De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Zal eens 'n poging wagen om er ook bij te zijn.
Ge kunt me dus noteren, maar wel onder voorbehoud.
Ik rijd rechtstreeks naar Zutendaal.
As 'k er om 10u niet ben, nie wachten, gewoon aancrossen.

Na al die jaren op 't forum, zal tis hoog tijd worden.
Ge kunt me dus noteren, maar wel onder voorbehoud.
Ik rijd rechtstreeks naar Zutendaal.
As 'k er om 10u niet ben, nie wachten, gewoon aancrossen.

Na al die jaren op 't forum, zal tis hoog tijd worden.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
he maten
ondertussen allemaal van uw verlof genoten,awel ik ook se.Ondertussen ook van alles aan de hand gehad maar nu toch eens een vrij weekend,tot hiertoe toch,dus ga ik ook nog eens meetoeren.Ik kom wel naar de Cor tegen 8.30.Tot dan.
Groetjes
ondertussen allemaal van uw verlof genoten,awel ik ook se.Ondertussen ook van alles aan de hand gehad maar nu toch eens een vrij weekend,tot hiertoe toch,dus ga ik ook nog eens meetoeren.Ik kom wel naar de Cor tegen 8.30.Tot dan.
Groetjes
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Dus volgende rit
nu zondag 22 augustus
Via een mooie rit , langs de Biker - Ranch in Simmerrath waar je tegen democratische prijzen heerlijk kan eten .
Een rit van ongeveer 220 km , plus de rit van huis en terug naar het vertrekpunt in Zutendaal, café Toerisme , Hoogstraat 88. Afrit 32 Genk oost richting Zutendaal. Dadelijk na de afrit rechtsaf richting Zutendaal aan het eerste rond punt na +/- 5km linksaf en na 100m kom je aan cafe toerisme.
Samenkomst aan de Cor op de Leugenberg te Ekeren om 8u30 vertrek 8u45
en om 9u op de parking van de naftstatie op de autostrade te Wommelgem.
Samenkomst in Zutendaal rond 10u.
Ingericht en onder begeleiding van Kalieber
Gaan al mee
- Kalieber natuurlijk
- den buldog
- PPG
- redtail
- frankje & lucienne
- benson & fatima
- fadre
- odul
- softail
- louke
Wie nog ?
Denk er aan uw tank voor vertrek te vullen en een goed humeur mee te brengen.

nu zondag 22 augustus
Via een mooie rit , langs de Biker - Ranch in Simmerrath waar je tegen democratische prijzen heerlijk kan eten .
Een rit van ongeveer 220 km , plus de rit van huis en terug naar het vertrekpunt in Zutendaal, café Toerisme , Hoogstraat 88. Afrit 32 Genk oost richting Zutendaal. Dadelijk na de afrit rechtsaf richting Zutendaal aan het eerste rond punt na +/- 5km linksaf en na 100m kom je aan cafe toerisme.
Samenkomst aan de Cor op de Leugenberg te Ekeren om 8u30 vertrek 8u45
en om 9u op de parking van de naftstatie op de autostrade te Wommelgem.
Samenkomst in Zutendaal rond 10u.
Ingericht en onder begeleiding van Kalieber
Gaan al mee
- Kalieber natuurlijk
- den buldog
- PPG
- redtail
- frankje & lucienne
- benson & fatima
- fadre
- odul
- softail
- louke
Wie nog ?
Denk er aan uw tank voor vertrek te vullen en een goed humeur mee te brengen.

Laatst gewijzigd door Benson op 21 aug 2010, 02:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Yow bikers,
Vandaag heerlijke Rit Der Zeven Heerlijkheden gereden, samen met Benson.
Was heel tof, zalig weer, zalige wegen daar in Nederland, en toffe maat erbij.
Spijtig genoeg zonder de vrouwkes, die moesten werken.
Benson heeft enkele fotokes genomen, die volgen nog wel.
Zondag kunnen wij spijtig genoeg niet mee, vind ik zonde... lijkt me een mooie en lange rit.
Verplichtingen roepen, en t' vrouwke heeft weer zondagdienst op haar werk.
De rit van de 29ste met de Friends, moeten wij ook passen... zitten met moto in Ardennen dan, op weekend.
Niet getreurd, er komen er nog... t' zal nog wel efkes zomeren zeker.
Enfin mannen, geniet ervan de zondag.. and keep the rubber down
Grtz,
Kwik & Flipke
Vandaag heerlijke Rit Der Zeven Heerlijkheden gereden, samen met Benson.
Was heel tof, zalig weer, zalige wegen daar in Nederland, en toffe maat erbij.
Spijtig genoeg zonder de vrouwkes, die moesten werken.
Benson heeft enkele fotokes genomen, die volgen nog wel.
Zondag kunnen wij spijtig genoeg niet mee, vind ik zonde... lijkt me een mooie en lange rit.
Verplichtingen roepen, en t' vrouwke heeft weer zondagdienst op haar werk.
De rit van de 29ste met de Friends, moeten wij ook passen... zitten met moto in Ardennen dan, op weekend.
Niet getreurd, er komen er nog... t' zal nog wel efkes zomeren zeker.
Enfin mannen, geniet ervan de zondag.. and keep the rubber down
Grtz,
Kwik & Flipke
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ja de zeven heerlijkheden weer eens gereden samen mé mijne maat RT3.

Even de gsm opnemen want er kwam controle van het vrouwke .

Flipke begon hier al te dromen van al die mosselen en de sangria die op de menukaart stonden bij de bistro Ravenstein in Putte.

Matekes tot morgen en sebiet voor het slapen gaan nog een schietgebedje voor droog weer.

Even de gsm opnemen want er kwam controle van het vrouwke .

Flipke begon hier al te dromen van al die mosselen en de sangria die op de menukaart stonden bij de bistro Ravenstein in Putte.

Matekes tot morgen en sebiet voor het slapen gaan nog een schietgebedje voor droog weer.
Laatst gewijzigd door Benson op 23 aug 2010, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo Bikers,
ik heb het niet gewaagd om er door te komen met dat onheilspellend weerbericht.
Op dit uur is er hier slechts 5 min. lichte regen gevallen op de ganse dag.
Hopelijk hebben jullie het ook droog kunnen houden op de rit. Zoals steeds kijk ik wel uit naar de foto's en het ritverslag.
Groetjes.
ik heb het niet gewaagd om er door te komen met dat onheilspellend weerbericht.
Op dit uur is er hier slechts 5 min. lichte regen gevallen op de ganse dag.
Hopelijk hebben jullie het ook droog kunnen houden op de rit. Zoals steeds kijk ik wel uit naar de foto's en het ritverslag.
Groetjes.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
HEY MOTARDS
vandaag een geweldige rit gereden onder leiding van Kalieber.
heel goeie kopman , ge moogt dat nog doen maat
een heel mooie omgeving de Voerstreek , de oostkantons en dan een beetje Eifel , knappe baantjes en geweldig bochtenwerk.
het is voor herhaling vatbaar
en ja Louke het is heel de dag droog gebleven tot een uur of 5 een flinke bui en een paar donderslagen en wa bliksem dan afscheid genomen van de Kalieber en zijn vrouw Agnes en dan de autostrade op in de regen tot ongeveer Geel en dan was alles terug droog
het was nen schiterende dag met een goe team en een heel goede kopman bedankt Kalieber voor de schoon rit en aan de maten bedankt ver der bij te zijn
tot de volgende groetjes
den buldog

vandaag een geweldige rit gereden onder leiding van Kalieber.
heel goeie kopman , ge moogt dat nog doen maat
een heel mooie omgeving de Voerstreek , de oostkantons en dan een beetje Eifel , knappe baantjes en geweldig bochtenwerk.
het is voor herhaling vatbaar
en ja Louke het is heel de dag droog gebleven tot een uur of 5 een flinke bui en een paar donderslagen en wa bliksem dan afscheid genomen van de Kalieber en zijn vrouw Agnes en dan de autostrade op in de regen tot ongeveer Geel en dan was alles terug droog
het was nen schiterende dag met een goe team en een heel goede kopman bedankt Kalieber voor de schoon rit en aan de maten bedankt ver der bij te zijn
tot de volgende groetjes
den buldog
-
Kalieber - Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:30
Hallo bikers ,
Het was vandaag een mooie rit maar spijtig dat we enkele maten zijn kwijtgespeeld . Het was zeker niet de bedoeling , maar naar de eifel gaan zonder wat bochtjes te pikken dat zou zonde zijn , ik kon maar een paar moto's zien achter mij in de bochten en toen ik doorhad dat er een paar niet konden volgen was het al te laat . Wij hebben nog tevergeefs gewacht
Het was vandaag een mooie rit maar spijtig dat we enkele maten zijn kwijtgespeeld . Het was zeker niet de bedoeling , maar naar de eifel gaan zonder wat bochtjes te pikken dat zou zonde zijn , ik kon maar een paar moto's zien achter mij in de bochten en toen ik doorhad dat er een paar niet konden volgen was het al te laat . Wij hebben nog tevergeefs gewacht
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Sorry mannen, maar hetzat er vandaag (weer) niet in.
Ik had voor deze zondag keuze uit 'n klein ritje met m'n clubke, en 'n iets grotere rit met jullie.
Mijn keuze was de rit met Kalieber, maar ik heb deze week enkele klusjes "onderschat", met als gevolg dat mijn fysiek begint te haperen en motorrijden niet meer mogelijk en/of verantwoord is. (gebeurt me wel eens meer):oops:
Tandeknarsens heb ik moeten toezien hoe de hele dag motoren voorbij kwamen.

Tot m'n volgende poging.

Ik had voor deze zondag keuze uit 'n klein ritje met m'n clubke, en 'n iets grotere rit met jullie.
Mijn keuze was de rit met Kalieber, maar ik heb deze week enkele klusjes "onderschat", met als gevolg dat mijn fysiek begint te haperen en motorrijden niet meer mogelijk en/of verantwoord is. (gebeurt me wel eens meer):oops:
Tandeknarsens heb ik moeten toezien hoe de hele dag motoren voorbij kwamen.

Tot m'n volgende poging.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..