Website uploaden
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste audry,
Wat bedoel je met "Ik heb explore geupdate"?
Het beste gebruik je een apart ftp client programma zoals bv. het gratis programma FileZilla. Waar downloaden, hoe installeren, hoe ermee werken vind je hier.
PS Niet alle excel bestanden staan in de map excel maar in de "subroot" van je website. Zo ook jpg bestanden, e.d. ...
mvg,
Coderunner
Wat bedoel je met "Ik heb explore geupdate"?
Het beste gebruik je een apart ftp client programma zoals bv. het gratis programma FileZilla. Waar downloaden, hoe installeren, hoe ermee werken vind je hier.
PS Niet alle excel bestanden staan in de map excel maar in de "subroot" van je website. Zo ook jpg bestanden, e.d. ...
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
audry - Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33
Beste coderunner,
Nu weet ik het efkens niet meer, deze voormiddag was ik bij iemand en die keek naar mijn website ,en ik zag dat de home pagina in orde was.
Maar nu kijk ikzelf op mijne pc , en het is nog de oude home pagina.
Heb jij daar een verklaring voor???
Ik heb explore 9 , en ik werk ook met File zilla ik gebruik dit al van in het begin ,en dat heeft altijd perfect gewerkt tot nu ,ik krijg die pagina niet online.
Ik zal wel iets misdoen, maar wat????
mvg
A.
Nu weet ik het efkens niet meer, deze voormiddag was ik bij iemand en die keek naar mijn website ,en ik zag dat de home pagina in orde was.
Maar nu kijk ikzelf op mijne pc , en het is nog de oude home pagina.
Heb jij daar een verklaring voor???
Ik heb explore 9 , en ik werk ook met File zilla ik gebruik dit al van in het begin ,en dat heeft altijd perfect gewerkt tot nu ,ik krijg die pagina niet online.
Ik zal wel iets misdoen, maar wat????
mvg
A.
-
Beste audry,
1- Ofwel moet je de tijdelijke internet bestanden eens verwijderen, het kan zijn dat de browser je website deels gaat halen uit de cache op je harde schijf
2- Ofwel de website oproepen en dan
- of de toetsencombinatie Ctrl EN F5 gelijktijdig indrukken,
- of houd de Ctrl toets ingedrukt EN klik op het refresh/reload icoontje (groene pijltjes) bovenaan naast de adresbar.
mvg,
Coderunner
1- Ofwel moet je de tijdelijke internet bestanden eens verwijderen, het kan zijn dat de browser je website deels gaat halen uit de cache op je harde schijf
2- Ofwel de website oproepen en dan
- of de toetsencombinatie Ctrl EN F5 gelijktijdig indrukken,
- of houd de Ctrl toets ingedrukt EN klik op het refresh/reload icoontje (groene pijltjes) bovenaan naast de adresbar.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste audry,
Okay dat is dan weer opgelost
Bedankt om dit te laten weten.
Tot de volgende ...
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!
Okay dat is dan weer opgelost
Bedankt om dit te laten weten.
Tot de volgende ...
mvg,
Coderunner
@moderator: probleem opgelost!
-
Beste audry,
Met een teller bedoel je daarmee
1- of ... een gewone teller die alle pagina hits telt zonder meer
2- of ... een uitgebreide teller waar je ook grafrieken kan bekijken van bv. de bezoekers browser, afkomst, ...
mvg,
Coderunner
Met een teller bedoel je daarmee
1- of ... een gewone teller die alle pagina hits telt zonder meer
2- of ... een uitgebreide teller waar je ook grafrieken kan bekijken van bv. de bezoekers browser, afkomst, ...
mvg,
Coderunner
-
-
Beste audry,
Ok ... succes!
mvg,
Coderunner
Ok ... succes!
mvg,
Coderunner
-
Hallo audry,
Ik heb het diezelfde avond van je vraag al werkende gezien
Stond er al vrij snel op na mijn reply ...
mvg,
Coderunner
Ik heb het diezelfde avond van je vraag al werkende gezien
Stond er al vrij snel op na mijn reply ...
mvg,
Coderunner