Website uploaden

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

audry

06 jun 2011, 22:19

Beste Coderunner,

Ik heb explore geupdate,en nu wil ik pagina's van mijn website uploaden en het lukt niet .
Ofwel zit ik weer te sukkelen met de mappen.
het is de home waar het niet lukt.
Nochthans met de excel mappen gaat het wel??

mvg

A. :roll:

coderunner

06 jun 2011, 23:06

Beste audry,

Wat bedoel je met "Ik heb explore geupdate"?
Het beste gebruik je een apart ftp client programma zoals bv. het gratis programma FileZilla. Waar downloaden, hoe installeren, hoe ermee werken vind je hier.

PS Niet alle excel bestanden staan in de map excel maar in de "subroot" van je website. Zo ook jpg bestanden, e.d. ...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

audry

07 jun 2011, 19:09

Beste coderunner,

Nu weet ik het efkens niet meer, deze voormiddag was ik bij iemand en die keek naar mijn website ,en ik zag dat de home pagina in orde was.
Maar nu kijk ikzelf op mijne pc , en het is nog de oude home pagina.
Heb jij daar een verklaring voor???
Ik heb explore 9 , en ik werk ook met File zilla ik gebruik dit al van in het begin ,en dat heeft altijd perfect gewerkt tot nu ,ik krijg die pagina niet online.
Ik zal wel iets misdoen, maar wat????

mvg

A.

coderunner

07 jun 2011, 19:38

Beste audry,

1- Ofwel moet je de tijdelijke internet bestanden eens verwijderen, het kan zijn dat de browser je website deels gaat halen uit de cache op je harde schijf

2- Ofwel de website oproepen en dan
- of de toetsencombinatie Ctrl EN F5 gelijktijdig indrukken,
- of houd de Ctrl toets ingedrukt EN klik op het refresh/reload icoontje (groene pijltjes) bovenaan naast de adresbar.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

audry

07 jun 2011, 20:01

beste coderunner,

Bedankt om mij weeral uit mijn lijden te verlossen, ik heb weer iets bijgeleerd.
Probleem is opgelost.

mvg

A. :D

coderunner

07 jun 2011, 20:15

Beste audry,

Okay dat is dan weer opgelost :wink:
Bedankt om dit te laten weten.

Tot de volgende ...

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!

audry

09 jun 2011, 18:39

Beste coderunner,

Ik zou graag een teller op mijn website plaatsen,weet jij of ik dat kan met mijn gratis Domeinnaam?
Weet jij ook welke goed en betrouwbaar zijn?

mvg

A. :?:

coderunner

09 jun 2011, 21:25

Beste audry,

Met een teller bedoel je daarmee
1- of ... een gewone teller die alle pagina hits telt zonder meer
2- of ... een uitgebreide teller waar je ook grafrieken kan bekijken van bv. de bezoekers browser, afkomst, ...

mvg,
Coderunner

audry

09 jun 2011, 22:39

Beste coderunner,

Graag een teller om te zien hoeveel de website bekeken word.

mvg

A.

coderunner

09 jun 2011, 22:52

Beste audry,

Een heel simpele teller zonder meer kan je hier bekomen.

mvg,
Coderunner

audry

09 jun 2011, 23:05

Beste coderunner,

Ja dit is wat ik bedoel, ik ga dit installeren alvast bedankt.

mvg

coderunner

09 jun 2011, 23:16

Beste audry,

Ok ... succes!

mvg,
Coderunner

audry

12 jun 2011, 15:57

Beste coderunner,

De teller staat op mijn website en hij werkt goed, 'k moest dit al veel eerder geinstalleerd hebben, maar ik was van gedacht met de gratis domeinnaam dat dit niet mogelijk was.Zo dit mag terug afgesloten worden.

mvg

coderunner

12 jun 2011, 20:03

Hallo audry,

Ik heb het diezelfde avond van je vraag al werkende gezien :wink:
Stond er al vrij snel op na mijn reply ...

mvg,
Coderunner

audry

12 jun 2011, 22:29

Beste coderunner,

Ja ik heb het direkt geinstalleerd , maar ik was een beetje onbeleefd door dit niet meer te melden.
Maar we zitten met verbouwingen , en heb het nogal druk.
Bij deze nog eens bedankt.

mvg

A. :)