DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Proficiat PPG

En nog een nieuws van de M.G.

En nog een nieuws van de M.G.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo motards
ben terug in het belgenland,nog rap reisje gedaan naar Turkye,was wel ietsje warmer dan hier rond de dertig graden en morgen mag ik me aanmelden in het Jan-Palfijnziekenhuis voor een kleine ingreep.Heb even de tijd gehad om hier terug bij te lezen en zie dat jullie een rit plannen op 7 december awel als alles meezit en het weer is droog zul je me wel op het appel zien verschijnen,zal in ieder geval nog wel een berichtje zetten of ik zeker kom.Ik wens jullie allen in ieder geval nog veel veilige kilometers toe.
Groetjes en tot 7 december ???
Ludo :roll: :D
ben terug in het belgenland,nog rap reisje gedaan naar Turkye,was wel ietsje warmer dan hier rond de dertig graden en morgen mag ik me aanmelden in het Jan-Palfijnziekenhuis voor een kleine ingreep.Heb even de tijd gehad om hier terug bij te lezen en zie dat jullie een rit plannen op 7 december awel als alles meezit en het weer is droog zul je me wel op het appel zien verschijnen,zal in ieder geval nog wel een berichtje zetten of ik zeker kom.Ik wens jullie allen in ieder geval nog veel veilige kilometers toe.
Groetjes en tot 7 december ???
Ludo :roll: :D
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
hey Ludo een spoedig herstel na uw ingreep en ik zal u erbij zetten voor 7december
gaan al mee : Benson
Den buldog
Fadre
Odul
Redtail
groetjes en nog een goede avond aan alle
bikers 
hey Ludo een spoedig herstel na uw ingreep en ik zal u erbij zetten voor 7december
gaan al mee : Benson
Den buldog
Fadre
Odul
Redtail
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Benson,
Ik richt mij tot u omdat jij waarschijnlijk de meeste kennis hebt om zo iets in elkaar te boksen om mijn dochter (eventueel) te helpen
.
Het zit hem nml zo dat zij met enkele medewerkers( totaal 3) een asiel aan het oprichten zijn voor mishandelde dieren ( vooral honden en katten)en één van hun problemen is het vinden van een geschikt logo,een kleinigheid maar toch noodzakelijk
Aan alle online-bikers, alle ideeën zijn welkom
.
Naam van het asiel " Pets With Personality" afgekort "PWP"
Je kan de opstart van de website ook mee volgen
.
http://www.petswithpersonality.be/
In mijn dochters naam,Kim Bultinck, dank ik jullie al bij voorbaat
Grtjs,
Redtail
Ik richt mij tot u omdat jij waarschijnlijk de meeste kennis hebt om zo iets in elkaar te boksen om mijn dochter (eventueel) te helpen
Het zit hem nml zo dat zij met enkele medewerkers( totaal 3) een asiel aan het oprichten zijn voor mishandelde dieren ( vooral honden en katten)en één van hun problemen is het vinden van een geschikt logo,een kleinigheid maar toch noodzakelijk
Aan alle online-bikers, alle ideeën zijn welkom
Naam van het asiel " Pets With Personality" afgekort "PWP"
Je kan de opstart van de website ook mee volgen
http://www.petswithpersonality.be/
In mijn dochters naam,Kim Bultinck, dank ik jullie al bij voorbaat
Grtjs,
Redtail
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Oeps, foutje.Fadre schreef:Beste Softail,
alvast bedankt voor de gelukwensen maar die komen ongeveer zes maanden te laat![]()
Het is wel PPG die 60 geworden is.
Gelukwensen aan allebij dan.
('t is al veranderd)
Ben al blij dat ik niet de enige ben, voel me nog lang geen 60, maar my body denkt daar anders over.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
't Is hier maar stil hoor .
Beetje te veel wind om te gaan rijden zeker !

Beetje te veel wind om te gaan rijden zeker !

-
Je ziet het wel wa groots hé Fadre ,maar wat zouden jullie er van denken om eens samen met de vrouwen ergens te gaan eten ,dan kunnen we al plannen smeden voor de ritten van volgend jaar.

-
Benson schreef:Je ziet het wel wa groots hé Fadre ,maar wat zouden jullie er van denken om eens samen met de vrouwen ergens te gaan eten ,dan kunnen we al plannen smeden voor de ritten van volgend jaar.
Geen slecht voorstel vind ik( in't sportpaleis dan ?)
Redtail
-
Redtail : kieken waarom niet in de Weense Opera
Nee bv in de Colmar of zo ,gewoon een gezelliig samenzijn,wat napraten over het afgelopen jaar en plannen maken en voorstellen doen voor volgend jaar.

Nee bv in de Colmar of zo ,gewoon een gezelliig samenzijn,wat napraten over het afgelopen jaar en plannen maken en voorstellen doen voor volgend jaar.

-
Prima voorstel
Ik zie dat wel zitten en mijnen tweede helft ook,zo kan ze eens kennis maken met welke bozoos
ik zoal op pad ben tijdens de WE ritten.
Probleem zal zijn om iedereen weer bij elkaar te krijgen vrees ik
feestdagen e.d.
Laat de voorstellen maar komen.......
Redtail
Ik zie dat wel zitten en mijnen tweede helft ook,zo kan ze eens kennis maken met welke bozoos
Probleem zal zijn om iedereen weer bij elkaar te krijgen vrees ik
feestdagen e.d.
Laat de voorstellen maar komen.......
Redtail
-
Als er nog meer geinteresseerden zijn om eens samen mé de vrouwen te gaan eten laat dan maar iets weten.
Wanneer ?
Dit jaar nog of begin volgend jaar na de feestdagen.
Uur en dag ?
Op de middag of avond. Zaterdag of zondag.
Waar ?
Eventueel de Colmar op de Bredabaan in Merksem , deze is door zijn ligging aan de op - en afrit van de autostrade misschien goed gelegen voor zo iets.
Vele zijn ook daar al wat bekend door de vertrek afspraken aan de Carfour.

Wanneer ?
Dit jaar nog of begin volgend jaar na de feestdagen.
Uur en dag ?
Op de middag of avond. Zaterdag of zondag.
Waar ?
Eventueel de Colmar op de Bredabaan in Merksem , deze is door zijn ligging aan de op - en afrit van de autostrade misschien goed gelegen voor zo iets.
Vele zijn ook daar al wat bekend door de vertrek afspraken aan de Carfour.