DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hallo Bikers ,
Heb al wat ( slecht ) nieuws van mijne Guzzi.
Blijkbaar was er een gekende constructiefout en hebben de meeste in de normale garantie -periode een bemiddeling gekregen via de toenmalige invoerder.
Het lot wil natuurlijk dat ik, hoogstwaarschijnlijk, ene uit die reeks heb ( is nog in onderzoek ), dat er weinig KM opstonden toen ik hem kocht ( 2500 ) ,maar wel 3 jaar oud was en dat de invoerder van toen niet meer bestaat ( wist ik al ), heb 3 jaar geleden al eens problemen gehad met onderdelen voor mijne ouwe Guzzi.
Wat zou er nu stuk zijn : de nokkenas en omgeving .
Toen werd er een " REPAIR " set verkocht voor € 250,00 en naar die set zijn wij ,mijn garagist , op zoek.
Indien deze niet gevonden wordt, zal het een dure afaire kunnen worden .Er zijn nml maar zoveel sets uitgeleverd als de invoerder in deze serie moto 's had geleverd , en nogmaals de invoerder is ribbedebie.
Zijn er nog van die sets ergens , en zoja , waar ???
INDIEN MOGELIJK HELP MIJ ZOEKEN ( rondvragen )
Als ik meer info heb laat ik het weten
Alvast bedankt
Gr
PPG
Heb al wat ( slecht ) nieuws van mijne Guzzi.
Blijkbaar was er een gekende constructiefout en hebben de meeste in de normale garantie -periode een bemiddeling gekregen via de toenmalige invoerder.
Het lot wil natuurlijk dat ik, hoogstwaarschijnlijk, ene uit die reeks heb ( is nog in onderzoek ), dat er weinig KM opstonden toen ik hem kocht ( 2500 ) ,maar wel 3 jaar oud was en dat de invoerder van toen niet meer bestaat ( wist ik al ), heb 3 jaar geleden al eens problemen gehad met onderdelen voor mijne ouwe Guzzi.
Wat zou er nu stuk zijn : de nokkenas en omgeving .
Toen werd er een " REPAIR " set verkocht voor € 250,00 en naar die set zijn wij ,mijn garagist , op zoek.
Indien deze niet gevonden wordt, zal het een dure afaire kunnen worden .Er zijn nml maar zoveel sets uitgeleverd als de invoerder in deze serie moto 's had geleverd , en nogmaals de invoerder is ribbedebie.
Zijn er nog van die sets ergens , en zoja , waar ???
INDIEN MOGELIJK HELP MIJ ZOEKEN ( rondvragen )
Als ik meer info heb laat ik het weten
Alvast bedankt
Gr
PPG
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Oei dat is zo geen goed nieuws PPG misschien is er nog wel ergens zo'n repair set te vinden.Het beste ,hopelijk is hij vlug hersteld.
Deze morgen ben ik met de motor nog naar Nederland geweest , nog wat profiteren van het goede weer,dat is trouwens al de derde maal deze week dat ik er ben met gaan rijden.
Het is hier wel stil op het forum het betekend niet omdat we niet gaan rijden omdat het slecht weer is dat jullie hier geen berichtjes mag zetten.Al is het om een goedendag te wensen met eventueel een motorafbeelding erbij want die verzamel ik en daar doe je mij altijd plezier mee.
Ik weet niet wat ze voorspellen voor het weekeind om eventueel af te spreken om een toerke te gaan doen.En dan best niet langs die kleine tussenwegen want daar word het wat gevaarlijk met al het slijk en de bladeren.
Allemaal de groeten en tot wederhoren.

Deze morgen ben ik met de motor nog naar Nederland geweest , nog wat profiteren van het goede weer,dat is trouwens al de derde maal deze week dat ik er ben met gaan rijden.
Het is hier wel stil op het forum het betekend niet omdat we niet gaan rijden omdat het slecht weer is dat jullie hier geen berichtjes mag zetten.Al is het om een goedendag te wensen met eventueel een motorafbeelding erbij want die verzamel ik en daar doe je mij altijd plezier mee.
Ik weet niet wat ze voorspellen voor het weekeind om eventueel af te spreken om een toerke te gaan doen.En dan best niet langs die kleine tussenwegen want daar word het wat gevaarlijk met al het slijk en de bladeren.
Allemaal de groeten en tot wederhoren.

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
PPG,
stel de vraag eens op het MG forum daar zullen ze zeker wel meer weten.
http://www.motoguzzi.be/forumn/index.php
of
http://www.mgcn.nl/forum/index.php
groetjes ,
Redtail
PS;Benson ...ik denk dat de dagen wat te snel open en dicht gaan deze tijd vh jaar om georganiseerde ritjes te doen,neemt niet weg dat ik ook tracht te tuffen bij mooi weer....rond de middag opstappen een paar uur rijden en dan weer huiswaarts.
Volgens mij hebben we meer kans op mooie ritdagen in putteke winter,koud maar droog is ideaal.
groetjes aan alle on-liners
Redtail
stel de vraag eens op het MG forum daar zullen ze zeker wel meer weten.
http://www.motoguzzi.be/forumn/index.php
of
http://www.mgcn.nl/forum/index.php
groetjes ,
Redtail
PS;Benson ...ik denk dat de dagen wat te snel open en dicht gaan deze tijd vh jaar om georganiseerde ritjes te doen,neemt niet weg dat ik ook tracht te tuffen bij mooi weer....rond de middag opstappen een paar uur rijden en dan weer huiswaarts.
Volgens mij hebben we meer kans op mooie ritdagen in putteke winter,koud maar droog is ideaal.
groetjes aan alle on-liners
Redtail
-
Mannen allemaal een fijn weekend

-
Vandaag had dat gegaan Fadre maar morgen moet ik naar de ruilclub.
Groetjes Benson

Groetjes Benson

-
Heb er wel zin in maar kan nu nog geen beslissing nemen,moeder de vrouw heeft morgen voormiddag iets op haar planning staan
,als we dat op tijd kunnen afwerken ben ik er
M.a.w. op mij niet wachten,ik ga het opvatten zoals ( Recce GS)
groeten,
redtail
M.a.w. op mij niet wachten,ik ga het opvatten zoals ( Recce GS)
groeten,
redtail
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
In cafe"Centrum" Kerkplein 1 Beerse zal ik op de massale opkomst van de echte bikers zitten wachten.
Spijtig Benson maar als ruilen jou hobby is,kan je dan de zaterdag niet met de zondag ruilen?
Bandito,het is niet zo ver voor jou.
Alle andere bekenden en minder bekenden komt maar af en laat uw machientje nog eens draaien t'is goed voor de batterij
Spijtig Benson maar als ruilen jou hobby is,kan je dan de zaterdag niet met de zondag ruilen?
Bandito,het is niet zo ver voor jou.
Alle andere bekenden en minder bekenden komt maar af en laat uw machientje nog eens draaien t'is goed voor de batterij
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Da zal moeilijk gaan Fadre de club is maar eenmaal per maand de 2de zondag en gaan da die ni speciaal voor mij veranderen
Amuzeer u en tot een volgende maal.
Benson

Amuzeer u en tot een volgende maal.
Benson

-
Niks regen ni,ik voel da aan mijn rechts handBandido schreef:Hej Fadre
Om 13.15 ben ik in Beerse aan 't cafe "Centrum".
Heb daar nog goeie herinnering aan.![]()
![]()
![]()
Hopelijk zijn de regenbuien dan al voorbij Beerse getrokken.![]()
Grtjs
Een fijn W.E. aan al de Bikers.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Een ritje in elkaar gestoken voor morgen langs mooie landelijke wegen en nog voor den donker thuis
Morgen wordt het genieten van de prachtige herfstkleuren.
Sterk aanbevolen voor de "easyriders".We stoppen ook onderweg voor een natje.
Iedereen is welkom,ben je alleen rijden moe ?Kom morgen met ons meerijden
Morgen wordt het genieten van de prachtige herfstkleuren.
Sterk aanbevolen voor de "easyriders".We stoppen ook onderweg voor een natje.
Iedereen is welkom,ben je alleen rijden moe ?Kom morgen met ons meerijden
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey fadre
den buldog & ppg rijden mee . tot straks

hey Redtail die rechts hand van u kunt ge die betrouwe kuist ge daar u
k??? t ni mee af ?
den buldog & ppg rijden mee . tot straks
hey Redtail die rechts hand van u kunt ge die betrouwe kuist ge daar u
k??? t ni mee af ?