt in Frontpage je pagina aan en je bewaart deze pagina op je harde schijf in een map.
Ga naar deze map een dubbelklik op de aangemaakte html pagina.
Deze pagina opent zich nu vanop je eigen pc in je standaard browser (= off-line, staat niet op het internet, www, webhostserver maar op je eigen harde schijf).