Help
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Ik weet niet goed hoe uit te leggen maar ik werk met het gratis programma CoffeeCup
Ik denk dat ik alles gedaan heb zoals steeds maar ik krijg dit te zien
Gevolgd door dit

Heb eens gegoogeld maar raak daar niet aanuit (kortom versta er niets van) als ik er iets van versta zou ik me tot telenet moeten wenden ?
Ik krijg wel de linker zijde open en mijn Index erin
Maar aan de rechterzijde geraak ik niet (alhoewel er verbinding is)
Ik hoop dat er iemand verstaat wat ik bedoel
Alvast bedankt groetjes Cleopa
Ik denk dat ik alles gedaan heb zoals steeds maar ik krijg dit te zien
Gevolgd door dit
Heb eens gegoogeld maar raak daar niet aanuit (kortom versta er niets van) als ik er iets van versta zou ik me tot telenet moeten wenden ?
Ik krijg wel de linker zijde open en mijn Index erin
Maar aan de rechterzijde geraak ik niet (alhoewel er verbinding is)
Ik hoop dat er iemand verstaat wat ik bedoel
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Cleopa,
Jij wil je aangemaakte webbestanden naar je webruimte van Telenet overbrengen via de ingebouwde ftp client van CoffeCup.
Daarvoor gebruik je best een apart ftp client programma zoals FileZilla. Waar downloaden, hoe te installeren en hoe te gebruiken, vind je >> hier <<
Volgens je schermafdruk zijn je gegevens niet juist ingevuld.
- host = users.telenet.be
- gebruikersnaam = De gebruikersnaam heb je van Telenet gekregen (hoofdgebruiker).
- wachtwoord = Het wachtwoord heb je eveneens van Telenet gekregen, samen met je gebruikersnaam.
- poort = 21
Nog problemen, stuur me dan een privé berichtje
mvg,
Coderunner
Jij wil je aangemaakte webbestanden naar je webruimte van Telenet overbrengen via de ingebouwde ftp client van CoffeCup.
Daarvoor gebruik je best een apart ftp client programma zoals FileZilla. Waar downloaden, hoe te installeren en hoe te gebruiken, vind je >> hier <<
Volgens je schermafdruk zijn je gegevens niet juist ingevuld.
- host = users.telenet.be
- gebruikersnaam = De gebruikersnaam heb je van Telenet gekregen (hoofdgebruiker).
- wachtwoord = Het wachtwoord heb je eveneens van Telenet gekregen, samen met je gebruikersnaam.
- poort = 21
Nog problemen, stuur me dan een privé berichtje
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
coderunner -- Als ik op Server klik verschijnd dit venstertje

daar is (ook waar de rode pijl staa)t alles juist ingevuld . Maar ik klik daar normaal nooit op ik klik op het pijltje (naast server) en dan veschijnd mijn nickname , ik klik op mijn naam en de map Working opend zich en aan de rechterzijde (verschijnd normaal mijn website) en nu de error #67
Ben naar de site gaan kijken is wat veel bij de eerste indruk , ik ga dat deze avond nog eens opnieuw doen en alles wat bekijken . Het lijk wel op het programma CoffeeCup
daar is (ook waar de rode pijl staa)t alles juist ingevuld . Maar ik klik daar normaal nooit op ik klik op het pijltje (naast server) en dan veschijnd mijn nickname , ik klik op mijn naam en de map Working opend zich en aan de rechterzijde (verschijnd normaal mijn website) en nu de error #67
Ben naar de site gaan kijken is wat veel bij de eerste indruk , ik ga dat deze avond nog eens opnieuw doen en alles wat bekijken . Het lijk wel op het programma CoffeeCup
-
Beste Cleopa,
De naam van de server
- is niet >> users.telenet.be/cleopa
- maar wel >> users.telenet.be
mvg,
Coderunner
De naam van de server
- is niet >> users.telenet.be/cleopa
- maar wel >> users.telenet.be
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Aan de lezers van dit topic,
Probleem is opgelost.
Na het invullen van de juiste server gegevens (zie vorige post) bleek dat er nog een fout stond in de gebruikersnaam.
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!
Probleem is opgelost.
Na het invullen van de juiste server gegevens (zie vorige post) bleek dat er nog een fout stond in de gebruikersnaam.
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!