Sepa Domiciëlering
-
nete - Lid geworden op: 30 apr 2006, 09:50
Volledig mee akkoord. Maar sinds SEPA zeer onveilig.SEBASTIAN schreef: Domiciliéringen? Makkelijk en comfortabel.
Eigenlijk hoop ik een beetje dat er MASSAAL misbruik van gaat gemaakt worden, dan zal het reglement wel veranderen en kan ik misschien ook terug DOM's gebruiken.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Jij bent en blijft paranoïde. Niet te geloven.nete schreef:Volledig mee akkoord. Maar sinds SEPA zeer onveilig.SEBASTIAN schreef: Domiciliéringen? Makkelijk en comfortabel.
Eigenlijk hoop ik een beetje dat er MASSAAL misbruik van gaat gemaakt worden, dan zal het reglement wel veranderen en kan ik misschien ook terug DOM's gebruiken.
-
Daar kan ik inkomen.dafke schreef:Ik ben 70 en ik heb met mijn bank nog NOOIT problemen gehad De kans is heel groot dat het zo blijft Dus waarom al die drukte om niets?
Maar dat gezever over "paranoide" en "onzin" is zielig.
Ik vind SEPA DD helemaal niet slecht, maar dan op voorwaarde dat IK en IK alleen beslis of er een mandaat gestart wordt of niet. Ik laat dat niet over aan bedrijven.
Gevolg: tot bovenstaande eis misschien ooit in het reglement komt zijn mijn rekeningen hermetisch afgesloten voor SEPA DD.
En misschien halen lezers uit dit topic nuttige info. Meer moet dat niet zijn.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Ik denk dat er meer stomme praat, stomme vragen en antwoorden gesteld / gegeven worden bij / in andere topics.linden schreef:Een slot? Ja om nog meer stomme praat te voorkomen.
Hier bij SEPA kan men U niet genoeg waarschuwen.
SEPA is en blijft vergif.
-
Volledig akkoord.linden schreef:Een slot? Ja om nog meer stomme praat te voorkomen.
-
Wat niet 100% in je kraam past is stomme praat. Lees die stomme praat misschien beter niet, dan moet je je er ook niet aan ergeren....Prima Vera schreef:Volledig akkoord.linden schreef:Een slot? Ja om nog meer stomme praat te voorkomen.
-
'k Trek me die commentaar niet aan, we weten door wie het gezegd wordt.Charlie Maru schreef:Jawadde.....![]()