De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
rolija - Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41
Guzzi Amaai ooit een jaar met een Le Man 850 gereden, zo een tril machine, ik heb waarschijnlijk daar van, mijne reuma over gehouden.PPG schreef:Plezant he , als ik er ni bij ben om mij te verdedigen .![]()
![]()
![]()
En heel speciale brommerkes heb ik ni gezien , want er stond gene ene Guzzi bij![]()
![]()
![]()
PPG
En dit heb ik maar gezegd......
Laatst gewijzigd door rolija op 28 okt 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Blijkbaar op de Herfstrit wat ongevalletjes gebeurd en zelfs één serieus
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=11915
gtjs,
RT
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=11915
gtjs,
RT
-
Herfst rit waar is den tijd, deze heb ik een paar maal mee gereden met een Dholda, nog geprepareerd van wijlen Jean D' hollander....
http://www.dholda.be/
http://www.dholda.be/
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Reuma is een bloedziekte , da krij de ni van de moto wel van t'zuipen .
Mijn Guzzi , buiten de technische problemen rijd perfect .De trilling die hij veroorzaakt is nu juist het motogevoel dat je bij andere ( geen namen noemen ) niet hebt .
Deze trillingen werken zelfs v voor mij altans , doet hij wonderen voor mijn rugklachten .Als ik vertrek met pijn in mijne rug is dit na 20 min over .
Tot zover
PPG
Mijn Guzzi , buiten de technische problemen rijd perfect .De trilling die hij veroorzaakt is nu juist het motogevoel dat je bij andere ( geen namen noemen ) niet hebt .
Deze trillingen werken zelfs v voor mij altans , doet hij wonderen voor mijn rugklachten .Als ik vertrek met pijn in mijne rug is dit na 20 min over .
Tot zover
PPG
-
Zou het dan toch waar zijn dat de sfeer verpest is onder de motorijdersPPG schreef:Reuma is een bloedziekte , da krij de ni van de moto wel van t'zuipen .
Tot zover
PPG
Als ik spreek van mijne Guzzi is het al meer of 20 jaar geleden he....Ik hoop ondertussen dat ze wat minder trillen, meer wilde ik niet zeggen.
En van dat zuipen nog eens, ik heb hier toch ook al foto's gezien van pintjes he...
Maar ja laat maar zitten, ik zal jullie niet meer storen nu.
-
En anders,met wierolija schreef:Zou het dan toch waar zijn dat de sfeer verpest is onder de motorijdersPPG schreef:Reuma is een bloedziekte , da krij de ni van de moto wel van t'zuipen .
Tot zover
PPG![]()
Wie zegt da,al eens meegereden,bij mijn weten niet![]()
![]()
Allee ik heb reuma van het zuipenJongens toch.....Maar een voordeel is wel dat je toe geeft dat een Guzzi trilt
![]()
Als ik spreek van mijne Guzzi is het al meer of 20 jaar geleden he....Ik hoop ondertussen dat ze wat minder trillen, meer wilde ik niet zeggen.
En van dat zuipen nog eens, ik heb hier toch ook al foto's gezien van pintjes he...snel op de teentjes getrapt
Maar ja laat maar zitten, ik zal jullie niet meer storen nu.En mijn rondjes wel alleen rijden met mijn BMW ke
RT
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Awel, ik ga hier niet discuteren welk merk het hardste trilt, want dan maakt mijn machien toch ne serieuze kans om te winnen.PPG schreef:Reuma is een bloedziekte , da krij de ni van de moto wel van t'zuipen .
Tot zover
PPG
Slechts een keer (in de 15jr da ik hem heb) 'n snelheid van 160Km mee gereden. Nog nooit zo'ne grote vibrator onder m'n gat gehad.
Misschien da daarom die van ons het niet zo erg vind om ne keer achterop te zitten.

Alee manne, het zal me echt wel ne keer lukken om eens 'n ritje met jullie te rijden, en dan moogde gullie om de beurt om mijne ouwe bike zitten, en zalle kik is ferm aan de gas draaien, dan weet ge pas wa trillen is.
I like Guzzi!
Nog altijd 'n beetje verliefd op zo'n ouwe "California".
Zo'n Guzzi heeft, zoals 'n echte motor betaamd, karakter.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
Karakter is het juiste woord se, als hem zegt ik rij ni dan doet die dat ook ni héSoftail schreef:Awel, ik ga hier niet discuteren welk merk het hardste trilt, want dan maakt mijn machien toch ne serieuze kans om te winnen.PPG schreef:Reuma is een bloedziekte , da krij de ni van de moto wel van t'zuipen .
Tot zover
PPG![]()
![]()
Slechts een keer (in de 15jr da ik hem heb) 'n snelheid van 160Km mee gereden. Nog nooit zo'ne grote vibrator onder m'n gat gehad.
Misschien da daarom die van ons het niet zo erg vind om ne keer achterop te zitten.![]()
![]()
Alee manne, het zal me echt wel ne keer lukken om eens 'n ritje met jullie te rijden, en dan moogde gullie om de beurt om mijne ouwe bike zitten, en zalle kik is ferm aan de gas draaien, dan weet ge pas wa trillen is.![]()
![]()
I like Guzzi!
Nog altijd 'n beetje verliefd op zo'n ouwe "California".
Zo'n Guzzi heeft, zoals 'n echte motor betaamd, karakter.
-
Redtail,
Natuurlijk heb ik nog niet mee gereden, maar ik spreek hier wel van in het algemeen, en ik spreek niet op jullie clubke hier. Ik stel juist maar vast dat de algemene sfeer, in de moto wereld niet meer is zoals over +/- 20 jaar dat is een algemene bekend fenomeen.
Ik heb nu maar een +/- 1800 km met mijn BMW LT, en sorry he maar de sfeer is in mijn ogen is totaal zoek onder de moto rijders. En als men dan nog een compliment krijgt dat reuma juist voor komt van het zuipen.....T' ja sorry he, ik zal de laatste zijn om ooit mee te rijden met jullie. Ik had juist die poging gedaan om toe nadering te zoeken, en eventueel eens af te spreken. Omdat ik na +/- 10 jaar zonder moto, uiteindelijk beslist had om er weer eentje aan te schaffen. Dacht ik we kunnen eens afspreken, het is nu mijn 12 de moto dat ik koop in mijn leven, dus ik denk wel dat ik kan mee spreken over de pro en de contra's van de verschillende merken, vandaar ook mijn opmerking over mijn Guzzi geweest enz...
Ik wens jullie nog veel plezier en suc6 op jullie uitstappen,
Mvg,
Rolija
Natuurlijk heb ik nog niet mee gereden, maar ik spreek hier wel van in het algemeen, en ik spreek niet op jullie clubke hier. Ik stel juist maar vast dat de algemene sfeer, in de moto wereld niet meer is zoals over +/- 20 jaar dat is een algemene bekend fenomeen.
Ik heb nu maar een +/- 1800 km met mijn BMW LT, en sorry he maar de sfeer is in mijn ogen is totaal zoek onder de moto rijders. En als men dan nog een compliment krijgt dat reuma juist voor komt van het zuipen.....T' ja sorry he, ik zal de laatste zijn om ooit mee te rijden met jullie. Ik had juist die poging gedaan om toe nadering te zoeken, en eventueel eens af te spreken. Omdat ik na +/- 10 jaar zonder moto, uiteindelijk beslist had om er weer eentje aan te schaffen. Dacht ik we kunnen eens afspreken, het is nu mijn 12 de moto dat ik koop in mijn leven, dus ik denk wel dat ik kan mee spreken over de pro en de contra's van de verschillende merken, vandaar ook mijn opmerking over mijn Guzzi geweest enz...
Ik wens jullie nog veel plezier en suc6 op jullie uitstappen,
Mvg,
Rolija
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
IN HET ALGEMEEN,
Ik wou eigelijk niet meer antwoorden want vond het niet de moeite , maar toch ;
Ik denk ( ben zeker ) dat ons clubke ne goeie sfeer heeft en wat de rest van het moto wereld denkt kan mij ni schelen.
De reden dat het hier zo vlotjes gaat is dat niemand iets verplicht is , iedereen zijn mening mag spuien en dat alleman mag denken en doen wat hij /zij wil . Ik weet best wel dat ik voor mij zelf ook kritisch kan zijn voor de ( mogelijke ) tekortkomingen van mijn machientje en kan daar zelf ook wel het soms hilarische van inzien .Ik kan ook wel best verdragen dat er soms nogal smalend mee omgegaan wordt.Maar wie de bal kaatst moet hem ook al eens terug verwachten .
En tenslotte , al wie hier iets opschrijft doet dit met de nodige humor zonder iemand te willen kwetsen ......denk ( hoop ) ik
Ik durf te besluiten dat dit voor iedereen die hier regelmatig aan mee doet hetzelfde is .
Soms is er wel al eens iemand die vindt dat er een individueel te ver gaat , maar dat is dan spijtig voor die " iemand "en deze mag zich dus ook niet verplicht voelen van mee te rijden , te schrijven of te lezen wat een ander hier schrijft .
Nog allemaal een prettige avond en tot devolgende.....
PPG
Ik wou eigelijk niet meer antwoorden want vond het niet de moeite , maar toch ;
Ik denk ( ben zeker ) dat ons clubke ne goeie sfeer heeft en wat de rest van het moto wereld denkt kan mij ni schelen.
De reden dat het hier zo vlotjes gaat is dat niemand iets verplicht is , iedereen zijn mening mag spuien en dat alleman mag denken en doen wat hij /zij wil . Ik weet best wel dat ik voor mij zelf ook kritisch kan zijn voor de ( mogelijke ) tekortkomingen van mijn machientje en kan daar zelf ook wel het soms hilarische van inzien .Ik kan ook wel best verdragen dat er soms nogal smalend mee omgegaan wordt.Maar wie de bal kaatst moet hem ook al eens terug verwachten .
En tenslotte , al wie hier iets opschrijft doet dit met de nodige humor zonder iemand te willen kwetsen ......denk ( hoop ) ik
Ik durf te besluiten dat dit voor iedereen die hier regelmatig aan mee doet hetzelfde is .
Soms is er wel al eens iemand die vindt dat er een individueel te ver gaat , maar dat is dan spijtig voor die " iemand "en deze mag zich dus ook niet verplicht voelen van mee te rijden , te schrijven of te lezen wat een ander hier schrijft .
Nog allemaal een prettige avond en tot devolgende.....
PPG
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
He Rolija,
net als u heb ik ook nog nooit mee dees klubke hier meegereden, toch moeten we dat eens gaan doen.
Lijkt me best plezant, alhoewel de meeste schijnbaar 'n paar jaar jonger zijn dan ik.
Wat betreft die sfeer in de motorwereld, moet ik u (helaas) gelijk geven.
Vraag me niet hoe dat komt, heb geen idee.
Paar weken geleden stopte ik langs de weg bij een racemachine met panne, (Diversion o.i.d) en die wist niet wat 'm overkwam.
Ik heb hem met wat gereedschap te lenen, kunnen helpen.
Zeer dankbaar, maar vertelde dat het tegenwoordig een zeldzaam verschijnsel was, dat er nog ooit iemand stopte.
De sfeer is gelukkig niet helemaal verdwenen, maar ik denk dat het meer een bepaalde mentaliteit is, die e.e.a aantast.
Maak je over die 1800 Km niet druk, ikzelf heb nog nooit zo weinig gereden als dit jaar.
Ps;
Ik kan de therapeutische werking van een trillende bike toch wel beamen.
net als u heb ik ook nog nooit mee dees klubke hier meegereden, toch moeten we dat eens gaan doen.
Lijkt me best plezant, alhoewel de meeste schijnbaar 'n paar jaar jonger zijn dan ik.
Wat betreft die sfeer in de motorwereld, moet ik u (helaas) gelijk geven.
Vraag me niet hoe dat komt, heb geen idee.
Paar weken geleden stopte ik langs de weg bij een racemachine met panne, (Diversion o.i.d) en die wist niet wat 'm overkwam.
Ik heb hem met wat gereedschap te lenen, kunnen helpen.
Zeer dankbaar, maar vertelde dat het tegenwoordig een zeldzaam verschijnsel was, dat er nog ooit iemand stopte.
De sfeer is gelukkig niet helemaal verdwenen, maar ik denk dat het meer een bepaalde mentaliteit is, die e.e.a aantast.
Maak je over die 1800 Km niet druk, ikzelf heb nog nooit zo weinig gereden als dit jaar.
Ps;
Ik kan de therapeutische werking van een trillende bike toch wel beamen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
HEY MOTARDS
het klopt mischien wel ergens da de sfeer tussen de motorijders wa geminderd is zelf heb het nog ni ondervonden ( maar ja ik rij ook maar een 12000 km per jaar ) en rij nog maar 32jaar me de moto . en ja Rolija er word al eens iets gezegd da waarschijnlijk ni kwaad bedoelt is . maar mischien anders verstaan is , mijn moeder die al 5 jaar overleden is had ook reuma en die dronk nooit .
ik ken PPG al 15 jaar hij is een vriend waar ik mijn hand voor in't vuur steek en ik weet goe dat hij da ni kwetsend bedoeld heeft ik ken da , heb namelijk zelf nogal een groot bakkes ( kenmerkend ve ne Antwaarpenaar) ge moet da allemaal ni te persoonlijk opvatten .
en wij hebben geen motoclubke maar een verzameling van motorrijders met de naam de on-linebikers ikzelf ben den Benjamin met mijn 55 lentes als ik ging rijden met de Fadre ( die ik al 20 jaar ken ) en ppg zaten ze gewoonlijk op mijn kap wa allemaal ni kwaad bedoelt is van mijn vrienden kan ik da verdragen. dus zoals ik nog al gezegd heb
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
het is zo al erg genoeg dat er elke week van ons sneuvelen ( motorbroeders) want ja da zijn we ook al kennen we mekaar niet en ik zelf stop altijd als er een motorijder langs de kant staat of ik met de motor of met de auto ben . dus maat voel u ni aangevallen en kom toch eens af ik wil met u wedden da ge er geen spijt van zult hebben . ge moet ons nemen zoals we zijn met gebreken en al
groetjes tot later

het klopt mischien wel ergens da de sfeer tussen de motorijders wa geminderd is zelf heb het nog ni ondervonden ( maar ja ik rij ook maar een 12000 km per jaar ) en rij nog maar 32jaar me de moto . en ja Rolija er word al eens iets gezegd da waarschijnlijk ni kwaad bedoelt is . maar mischien anders verstaan is , mijn moeder die al 5 jaar overleden is had ook reuma en die dronk nooit .
ik ken PPG al 15 jaar hij is een vriend waar ik mijn hand voor in't vuur steek en ik weet goe dat hij da ni kwetsend bedoeld heeft ik ken da , heb namelijk zelf nogal een groot bakkes ( kenmerkend ve ne Antwaarpenaar) ge moet da allemaal ni te persoonlijk opvatten .
en wij hebben geen motoclubke maar een verzameling van motorrijders met de naam de on-linebikers ikzelf ben den Benjamin met mijn 55 lentes als ik ging rijden met de Fadre ( die ik al 20 jaar ken ) en ppg zaten ze gewoonlijk op mijn kap wa allemaal ni kwaad bedoelt is van mijn vrienden kan ik da verdragen. dus zoals ik nog al gezegd heb
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
het is zo al erg genoeg dat er elke week van ons sneuvelen ( motorbroeders) want ja da zijn we ook al kennen we mekaar niet en ik zelf stop altijd als er een motorijder langs de kant staat of ik met de motor of met de auto ben . dus maat voel u ni aangevallen en kom toch eens af ik wil met u wedden da ge er geen spijt van zult hebben . ge moet ons nemen zoals we zijn met gebreken en al
groetjes tot later