DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

07 dec 2008, 11:19

Mijne naft is oep :lol: telt dat ook :?:
redtail :wink:

redtail

07 dec 2008, 18:47

Dan toch nog wa naft gevonden en welle weg :twisted:
Was weer een fijne rit met een fijn en tof gezelschap :idea:
De Jef heeft dat weer goe in elkaar gestoken,vooral de eerste stop was een welgekomen verrassing :wink:

Mercie en tot volgende,
redtail :wink:

odul

07 dec 2008, 21:47

hey bikers

het was weer een fijne rit,langs de villawijken van Brasschaat en heide naar de parking aan de Vroente waar de jerrycans met de gluhwein werden bovengehaald en dat was een leuke en lekkere verrassing.Dan ging onze tocht verder langs landelijke wegen met nog een stop in een hollandse kroeg en eindhalte in Starrenhof,Kapellen en dat alles onder heldere hemel met een stralende zon,wie had dat kunnen dromen?Buldog bedankt,het was echt een gezellige en mooie rit en een leuke bende.

Groeten
Ludo :P

PPG

08 dec 2008, 09:14

Hoi Benson .

Sandra en Ronny gaan volgende zondag ook mee uit eten .
Kan jij ze er eens bijzetten en de lijst verplaatsen , weet ni hoe je dat doet.

Ik zet ze bij de Colmar er wel bij .

Merci
Gr
PPG

Benson

08 dec 2008, 09:19

Bericht verzet
Laatst gewijzigd door Benson op 08 dec 2008, 15:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

08 dec 2008, 09:24

Hoy PPG

Via citaat kan je elk bericht openen en de tekst aanpassen of er een foto bijzetten op ok klikken en klaar is kees.

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

08 dec 2008, 09:42

Oeps verwijderd , te vlug op ok gedrukt

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 08 dec 2008, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Benson

08 dec 2008, 09:59

Hallo mannen , gisteren een prachtige rit gedaan om het jaar af te sluiten;
, goed gewerkt buldog we hebben er van genoten.Het was mooi zonnig weer en ni te koud.

Buiten Mazo & Chris waar we nog even langer op gewacht hebben was iedereen aanwezig ook Ronny & Sandra zijn er onverwacht doorgekomen.

De samenkomst aan de Carfour waar dapper gekust werd daar ons Monique jarig was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij den eerste onverwachte stop werden we door den Buldog getracteerd op gluwijn die ons opwarmde en goed smaakte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier zien we waarschijnlijk een eerste foto van een nieuwe uitvoering van een Goldwing met ingebouwde thermoskan :lol:

Afbeelding

In Ossendrecht waren we halverwege de rit en werden de kelen gesmeerd met een tractatie van Monique voor haar verjaardag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Door de buldog werd er ook nog een oldtimer die daar passeerde vastgelegd voor men verzameling.

Afbeelding

En in Kapellen was er aan het Starrenhof nog een laatste stop om wat na te praten bij een frisse pint.

Afbeelding

Hier namen we dan ook afscheid en ni tot volgend jaar want we gaan ook nog eens dineren in de Colmar volgende week.

Buldog nogmaals bedankt voor de rit die je in elkaar stak en de lekkere gluwijn.

PPG

08 dec 2008, 10:24

:D :D :D :D :D VOILA da kunnen we ook weer :D :D :D :D :D

Hoi Bikers,

Ik had mij al verheugd op het etentje

DUS even overlegt met Fadre en :

Ik stel voor om 14/12 rond 18h00 al eens te gaan eten in de Colmar.

Gaat mee :

PPG & zijn madam OK
Fadre & madam OK
Redtail & Marina OK
Odul & zijn madam OK
Benson & Monique OK
Phillip & Astrid Ok
Ronny & Sandra OK

Wie nog ,,,,,,,,,,,,,,,, ???????

Graag bevestiging voor 7 /12 / 08 om 18h00 zodat ik nog even kan bellen om een tafel te reserveren

Afbeelding

Wij kunnen nog altijd voor een 2° keer afspreken in 't begin van 2009 voor diegene die nu niet kunnen.[/quote]

PPG

08 dec 2008, 10:27

Monique proficiat ( ? ) goe bezig
Ook 3 kussen van PPG

BIKERCAT

08 dec 2008, 16:25

Hoi bikers,sorry voor zondag,stonden klaar en motor starte niet,platte batterij,heeft door omstandigheden 3 weken stil gestaan en ik verwachtte mij er wel eens aan daar de batterij al 9 jaar oud was.Ik zou ze beter al vervangen hebben maar ja zolang het bolt......Het zal voor een volgende keer zijn.bikgroeten van mazo en zijn madam. :cry: :cry:

den buldog

08 dec 2008, 19:03

hey motards :twisted:
ik heb juist mijne PC terug en ben direkt gaan kijken op onze topic .
ik ben blij met de goei reacties op ons ritje . als jullie tevreden zijn ben ik dat ook . heb al een paar ideen voor volgend jaar
Benson bedankt voor de schuen foto's .
hey Mazzo een kleine investering van een 70 euro voor een druppellader en de levensduur van de batterij word verdubbeld .
Bedankt voor de schoon rit gisteren was een goeie groep
groetjes den buldog :twisted:

Benson

09 dec 2008, 10:01

Hey Mazo das tegenslag da dat juist nu gebeurde , maar dan zien we je een volgende maal wel.

Groetjes Benson.

Afbeelding

Fadre

11 dec 2008, 22:47

Hallo bikers,

Voor mij is het voor dit jaar afgelopen met motorrijden,het seizoen zit erop.Ik mag niet klagen,want er zijn veel ritten geweest,toffe mensen leren kennen,goed gelachen,gegeten en gedronken,goeie motto gekocht.Niet te vergeten een week Normandie met de bende.Gisteren heb ik dus mijn machien eens goed onder handen genomen,naftbak volgetankt en tot volgend jaar in de garage gezet,een kuske gegeven,een deken erover en beloofd da’k regelmatig zal langskomen.Ik zag een beetje vocht in zijn ogen maar dat kan wat koelwater geweest hebben ook.Hij heeft zijn best gedaan en mag van mij een winterslaapke doen tot volgend jaar maart-april.Dus heb ik tijd genoeg om na te denken wat we in 2009 allemaal gaan doen.Daarbij reken ik op de medewerking en vindingrijkheid van onze bikers.Ik ben ervan overtuigd dat er mensen in onze groep zitten die met goeie voorstellen zullen afkomen want de mijnen zijn niet altijd de beste en ben dan ook blij wanneer er iemand met goeie suggesties afkomt.
Ik hoop dat de meesten aan hun trekken zijn gekomen dit jaar en hoop iedereen volgend jaar terug te zien.

Groetjes ,Fadre
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Yess

18 dec 2008, 10:57

Yo de bikers en bikeressen,
Jajaja ik weet het is schandalig lang geleden dat ik nog iets heb laten weten, laat staan mee rijden…. ik spring hier nog steeds een beetje rond op deze aardkluit. Door allerlei omstandigheden heb ik een tijdje moeten afhaken en waren mijn motorritten beperkt tot : …van thuis naar het werk en vroem. Ondertussen staat mijne Pan voor zijne winterslaap onder een pak lakens. Ik hoop volgend jaar terug in te pikken en weer een paar mooie ritten te kunnen meemaken en de “bende” te ontmoeten. Ik zal me maar al mentaal voorbereiden om de nodige “pikuren” in ontvangst te nemen. Maar ja ik heb dan ook de hele winter tijd om daarover na te denken. Oesje pech ik was er enkel door voor lezen en schrijven. In de proef : in welke hand zit het bollke was ik gebuisd…Allez gasten ik ga het jullie wensen nog veul plezier met de eindejaarsfeesten en vooral een goeie fysiek zodat we nog in staat zijn om ons achterste op de broemerzaal te krijgen volgend jaar. En voor de volhouders en de “echte” wees voorzichtig. Gruuntes van… watje???… Yesske
't was neig