bestand bestaat al ??
-
D.M. - Lid geworden op: 23 mar 2007, 15:34
Ik ben gestart met de cursus website maken op mijn pc thuis en dat lukte me aardig zelfs tot hoofdstuk 10.
Nu probeer ik alles wat ik geleerd heb nog eens over te doen op mijn laptop en ik struikel al meteen over het 1e hoofdstuk !!
Ik heb dus een map Website aangemaakt, daarin via "nieuw" een tekstdocument en die de naam index html gegeven. Dan heb ik dit bestand geopend en via "bestand"en "opslaan als" gaan saven en ben ik zeker niet vergeten "opslaan als type" aan te passen naar "alle bestanden". Als ik dan enter krijg ik de opmerking "index html.txt bestaat al... vervangen?"
Ik heb de benaming van de txtfile veranderd van index html naar index.html en nog van die dingen maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord... document bestaat al... vervangen?
Wat doe ik nu in godsnaam verkeerd??? Thuis lukte het van de eerste keer...
Wie helpt mij?
DM
Nu probeer ik alles wat ik geleerd heb nog eens over te doen op mijn laptop en ik struikel al meteen over het 1e hoofdstuk !!
Ik heb dus een map Website aangemaakt, daarin via "nieuw" een tekstdocument en die de naam index html gegeven. Dan heb ik dit bestand geopend en via "bestand"en "opslaan als" gaan saven en ben ik zeker niet vergeten "opslaan als type" aan te passen naar "alle bestanden". Als ik dan enter krijg ik de opmerking "index html.txt bestaat al... vervangen?"
Ik heb de benaming van de txtfile veranderd van index html naar index.html en nog van die dingen maar ik krijg steeds hetzelfde antwoord... document bestaat al... vervangen?
Wat doe ik nu in godsnaam verkeerd??? Thuis lukte het van de eerste keer...
Wie helpt mij?
DM
Beken ruisen immervoort,
En de schone rozen
Neigen 't kopke overboord,
Spieg'len zich en blozen.
En de schone rozen
-
D.M. - Lid geworden op: 23 mar 2007, 15:34
Wat er mis liep weet ik nog altijd niet... maar mijn dochter heeft me online stap voor stap begeleid en ik heb nu niet alleen een txt-file maar ook een webfile
en kan dus terug verder met de cursus.
Grtjs
DM
Grtjs
DM
Beken ruisen immervoort,
En de schone rozen
En de schone rozen