De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hier even Suzy van Fadre
Hallo mottoliefhebbers die nu thuis zitten met de regen en die moeten babysitten op de hondjes .
Wel mijn ventje is zo fier als nen pauw daar juist weggereden met de mannen , hij straalde, “eindelijk zag ik hem denken “.
Ben ook blij voor hem want hij verdiend het , hij heeft nu lang genoeg met zijn gedachte ergens anders gezeten, zijn brommerke
( grapje ) kan hij echt niet missen en neem het aan , mijn ziekte en dat van onze dochter daar heeft hij het al moeilijk genoeg mee , hij verdient die ontspanning op zijn brommerke
dit wil en zal ik hem zeker niet meer ontnemen , daarvoor is hij veel te braaf en een betere vader kunnen mijn kinderen niet wensen .
Spijtig dat hij nu voor de eerste rit het met regen moet doen, maja daar trekken de motorrijders hun niet veel van aan lees ik hier soms
Groetjes aan de bende xxxx
Suzy
Hallo mottoliefhebbers die nu thuis zitten met de regen en die moeten babysitten op de hondjes .
Wel mijn ventje is zo fier als nen pauw daar juist weggereden met de mannen , hij straalde, “eindelijk zag ik hem denken “.
Ben ook blij voor hem want hij verdiend het , hij heeft nu lang genoeg met zijn gedachte ergens anders gezeten, zijn brommerke
Spijtig dat hij nu voor de eerste rit het met regen moet doen, maja daar trekken de motorrijders hun niet veel van aan lees ik hier soms
Groetjes aan de bende xxxx
Suzy
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Wel, wel Suzy uit je woorden kan ik opmaken als jij, je ventje gelukkig ziet op zijn
brommerke
,dat jij je erdoor ook veel gelukkiger voelt.
Wat kan het leven op sommige momenten toch mooi en simpel zijn hé.
Maar ik denk ( weet wel zeker
) dat je om dat te snappen toch wel al een bepaalde levenscyclus moet doorzwommen hebben
.
Het gaat jullie goed
Ik heb de Fadre vandaag niet kunnen bewonderen op zijn "brommerke",'t zal voor volgende keer zijn,als ik geen hondensit-dienst heb
grtjs,
RT
Wat kan het leven op sommige momenten toch mooi en simpel zijn hé.
Maar ik denk ( weet wel zeker
Het gaat jullie goed
Ik heb de Fadre vandaag niet kunnen bewonderen op zijn "brommerke",'t zal voor volgende keer zijn,als ik geen hondensit-dienst heb
grtjs,
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
vandaag de regenrit gereden FADRE was present met zijn nief machien

vertrokken aan de Carfoer te schoten richting Braschaat -Wuustwezel-Loenhout-Hoogstraten-Wortel

tijd voor een koffie en dan verder richting rijkevorsel

zoals ge kunt zien ondanks de regen lachende gezichten

tussen de velden op kleine baantjes die de Fadre goed had uitgezocht

tijd voor een tweede stop forelputten te Loenhout

en zoals ge ziet goei visweer , schone zalmforel
het was tijd voor nog iets te nuttigen kwestie om vanbinnen ook nat te blijven.

een lokale schone die ons bleef volgen

en toen was't weeral tijd om afscheid te nemen , een mooi ritje ondanks het weer , maar het gezelschap maakte da allemaal goed
groetjes en tot de volgende den buldog,fadre,bandido en odul
vandaag de regenrit gereden FADRE was present met zijn nief machien
vertrokken aan de Carfoer te schoten richting Braschaat -Wuustwezel-Loenhout-Hoogstraten-Wortel
tijd voor een koffie en dan verder richting rijkevorsel
zoals ge kunt zien ondanks de regen lachende gezichten

tussen de velden op kleine baantjes die de Fadre goed had uitgezocht
tijd voor een tweede stop forelputten te Loenhout
en zoals ge ziet goei visweer , schone zalmforel
het was tijd voor nog iets te nuttigen kwestie om vanbinnen ook nat te blijven.

een lokale schone die ons bleef volgen

en toen was't weeral tijd om afscheid te nemen , een mooi ritje ondanks het weer , maar het gezelschap maakte da allemaal goed
groetjes en tot de volgende den buldog,fadre,bandido en odul
Laatst gewijzigd door den buldog op 06 dec 2009, 21:04, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo mannen
had vandaag graag meegereden maar zit al van dinsdag met hevige rugpijn ,hoopte dat het tegen vandaag beter zou zijn maar is nog erger geworden en pillen voor de pijn helpen niet meer.
Kan mij zelfs bijna niet aankleden want ons moniekske heeft moeten helpen.
Hopelijk binnen een paar dagen beter anders zal ik naar den dokter moeten gaan en eventueel nog eens platen laten pakken want het is ni om uit te houden .
Zag er een mooie rit uit spijtig dat ik er ni bij kon zijn .

had vandaag graag meegereden maar zit al van dinsdag met hevige rugpijn ,hoopte dat het tegen vandaag beter zou zijn maar is nog erger geworden en pillen voor de pijn helpen niet meer.
Kan mij zelfs bijna niet aankleden want ons moniekske heeft moeten helpen.
Hopelijk binnen een paar dagen beter anders zal ik naar den dokter moeten gaan en eventueel nog eens platen laten pakken want het is ni om uit te houden .
Zag er een mooie rit uit spijtig dat ik er ni bij kon zijn .

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo iedereen
ondanks dat sabinneke vertelde voormiddag nog regen en namiddag opklaringen stonden we aan de carfour droog en toen we vertrokken vielen de eerste druppels
.Maar zo gauw bederven ze de pret niet zenne,we hebben een mooi ritje gemaakt en onderweg een paar stopjes waar we rustig konden bijpraten
.Al bij al zeker geen spijt gehad dat ik erbij was,heb ervan genoten en natuurlijk Fadre zijn machien bewonderd,groter broerke van de mijne,voelt ie zich zo niet meer alleen
.Dat je er veel plezier aan mag beleven en dat het ook goed gaat met je familie,ik wens het je toe.
Groetjes van ene die nog aan den droogdraad hangt
Ludo
ondanks dat sabinneke vertelde voormiddag nog regen en namiddag opklaringen stonden we aan de carfour droog en toen we vertrokken vielen de eerste druppels
Groetjes van ene die nog aan den droogdraad hangt
Ludo
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Ja de mannen en de meisjes ook natuurlijk.
Het zag er weer leuk uit, behalve voor Benson die ik een spoedig herstel toewens. Spijtig dat ik er niet kon bij zijn. Ik heb nochtans met het idee gespeeld om af te komen. Twee zaken hebben mij dat echter verhinderd:
1) ik mag maar 150 km meer doen voor volgende onderhoud van mijn ding
wat met deze rit voor mij een overschrijding van ong. 150 km boven die afstand zou betekend hebben. (Ik rijd voor onderhoud van Leuven naar Beringen.)
2) het punt van afspraak vond ik niet terug. Op mapsource vond ik wel een Bredabaan in Merksem maar geen Carrefour en in Schoten vond ik geen Bredabaan.
Misschien kan bij gelegenheid een volledig adres en/of coördinaten van een afspraakplaats vermeld worden voor diegenen die niet van de streek zijn.
Suzy, als senioren weten wij dat er achter elke fantastische man meestal een fantastische vrouw schuil gaat en omgekeerd, dat hebben jullie nu nog maar eens bewezen.
P.S. Ik noem mijn ding mijn strijkijzer
Groetjes aan iedereen.
Het zag er weer leuk uit, behalve voor Benson die ik een spoedig herstel toewens. Spijtig dat ik er niet kon bij zijn. Ik heb nochtans met het idee gespeeld om af te komen. Twee zaken hebben mij dat echter verhinderd:
1) ik mag maar 150 km meer doen voor volgende onderhoud van mijn ding
2) het punt van afspraak vond ik niet terug. Op mapsource vond ik wel een Bredabaan in Merksem maar geen Carrefour en in Schoten vond ik geen Bredabaan.
Misschien kan bij gelegenheid een volledig adres en/of coördinaten van een afspraakplaats vermeld worden voor diegenen die niet van de streek zijn.
Suzy, als senioren weten wij dat er achter elke fantastische man meestal een fantastische vrouw schuil gaat en omgekeerd, dat hebben jullie nu nog maar eens bewezen.
P.S. Ik noem mijn ding mijn strijkijzer
Groetjes aan iedereen.
-
hey motards
vooreerst aan den Benson een spoedig herstel met de rug( heeft Monique wer van die aardige dinges gevraagd) ze wet da ger ni tegen kunt
voor het weekend van 19 & 20 December zou ik een KERSTSTALLENRIT willen doen met de mensen die natuurlijk mee willen . ni dak ik zone katoliek zen maar tis is iet anders . dus wie wet er schone kerststal staan ??? liefst zo wa allemaal in de zelfde geburen kwestie van geen 200 km te moeten rijden . de bedoeling is we trekken ter plaatse een fotoke we gaan is iets drinken en we zijn weeral is samen. de zaterd of zond is voor mij gelijk ook naar het weer word ni gezien . dus mannen en vrouwen laat uwe grijze massa werken en laat maar iets weten .
GROETJES DEN BULDOG
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
PS: IK VERWACHT OOK NOG VOORSTELLEN VOOR HET ETENTJE WAAR EN WANNEER DAN OOK
vooreerst aan den Benson een spoedig herstel met de rug( heeft Monique wer van die aardige dinges gevraagd) ze wet da ger ni tegen kunt
voor het weekend van 19 & 20 December zou ik een KERSTSTALLENRIT willen doen met de mensen die natuurlijk mee willen . ni dak ik zone katoliek zen maar tis is iet anders . dus wie wet er schone kerststal staan ??? liefst zo wa allemaal in de zelfde geburen kwestie van geen 200 km te moeten rijden . de bedoeling is we trekken ter plaatse een fotoke we gaan is iets drinken en we zijn weeral is samen. de zaterd of zond is voor mij gelijk ook naar het weer word ni gezien . dus mannen en vrouwen laat uwe grijze massa werken en laat maar iets weten .
GROETJES DEN BULDOG
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
PS: IK VERWACHT OOK NOG VOORSTELLEN VOOR HET ETENTJE WAAR EN WANNEER DAN OOK
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
He Benson,
een spoedig herstel gewenst.Ik weet wat rugpijn betekent,dat haalt ne mens helemaal af.Ik zou toch eens een scanner laten nemen.
Louke,ik zal mijne Burgman nooit "dat ding" meer noemen dat was echt denigrerende praat (maar niet zo bedoeld)
mijn excuses
Ik weet ondertussen dat het zalig rijden is en niet meer moeten schakelen een ander dimensie geeft aan het rijden
Buldog,als wai on ieder stalleke iet moeten drinken dan weet ek wel wie zeker zal meegon
een spoedig herstel gewenst.Ik weet wat rugpijn betekent,dat haalt ne mens helemaal af.Ik zou toch eens een scanner laten nemen.
Louke,ik zal mijne Burgman nooit "dat ding" meer noemen dat was echt denigrerende praat (maar niet zo bedoeld)
Ik weet ondertussen dat het zalig rijden is en niet meer moeten schakelen een ander dimensie geeft aan het rijden
Buldog,als wai on ieder stalleke iet moeten drinken dan weet ek wel wie zeker zal meegon
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
hey fadre ik weet het ook , maar onder elk stalleke da moet na ni he
suzyke den eerst volgende keer dak a zien krijgt de ga van mij nen dikke knuffel want dank zij a is mijne maat zijne moto vroeger gaan halen
groetjes

suzyke den eerst volgende keer dak a zien krijgt de ga van mij nen dikke knuffel want dank zij a is mijne maat zijne moto vroeger gaan halen
groetjes
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo PPG
was een paar weken geleden op reis en zag daar ineens ne Guzzi staan en ik dacht gelijk aan jou,amaai nu ziet ie er toch maar aardig uit,

en dat ge hem misschien had ingeruild voor een betrouwbaarder vervoermiddel

dacht je op zeker moment te herkennen
of had ik een fata morgana misschien

kan gebeuren he.
Benson ge gaat ons toch niet in de steek laten he,spoedige beterschap en dat ge er rap bovenop bent .
Groetjes
Ludo
was een paar weken geleden op reis en zag daar ineens ne Guzzi staan en ik dacht gelijk aan jou,amaai nu ziet ie er toch maar aardig uit,
en dat ge hem misschien had ingeruild voor een betrouwbaarder vervoermiddel
dacht je op zeker moment te herkennen
kan gebeuren he.
Benson ge gaat ons toch niet in de steek laten he,spoedige beterschap en dat ge er rap bovenop bent .
Groetjes
Ludo
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Kerststallen-rit ...Keulen
Antwerpen city...linker oever Bazel...
neen echt,ik weet zo onmiddellijk geen Kerststallen maar wel veel café-s
Etentje : Den buldog had al een voorstel gedaan en voor mij is da prima 19-20 jan 2010
voorstel= Colmar ,nog eens ( ook goe) of da Brochetje
( waar jullie het er al eens over gehad hebben) maar wij zeker 23/1 niet
.
RT
PS; taverne Den Uil te wilrijk lekker eten en niet te duur.Al dikwijls gaan eten en steeds goed.
http://www.denuil.net/
neen echt,ik weet zo onmiddellijk geen Kerststallen maar wel veel café-s
Etentje : Den buldog had al een voorstel gedaan en voor mij is da prima 19-20 jan 2010
voorstel= Colmar ,nog eens ( ook goe) of da Brochetje
( waar jullie het er al eens over gehad hebben) maar wij zeker 23/1 niet
RT
PS; taverne Den Uil te wilrijk lekker eten en niet te duur.Al dikwijls gaan eten en steeds goed.
http://www.denuil.net/