De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Buldog,
eindelijk nog eens een Ardennenrit
ik heb zaterdag een fam feest en met dat warm weer,dorst,drinken en water lust ik ni zo
Als ik er op tijd uit geraak ben ik erbij,maw als ik niet op afgesproken uur, max 8u30,daar ben
.............zalt voor nen andere keer zijn hé

RT
eindelijk nog eens een Ardennenrit
ik heb zaterdag een fam feest en met dat warm weer,dorst,drinken en water lust ik ni zo
Als ik er op tijd uit geraak ben ik erbij,maw als ik niet op afgesproken uur, max 8u30,daar ben
RT
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
ikke waarschinlijk ookFadre schreef:Ik zal er zeer waarschinlijk ook bij zijn.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
de route voor zondag 500km waarvan160km autostrade
voor de GPS sers LeugenbergEKEREN-NAMEN -DINANT -GIVET- FUMAY-
REVIN- MONTHERME - VRESSE sur SEMOIS- PALISEUL- DAVERDISSE --
WELLIN - ROCHEFORT- CINEY - OHEY - ANDENNE - EGHEZEE- RAMILLIES-
JODOIGNE - HOEGAARDEN - BIERBEEK - BOUTERSEM - LUBBEEK- AARSCHOT - HERSELT - WESTERLO - GEEL- EKEREN
dus int oprijden 110 km autostrade en in de terugrit 50 km
breng eten en drinken mee uw goed humeur en de zon
groetjes den buldog

de route voor zondag 500km waarvan160km autostrade
voor de GPS sers LeugenbergEKEREN-NAMEN -DINANT -GIVET- FUMAY-
REVIN- MONTHERME - VRESSE sur SEMOIS- PALISEUL- DAVERDISSE --
WELLIN - ROCHEFORT- CINEY - OHEY - ANDENNE - EGHEZEE- RAMILLIES-
JODOIGNE - HOEGAARDEN - BIERBEEK - BOUTERSEM - LUBBEEK- AARSCHOT - HERSELT - WESTERLO - GEEL- EKEREN
dus int oprijden 110 km autostrade en in de terugrit 50 km
breng eten en drinken mee uw goed humeur en de zon
groetjes den buldog
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hye Buldog ,
Ge meu de rit ni te vruug prijsgeven he.Na zennek al ont twijfele.Ik rij ni gere deur " BIERBEEK "
.
PPG
-------------------------------------------------------------------------------------
Hey Redtail,
Lot nog wa over veur de ander mensen he .

Ge meu de rit ni te vruug prijsgeven he.Na zennek al ont twijfele.Ik rij ni gere deur " BIERBEEK "
PPG
-------------------------------------------------------------------------------------
Hey Redtail,
Lot nog wa over veur de ander mensen he .
-
OKPPG schreef:Hye Buldog ,
Ge meu de rit ni te vruug prijsgeven he.Na zennek al ont twijfele.Ik rij ni gere deur " BIERBEEK "![]()
![]()
.
PPG
Hey Redtail,
Lot nog wa over veur de ander mensen he .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RT
-
Star Rider - Lid geworden op: 06 apr 2010, 16:42
Ja Buldog ziet er een mooi ritje uit.
Spijtig dat we niet mee kunnen rijden met jullie,want wij zijn reeds in verlof in de Ardennen,maar dan wel de omgeving van de oostkantons,ook heel mooi daar.Daarvoor heben we het Zwarte woud gedaan en aansluitend een weekje Butgenbach met een ritje door de Eifel (foto's)
Zo is de verlof weeral voor een stuk voorbij (gaat veel te snel
Maar volgende gelegenheid gaan we zeker nog eens mee.
Motoke moet eerst binnen voor smeren en vidange want hij heeft zijn kilometerkes weer mogen trotseren en heeft ons niet in de steek gelaten
Volgende week zullen we er wat fotokes bij zetten van onze reis in het zwarte woud
Groetjes aan alle motards
Yammeke en Star Rider
Zicht op Rursee
THV. Gemund
Heimbach
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Hoi Bikers,
Wij gaan er alleszins al ni bij zijn voor de Ardennenrit.
Wij hebben hier zaterdag een wijkfeest, en da's tot in de vroege uurtjes.
Waarschijnlijk zien wij nog maar net ons bed, als jullie naar het rendes-vous punt vertrekken.
Zal dus voor een volgende keer zijn.... amuseer jullie.
Keep the rubber down....
Grtz,
Kwik @ Flipke
Wij gaan er alleszins al ni bij zijn voor de Ardennenrit.
Wij hebben hier zaterdag een wijkfeest, en da's tot in de vroege uurtjes.
Waarschijnlijk zien wij nog maar net ons bed, als jullie naar het rendes-vous punt vertrekken.
Zal dus voor een volgende keer zijn.... amuseer jullie.
Keep the rubber down....
Grtz,
Kwik @ Flipke
-
@ Star Rider,
mooie foto's , geniet nog maar veel van de rest vakantie dagen, als er van het Zwarte Woud goede adressen te melden vallen, zeker noteren ,kan nog van pas komen
@ R3T,
heb ook zo iets ( Fam feest) aan de hand,zal wel niet zoooo erg laat worden maar het kwade vocht ,Have Fun
RT
mooie foto's , geniet nog maar veel van de rest vakantie dagen, als er van het Zwarte Woud goede adressen te melden vallen, zeker noteren ,kan nog van pas komen
@ R3T,
heb ook zo iets ( Fam feest) aan de hand,zal wel niet zoooo erg laat worden maar het kwade vocht ,Have Fun
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
he Yammeke en Starrider nog een goed verlof en laat iets weten als jullie terug zijn
ja R3T ne mens moet keuzes maken he , tot de volgende
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

ja R3T ne mens moet keuzes maken he , tot de volgende
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
Star Rider - Lid geworden op: 06 apr 2010, 16:42
Adreskes in 't Zwarte Woud die noemenswaardig zijn: uiteraard "bikers wilkommen".
Ons 1ste adresje was bij een Ekerse!! Zij baat pension Waldeck uit. Pràchtig gelegen in het Albtal in Sankt Blasien.
Tweede adresje -eigenlijk niet normaal - maar motor mag in de garage en pak je bier maar zelf uit de koelkast. Geheel in de natuur gelegen op de weg van Vohrenbach naar Bregenbach. Uniek uitgangspunt. Pension Bernreutehof. Nog een pluspunt: geen geld!- of juist wel want bankcontact kennen ze daar nog niet.

Vandaag ritje naar Bad-Neuenhar en terug via Gerlostein en weer veel moois gezien!

Ons 1ste adresje was bij een Ekerse!! Zij baat pension Waldeck uit. Pràchtig gelegen in het Albtal in Sankt Blasien.
Tweede adresje -eigenlijk niet normaal - maar motor mag in de garage en pak je bier maar zelf uit de koelkast. Geheel in de natuur gelegen op de weg van Vohrenbach naar Bregenbach. Uniek uitgangspunt. Pension Bernreutehof. Nog een pluspunt: geen geld!- of juist wel want bankcontact kennen ze daar nog niet.

Vandaag ritje naar Bad-Neuenhar en terug via Gerlostein en weer veel moois gezien!
Laatst gewijzigd door Star Rider op 18 jul 2010, 20:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Honda Goldwing GL1800