DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
PPG zijn bericht verzet naar deze blz.
Hoi Bikers,
Ik had mij al verheugd op het etentje
DUS even overlegt met Fadre en :
Ik stel voor om 14/12 rond 18h00 al eens te gaan eten in de Colmar.
Gaat mee :
PPG & zijn madam OK
Fadre & madam OK
Redtail & Marina OK
Odul & zijn madam OK
Benson & Monique OK
Phillip & Astrid Ok
Wie nog ,,,,,,,,,,,,,,,, ???????
Graag bevestiging voor 7 /12 / 08 om 18h00 zodat ik nog even kan bellen om een tafel te reserveren

Wij kunnen nog altijd voor een 2° keer afspreken voor diegene die nu niet kunnen.
Hoi Bikers,
Ik had mij al verheugd op het etentje
DUS even overlegt met Fadre en :
Ik stel voor om 14/12 rond 18h00 al eens te gaan eten in de Colmar.
Gaat mee :
PPG & zijn madam OK
Fadre & madam OK
Redtail & Marina OK
Odul & zijn madam OK
Benson & Monique OK
Phillip & Astrid Ok
Wie nog ,,,,,,,,,,,,,,,, ???????
Graag bevestiging voor 7 /12 / 08 om 18h00 zodat ik nog even kan bellen om een tafel te reserveren

Wij kunnen nog altijd voor een 2° keer afspreken voor diegene die nu niet kunnen.
Laatst gewijzigd door Benson op 01 dec 2008, 15:39, 4 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
hey motarkes
'k zie nog een ? achter mijn naamke staan,mag je vervangen door OK.
Dus op 14/12 om 18 uur in de Colmar Bredabaan 996 Merksem(lang geleden nog eens geweest)en moet er een cravatte en een hemd gedragen worden soms .Ik hoor het nog wel.
Groetjes
Ludo
'k zie nog een ? achter mijn naamke staan,mag je vervangen door OK.
Dus op 14/12 om 18 uur in de Colmar Bredabaan 996 Merksem(lang geleden nog eens geweest)en moet er een cravatte en een hemd gedragen worden soms .Ik hoor het nog wel.
Groetjes
Ludo
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
als het weer mee wil werken volgende zondag 07/ 12 d e gluwijnrit
afspraak 13.15 naftpomp van de carrefour te schoten
ongv 100km vertrek om 13.30 langs landelijke wegen een rustig tempo met een stop halverwegen en laatste stop cafe STARRENHOF te Kapellen
gr den buldog
als het weer mee wil werken volgende zondag 07/ 12 d e gluwijnrit
afspraak 13.15 naftpomp van de carrefour te schoten
ongv 100km vertrek om 13.30 langs landelijke wegen een rustig tempo met een stop halverwegen en laatste stop cafe STARRENHOF te Kapellen
gr den buldog
-
Odul als je proper ondergoed aandoet is het ook al goe om binnen te mogen bind mé die plastron je vrouw maar eens aan 't bed vast
Buldog als het de 7de ni spiegelglad is en er geen pakken sneeuw uit de lucht donderen zal ik er zijn en ga je ni mee naar de Colmar.

Buldog als het de 7de ni spiegelglad is en er geen pakken sneeuw uit de lucht donderen zal ik er zijn en ga je ni mee naar de Colmar.

-
Hey motards
Als het weer mee wil werken doen we nu zondag 07/ 12/ 2008 de gluwijnrit
Afspraak 13.15 aan naftpomp van de carrefour te schoten
vertrek om 13.30 langs landelijke wegen een rustig tempo met een stop halverwegen en laatste stop cafe STARRENHOF te Kapellen ong 100km
Groetjes den buldog
Mits redelijk weer zijn de volgende bikers er al bij
Den Buldog
Fadre
Benson
Redtail
Bandido
Odul
wie nog
Als het weer mee wil werken doen we nu zondag 07/ 12/ 2008 de gluwijnrit
Afspraak 13.15 aan naftpomp van de carrefour te schoten
vertrek om 13.30 langs landelijke wegen een rustig tempo met een stop halverwegen en laatste stop cafe STARRENHOF te Kapellen ong 100km
Groetjes den buldog
Mits redelijk weer zijn de volgende bikers er al bij
Den Buldog
Fadre
Benson
Redtail
Bandido
Odul
wie nog

Laatst gewijzigd door Benson op 03 dec 2008, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hello Bikers,
De gluhwinerit zie ik wel zitten als tweer inderdaad meezit (vooral die gluhwine????
).
Ons Fien (das mijn vrouw Paula) is nie te vinden voor n etentje of enig andre braspartij met collegas motorrijders, hoe ka komt weet ik ook nie, zal wel aan mij liggen zeker.
Heb spijt dat ik er nie kan bij zijn
Hopelijk tot zondag.
Grtjs
De gluhwinerit zie ik wel zitten als tweer inderdaad meezit (vooral die gluhwine????
Ons Fien (das mijn vrouw Paula) is nie te vinden voor n etentje of enig andre braspartij met collegas motorrijders, hoe ka komt weet ik ook nie, zal wel aan mij liggen zeker.
Heb spijt dat ik er nie kan bij zijn
Hopelijk tot zondag.
Grtjs
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
Ok Bandido heb je er ook bijgezet
De groetjes van de bende van Fadre

De groetjes van de bende van Fadre

-
Ok Odul heb je er bij gezet tot zondag .

-
Hela PPG ons ni op voorhand al laten bevriezen van de kou hé !!!
Bedankt voor de pps met auto's .

Bedankt voor de pps met auto's .