De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Hey maat,den buldog schreef:hey motards
nu zondag 11 juli rit voor wie zin heeft ( bibi rijd hem toch)
420 km ANTW-NAMEN (autostrade)-DINANT-GIVET-FUMAY-ROCROI-COUVIN-CHIMAY-BEAUMONT-MONS-SOIGNIES-HALLE-BEERSEL-BRUSSEL-ANTW(autostrade)
breng wa eten en drinken mee (voor in geval van??)
vertrek COR LEUGENBERG 7.45 afspraak 7.30
Parking WAARLOOS 8.15 vertrek 8.30
groetjes den buldog![]()
![]()
zoals de kaarten nu liggen ga ik mee
maar als ze nog geschut zullen worden
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
ronny laat die van ulle van die kaarte afblijve
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
ik zal ook mee in da bandje moeten zingen he want ik heb samen met de Fadre de site op seniorennet opgestart
Motoke tijdelijk een beetje veranderd

Motoke tijdelijk een beetje veranderd
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Zaterdag een mooie rit gedaan met de mannen van Berchem
ons Fatima ,kwik & flipke en de Guido waren er ook bij , Frans en Lucienne gingen normaal ook mee maar niet gezien .
We waren met een groep van 32 moto's onder begeleiding van wegkapiteins en het was weer een goed uitgestippelde rit met spijtig genoeg tussendoor wat regen maar eigenlijk was dat een goede verfrissing met dat warm weer maar ons motokes zagen er ni uit amaai goe moeten kuisen nadien.
De samenkomst aan het rond punt en kennismaking met de Guido

Er stond al heel wat te blinken in de bachusstraat bij onze aankomst .

Even ontbijten voor het vertrek.

Plots een paar man kwijt dus even wachten en van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog enkele fotokes te maken.

Waar zitten die kiekes na.

Tussendoor natuurlijk ook gestopt om iets te gaan eten en drinken.

Na de rit vlogen we op de fritten met ballen.

Het was weer een toffe dag met aangenaam gezeldschap.
ons Fatima ,kwik & flipke en de Guido waren er ook bij , Frans en Lucienne gingen normaal ook mee maar niet gezien .
We waren met een groep van 32 moto's onder begeleiding van wegkapiteins en het was weer een goed uitgestippelde rit met spijtig genoeg tussendoor wat regen maar eigenlijk was dat een goede verfrissing met dat warm weer maar ons motokes zagen er ni uit amaai goe moeten kuisen nadien.
De samenkomst aan het rond punt en kennismaking met de Guido
Er stond al heel wat te blinken in de bachusstraat bij onze aankomst .
Even ontbijten voor het vertrek.
Plots een paar man kwijt dus even wachten en van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog enkele fotokes te maken.
Waar zitten die kiekes na.
Tussendoor natuurlijk ook gestopt om iets te gaan eten en drinken.
Na de rit vlogen we op de fritten met ballen.
Het was weer een toffe dag met aangenaam gezeldschap.
-
Jawel RT,
staat tijdelijk bij , ga hem binnenbrengen voor groot nazicht en heb er al wat afgehaald zodat ze overal beter aan kunnen.

staat tijdelijk bij , ga hem binnenbrengen voor groot nazicht en heb er al wat afgehaald zodat ze overal beter aan kunnen.
-
Geef u gelijk RT , vind da ook knap zo
heb nu deze in de garage staan , rijd en stuurt geweldig goed maar heb plateaulaarzen nodig om aan de grond te geraken

heb nu deze in de garage staan , rijd en stuurt geweldig goed maar heb plateaulaarzen nodig om aan de grond te geraken
Laatst gewijzigd door Benson op 07 jul 2010, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zondag met kwik & flipke naar het treffen in St-Niklaas geweest
Bij de inschrijving aan den babbel geraakt met een 70 jarige scooter rijder uit
Merksem en die heeft de toer met ons mee gereden.
Deze keer genen druppel regen en ook een prachtige rit .
Kwamen daar ook nog iemand v.d club van GM tegen.
Eerst ons ontbijt dat we bij de inschrijving kregen naar binnen geslagen en dan er in gevlogen ,met weer de nodige stops om de inwendige mens te versterken en hier en daar wa fotokes vastgelegd.

De Michel van GM & de Friends

Onderweg ook mooie grote heuvels gezien,was precies klein Zwitserland

Bij de inschrijving aan den babbel geraakt met een 70 jarige scooter rijder uit
Merksem en die heeft de toer met ons mee gereden.
Deze keer genen druppel regen en ook een prachtige rit .
Kwamen daar ook nog iemand v.d club van GM tegen.
Eerst ons ontbijt dat we bij de inschrijving kregen naar binnen geslagen en dan er in gevlogen ,met weer de nodige stops om de inwendige mens te versterken en hier en daar wa fotokes vastgelegd.
De Michel van GM & de Friends
Onderweg ook mooie grote heuvels gezien,was precies klein Zwitserland
Laatst gewijzigd door Benson op 07 jul 2010, 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Awel Benson,Benson schreef:Geef u gelijk RT , vind da ook knap zo
heb nu deze in de garage staan , rijd en stuurt geweldig goed maar heb plateaubotten nodig om aan de grond te geraken![]()
![]()
![]()
dat machientje zou je absoluut niet mis staan,,.hmmmm
RT
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Proficiat met je fotoreportage Benson, je hebt jezelf weer eens overtroffen.
Aan alle bikers/bikerinnetjes, ik hoop nog eens de energie te vinden om samen met jullie nog een ritje te doen. Voorlopig is 350 km mij te veel.
Groetjes,
Louke.
Aan alle bikers/bikerinnetjes, ik hoop nog eens de energie te vinden om samen met jullie nog een ritje te doen. Voorlopig is 350 km mij te veel.
Groetjes,
Louke.
-
Gisterenmiddag den brommer terug gaan halen , was dik over de 200 euro voor het afstellen van de motor,controle achterrem en vervangen van de rem- en cardanolie , straks nog nieuwe banden gaan bestellen da zal ook nog zo'n vette rekening zijn .
Voor de rest van de maand zal het droog brood en water worden

Voor de rest van de maand zal het droog brood en water worden