De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
proficiat odul & joke en ook aan de ouders
groetjes den buldog
groetjes den buldog
-
Yoke® - Lid geworden op: 27 jul 2008, 16:38
Hallo iedereen,
Bedankt voor de wensen bij de geboorte van ons kleindochterke Marike, het is een schat van een poppemieke. Alles gaat prima met mama en Marike want ze mogen vandaag al naar huis, 2 dagen oud, fantastisch hé.
De papa en grote broer Michiel zijn zeer druk bezig nu met alles thuis op orde te zetten.
Ook ik moest via een kattebelletje vernemen dat Odul zondag gaan rijden was. Zaterdagavond nog geen plannen, en 's morgens bij droog weer zal de drang en goesting te groot geweest zijn
want er lag een briefke met" Schatje ik ben toch maar meegereden, tot straks "
Ja en de bomma legde zondag beslag op het fototoestel, zal dus wel klein beetje bewust op tafel blijven liggen hebben
Groetjes
Yoke®
Bedankt voor de wensen bij de geboorte van ons kleindochterke Marike, het is een schat van een poppemieke. Alles gaat prima met mama en Marike want ze mogen vandaag al naar huis, 2 dagen oud, fantastisch hé.
De papa en grote broer Michiel zijn zeer druk bezig nu met alles thuis op orde te zetten.
Ook ik moest via een kattebelletje vernemen dat Odul zondag gaan rijden was. Zaterdagavond nog geen plannen, en 's morgens bij droog weer zal de drang en goesting te groot geweest zijn
Ja en de bomma legde zondag beslag op het fototoestel, zal dus wel klein beetje bewust op tafel blijven liggen hebben
Groetjes
Yoke®
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Volgende rit
Onder begeleiding van fadre
Op zondag 12 september doen we nog eens de "Giessenroute".De bikers die deze met Fadre reeds gedaan hebben vonden het één van de betere ritten.
Door de kempen en dan noordwaarts Nederland binnen en langs mooie dorpen en langs de rivier "de giessen".Een rit van bij de 250km met voldoende haltes.
Maar 25km autostrade en een langzaam parcour verzekerd , iets voor easyriders dus.
We vertrekken aan de Carrefour Bredabaan Schoten stipt om 09.00uur.
Eten en drinken meenemen is aangeraden.
Gaan al mee
- fadre
- den buldog
- odul
-
-
Wel op voorhand laten weten dat je meerijd aub !!! Als iemand door onverwachte redenen ni kan komen zullen we het wel zien of horen .
We vertrekken met een volle tank en een goed humeur .

Onder begeleiding van fadre
Op zondag 12 september doen we nog eens de "Giessenroute".De bikers die deze met Fadre reeds gedaan hebben vonden het één van de betere ritten.
Door de kempen en dan noordwaarts Nederland binnen en langs mooie dorpen en langs de rivier "de giessen".Een rit van bij de 250km met voldoende haltes.
Maar 25km autostrade en een langzaam parcour verzekerd , iets voor easyriders dus.
We vertrekken aan de Carrefour Bredabaan Schoten stipt om 09.00uur.
Eten en drinken meenemen is aangeraden.
Gaan al mee
- fadre
- den buldog
- odul
-
-
Wel op voorhand laten weten dat je meerijd aub !!! Als iemand door onverwachte redenen ni kan komen zullen we het wel zien of horen .
We vertrekken met een volle tank en een goed humeur .

Laatst gewijzigd door Benson op 07 sep 2010, 15:13, 6 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Ik kan er ni bij zijn want kan zelf ni naar de ruilclub gaan daar ik dat weekend samen met RT3 de vrouwkes en nog een koppel de ardennen ga onveilig maken met den brommer of bij slecht weer met den auto.

De waarheid mag eens gezegd worden
Toen God de mannen schiep,
beloofde hij aan de vrouwen dat goede en ideale mannen in alle hoeken van de wereld konden gevonden worden.
En toen maakte God de aarde rond.

De waarheid mag eens gezegd worden
Toen God de mannen schiep,
beloofde hij aan de vrouwen dat goede en ideale mannen in alle hoeken van de wereld konden gevonden worden.
En toen maakte God de aarde rond.
-
Ok Odul heb j er bij gezet.
Als er iemand dit weekend een toerke gaat doen wil ik altijd meegaan daar ik niks aan de hand heb .
Als er iemand dit weekend een toerke gaat doen wil ik altijd meegaan daar ik niks aan de hand heb .
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Wie goesting heeft om met mij een ritje te doen van een 80km door onze vlaamse kempen nu zondag,komt dan gerust naar cafe taverne" Villa Fiesta"
Beerse Heide 7--2275 Lille rond 13.00uur.
Zondag wordt er goed weer voorspelt,dus nog eens gezellig rondtoeren.
Tot zondag
Beerse Heide 7--2275 Lille rond 13.00uur.
Zondag wordt er goed weer voorspelt,dus nog eens gezellig rondtoeren.
Tot zondag
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
fadre 'k zal proberen of ik da kan vinden hé .
Denk dat ik vandaag na de middag de taxandria route nog eens ga doen.
Denk dat ik vandaag na de middag de taxandria route nog eens ga doen.
-
Ok fadre tot morgen dan , zal het in mijn geheugen zetten 
Laatst gewijzigd door Benson op 04 sep 2010, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Yoke® - Lid geworden op: 27 jul 2008, 16:38
Hallokes,
Hier Yoke in naam van Odul ( dien is druk bezig met de veranda een kleurtje te geven)
Odul rijdt ook mee zondag in Lille . Maar mijnen routeplanner gaf adres onbekend in, maar hij zal dat wel vinden.
Fadre is het niet afrit 22 van de E 34???? Alléé ben er niet zekers van hoor maar den andere is Olen-Herentals, nogal wat ver van Lille hé.
Wij rijden steeds vanuit Kalmthout-Brecht-Oostmalle en dan zo naar Lille.
@ Benson, anders moet je maar met Ludo afspreken.
Nog een zonnige dag iedereen en voor morgen een toffe rit.
Yoke®
Hier Yoke in naam van Odul ( dien is druk bezig met de veranda een kleurtje te geven)
Odul rijdt ook mee zondag in Lille . Maar mijnen routeplanner gaf adres onbekend in, maar hij zal dat wel vinden.
Fadre is het niet afrit 22 van de E 34???? Alléé ben er niet zekers van hoor maar den andere is Olen-Herentals, nogal wat ver van Lille hé.
Wij rijden steeds vanuit Kalmthout-Brecht-Oostmalle en dan zo naar Lille.
@ Benson, anders moet je maar met Ludo afspreken.
Nog een zonnige dag iedereen en voor morgen een toffe rit.
Yoke®
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Het zal je maar overkomen terwijl je gewoon je job doet
en dan nog bij een stomme wielerkoers .
En ik kan je verzekeren dat het een motard met zeer veel ervaring is.
Ik heb de mogelijkheid gehad om er al enkele ritten met mee te rijden , den Lange John als kopman, nadenken moet je zeker niet doen en hij heeft ook onmiddellijk door met wie hij op stap is ,
kwestie van snelheid en behendigheid in te schatten tijdens de rit.
Maar toch :
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =9&t=29186
ook te volgen op facebook onder: steun John Traets
RT
en dan nog bij een stomme wielerkoers .
En ik kan je verzekeren dat het een motard met zeer veel ervaring is.
Ik heb de mogelijkheid gehad om er al enkele ritten met mee te rijden , den Lange John als kopman, nadenken moet je zeker niet doen en hij heeft ook onmiddellijk door met wie hij op stap is ,
kwestie van snelheid en behendigheid in te schatten tijdens de rit.
Maar toch :
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =9&t=29186
ook te volgen op facebook onder: steun John Traets
RT
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Joke,
het is inderdaad de E34
maar wel" afrit BEERSE".
Indien men van Oostmalle komt via de normale weg,
richting Turnhout volgen tot de verkeerslichten (links Beerse centrum)moet je naar RECHTS
richting E34 Gierle.
De tweede rechts juist voorbij de lichten is de "Beerseheide"
met aanduiding "Forestier"en daar moet je zijn.
En dat is grondgebied Lille en niet meer Beerse wat de meeste mensen denken.
Groetjes Fadre
Er is een grote parking voorzien en de eigenaars zijn motorvriendelijk.
het is inderdaad de E34
Indien men van Oostmalle komt via de normale weg,
richting Turnhout volgen tot de verkeerslichten (links Beerse centrum)moet je naar RECHTS
De tweede rechts juist voorbij de lichten is de "Beerseheide"
met aanduiding "Forestier"en daar moet je zijn.
En dat is grondgebied Lille en niet meer Beerse wat de meeste mensen denken.
Groetjes Fadre
Er is een grote parking voorzien en de eigenaars zijn motorvriendelijk.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.