Sepa Domiciëlering

Vragen/antwoorden betreffende geld en werk.

nete

06 mar 2014, 21:35

Prima Vera schreef:
Raar dat het twee afzonderlijke bedrijven zijn die niets met elkaar te maken hebben en beiden hun beloften breken en inhouden.
Jaja, nog efkes en het is Pastoor zijn eigen schuld.
Dat het hele systeem kaduk draait tot en met is natuurlijk onmogelijk.

wanton

06 mar 2014, 23:11

Houdt dat nu nooit op?
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

linden

06 mar 2014, 23:58

Laat ze nog efkes voort doen,dan kan ik er een roman over schrijven. :wink:
iedere waarheid heeft zijn eigen reden

SEBASTIAN

07 mar 2014, 06:51

De SEPA-Saga.
De kunst v/h leven is thuis te zijn alsof men op reis is. Godfried Bomans.

nete

07 mar 2014, 09:05

Alvast drie waardevolle bijdragen !

Choerrel

07 mar 2014, 09:46

SEBASTIAN schreef:De SEPA-Saga.
Met als titel: het oeverloos gelul van Nete.

SEBASTIAN

07 mar 2014, 10:34

Nog beter, Choerrel, "The story of Nete and the Sepa-Gang".

paullamb

07 mar 2014, 11:19

Langs de ene kant doe ik mijn hoed af voor de man.
In 2012 is hij zijn strijd begonnen bij belgium Digital en heeft daar enkele medestanders gevonden. Bij spaargids heeft hij ook een poging gedaan. Daar zijn ook een paar ongeloofwaardige verhalen opgedoken.
Op dit forum heeft hij ook een medestander gevonden, en ik heb daar alle begrip voor zolang het verhaal maar geloofwaardig is.

Versaille

07 mar 2014, 12:09

Paca schreef:Wil heeft een punt! Zelf betaal ik een minimum, steeds terugkerende vaste kosten met een domiciliëring. Deze manier van doen wordt uiteraard steeds me Argusogen bekeken en gevolgd. Tot nu toe geen probleem, alles verloopt zoals voorzien. Persoonlijk heb nooit problemen gehad met de bank waar ik nu bij ben. Indien dit ooit zou veranderen ... er zijn banken genoeg die uw kalandizie willen behartigen.
Inderdaad zou het goed zijn dat personen die last hebben van SEPA hier hun verhaal zouden doen. Maar als ge deze discussie hier leest is er waarschijnlijk niemand die goesting heeft om zijn negatieven ervaringen hier neer te pennen. Als er iets negatief gezegd wordt over SEPA is het altijd de schuld van de persoon zelf, nooit van de schuldeisers. Als ge het aandurft daar tegen in te gaan wordt ge de kop van jut en wordt ge ingesmeerd met pek en veren. Ik heb alle respect voor nete die toch tracht de mensen te waarschuwen voor deze oplichting. Ikzelf heb ook negatieve ervaringen met SEPA maar zal ze niet op dit seniorennetforum brengen (of is het scheldforum) zolang deze klachten over SEPA niet ernstig genomen worden.
De moderators laten maar begaan; het forum zal alzo wel vanzelf doodbloeden.
Ook op mijn posting zal de nodige negatieve reactie wel losbreken.

paullamb

07 mar 2014, 12:17

Oeps, eerlijk gezegd ben ik nieuwsgierig.
Wie A durft zeggen, zou de B ook mogen tonen.

Schelden, als u de woorden , ongeloofwaardig, overdreven en nog een paar andere, scheldwoorden noemt, dan heeft u gelijk.
Dat Sepa dom, bandieten zijn, dat is u waarschijnlijk ontgaan.

SEBASTIAN

07 mar 2014, 16:14

@Versaille.

Inderdaad, Nete heeft gewaarschuwd voor Sepa, waarvoor dank.

En nu wat?

nete

07 mar 2014, 16:34

paullamb schreef:
Schelden, als u de woorden , ongeloofwaardig, overdreven en nog een paar andere, scheldwoorden noemt, dan heeft u gelijk.
Helemaal akkoord, maar onze vriend Choerrel zijn naald van zijn platenspeler blijft serieus hangen bij het woord "gelul". Zielig dat zijn woordenschat blijkbaar niet verder reikt dan puur schelden.

Choerrel

07 mar 2014, 16:48

Als je al 13 bladzijden zit door te drammen op hetzelfde thema zonder nieuwe argumenten aan uw betoog toe te voegen, kan ik dat niets anders dan gelul noemen. Ge zijt niet voor rede vatbaar, ondanks de argumenten die we ook gebruiken. Ge zijt geobsedeerd door die Sepa die er, met of tegen uw wil, toch komt.
Als ge dat schelden noemt, is dat voor uw rekening.

paullamb

07 mar 2014, 16:50

Eerlijk gezegd, Nete,meen ik ook dat u het sein moet geven om dit Topic te stoppen.Er zijn twee kampen en het zal nooit tot een vergelijk komen.

nete

10 mar 2014, 14:33

paullamb schreef:Eerlijk gezegd, Nete,meen ik ook dat u het sein moet geven om dit Topic te stoppen.Er zijn twee kampen en het zal nooit tot een vergelijk komen.
Langs de ene kant heb je gelijk, maar waarom een topic waar de aandachtige en wakkere lezer misschien een mening kan uit distilleren die niet altijd strookt met de "meerderheid" hier, vragen om af te sluiten ?

Tenslotte zijn het nog altijd twee meningen, één à la Choerrel (gelul, het is een "heilig" systeem) en het mijne (theorie is prachtig, praktijk hangt met haken en ogen aan mekaar, fouten à volonté). En alle andere meningen daar tussenin.
De waarheid ligt ergens tussenin, zoals altijd.