DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

18 dec 2008, 11:34

Hey Yess terug verschenen op het forum, wij hadden je al als vermist opgegeven , hopelijk zien we je in 2009 bij een van de ritten weer.

Vorige zaterdag zijn we dan weer eens met wat mensen bijeengekomen en niet met de motor maar in de Colmar voor een etentje.

Het was een aangename kennismaking met de vrouwen die anders niet meerijden en het eten was goed en onbeperkt aanwezig.

In deze periode waar we door de weersomstandigheden niet gaan rijden was dit prettig om zo toch nog eens samen te komen.

In naam van de On- Line Bikers wens ik iedereen prettige feestdagen en een voorspoedig 2009.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

18 dec 2008, 14:10

Hey bikers,

Wat is het hier kalm op het forum de laatste tijd zeg.Ik denk dat iedereen een winterslaapje aan het doen is.Ergens normaal natuurlijk,motorrijden is geen wintersport en het is gezelliger van wat zonnestralen op je rug te voelen dan koude lucht vanvoor op uwen bek.Een winterstop kan dan ook geen kwaad,een paar maanden geen vibraties in mijn hersenpan en geen eelt op mijn gat zal mij deugd doen.Ik heb wat last van een pijnlijke nek en moet naar de kinesist,na het nemen van foto’s heeft men ontdekt dat er aantal papegaaien hun bek in mijne nek verloren zijn.Voor de dikte van dit lichaamsdeel moet ik in therapie gaan.Iets anders nu; ons etentje in de Colmar is goed meegevallen we waren met dertien want de madam van PPG had forfait gegeven wegens ziekte.Eten en drinken a volonté en alles viel reuze mee.Voor wat de planning van volgend jaar betreft is er weinig van in huis gekomen maar we hebben nog tijd genoeg.Er zijn nog geen foto’s te zien van ons samen zijn want onze fotograaf van dienst had zijne kodak niet bij.Gelukkig had Philip een toestel bij om met zijn schoonmoeder te kunnen spreken en kon er ook foto’s met maken.Ben eens benieuwd wanneer we deze te zien krijgen.PPG wordt volgende week geopereerd aan zijn rechter schouder van een afgescheurde pees en hopelijk komt alles weer goed zodanig dat hij nog lang met de motor kan rijden.Ondertussen zit hij toch te wachten op stukken voor zijne “guzy” en hopen dat ze beiden vlug hersteld geraken.Eindelijk nog iets van de Yess gehoord,hij doet volgend jaar terug mee.Hoe zit het trouwens met uwe maat?de Willy dacht ik, de man met de BMW 1200, motor verkocht of zo?
Een naam geven aan ons ritten vind ik eigenlijk nog niet zo slecht,dat is gemakkellijker om te onthouden.We zijn begonnen met de koffiekoekenroute de ghluwijnroute en dat brengt mij wel op gedachten voor volgend jaar.Hier een paar voorstellen;de mosselenroute,de pannenkoekenroute,de berenpootroute,de abdijroute,de seksroute,haloweenroute,de carnavalroute,de jannetteroute,de curyworstroute, voor de HD rijders de tietenroute,voor de traag rijders de lamzakkenroute,de lumbagoroute voor de ruglijders,de maagdenroute voor ?
De trekkersroute voor?de Watoetsiroute heb ik afgelast vanwege de onstabiele polieke toestand in midden Afrika,dus geen lange intercontinentale ritten maar zal vervangen worden door de Kempense landlopersroute.Enfin iedereen zal in 2009 aan zijn trekken komen.Andere voorstellen zijn ook welkom natuurlijk.
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

18 dec 2008, 19:50

Hey Yess,

fijn je nog eens te horen,'k dacht dat je verloren gereden was aan de frans-belgische grens :lol: 8)

Aan alle on-line bikers,
prettige feestdagen en gezond nieuwjaar gewenst :wink:

Ps; Fadre, ik denk dat de Willy nen Pol is :?:

Redtail

Benson

19 dec 2008, 06:44

Ps; Fadre, ik denk dat de Willy nen Pol is

Da moet je ni denken da klopt als ne zwerende vinger :lol:

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

19 dec 2008, 08:31

OK mannen,maar als de Willy de Pol is,wie is dan de Willy? :oops:

Benson

19 dec 2008, 09:54

Skydiver is Willy

Afbeelding

Yess

19 dec 2008, 11:19

Inderdaad t'is de Pol ne gepensioneerde collega van den deze. En de Pol heeft pech gehad, hij heeft nen nieuwen embraillage moeten laten steken in zijn slagschip en BMW heeft goed doorgepeperd volgens zijne uitleg.
Gruuntes
't was neig

Benson

19 dec 2008, 12:26

Tegenwoordig peperen ze overal goed door met hun rekeningen,toen ik mijn motor binnenbracht bij het motorpaleis , alleen om de kleppen te regelen moest ik 218 euro betalen , vond ik ook veel te veel om niks anders te laten doen.

Afbeelding

redtail

19 dec 2008, 14:26

Benson schreef:Skydiver is Willy

Nee,nee
Skydiver is de Luc,moar mss.ist Nadine wel :idea:

Benson

19 dec 2008, 14:36

De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum

Bandido : Jef & ? ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson : Leon & Monique ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max : ? ( H.D. Electra glide classic)
Cozy : ? (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy : Danny & ? ( BMW R1200RT )
den buldog : Jef & ? ( Suzuki 1500 Intruder )
DIETE : ? ( Honda Pan )
Fadre : Louis & Suzy ( Honda VFR 800 )
Jaeck : ? ( Faser S2 )
Kalieber : Willy & ? ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Kwik&Flipke : Philip & Astrid ( Kawasaki 1400 cc )
Magnus : ? ( Honda Pan )
Mazo : Martin & Chris ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul : ludo & Yoland ( Burgman 400cc )
PPG : Cois & ? ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail : Ronny & Marina ( BMW R1100R )
rhorho : ? ( Honda Deauville 650 cc )
Roadking & Ladydriver (Harley)
Rolija : ? ( Scooter 100 cc )
???????? : Ronny & Sandra ( BMW 1200 )
Ropas : ? ( BMW 1100 RS )
Rudybie : Rudy & Bie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200cc )
Sabre : Nadia & Luc ( Yamaha Virago 525cc )
Siegy : ? ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver : Luc & Nadia ( Honda Goldwing )
Softail : ? ( H.D )
Wili : ? ( Honda Goldwing 1800 GL )
Yess : ? ( Honda Pan)

Afbeelding

Lijst herplaatst .

Als er fouten in staan of ik ben iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan maar een berichtje.

--------------------------------------------------------------------------------

Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.

Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor geen ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor dat je rijd of het nu een 125 cc of een 1800 cc is , en het merk is ook al eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.

De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 20 dec 2008, 21:07, 4 keer totaal gewijzigd.

den buldog

19 dec 2008, 17:48

hey benson
de willy is die gast met zijne goldwing 1800 van MALDEGEM we hebben die nog ni gezien en den BANDIDO is de jef
gr :twisted:

Benson

19 dec 2008, 18:10

Ha Fadre weet je het nu ,ik was maar iedereen aan 't aflopen hé tot uwen euro viel 8)

Eigenlijk horen we daar ook nooit iets van denk da ik hem beter verwijder dan moet je er zeker ni meer achter zoeken :roll:

Afbeelding

Fadre

19 dec 2008, 20:39

Benson,

als ge de Willy wilt verwijderen, moet ge dan ook anderen verwijderen en ik zou dat persoonlijk niet doen.Mij stoort het niet dat die mensen op de lijst staan.Mischien zien we die mensen ooit terug.Neemt bv.Softail,heb ik nooit gezien maar wel nen toffe pee denk ik en zien we hem volgend jaar mischien wel.
Ik begrijp natuurlijk ook dat die lijst steeds groter wordt,maar moet er ook niet elke week op.Wat wel gemakkelijk zou zijn is van de voornamen er op te zetten en dat zijn diegene die wel eens meegereden hebben.
En gij zijt de geschikte man om dat te doen. :wink:

Softail

19 dec 2008, 21:37

Fadre schreef:Neemt bv.Softail,heb ik nooit gezien maar wel nen toffe pee denk ik en zien we hem volgend jaar mischien wel.
eeeeeh, ik word 'r helemaal verlegen van. 8O :oops:

Doe zo voort manne, :D
Afbeelding

Heb toevallig vandaag in de kliniek 'n klein nazicht gehad, tis er niet beter op geworden, en ben blij voor elk jaar dat ik (nog) rij.
Tis nie zo triestig als 't klinkt, maar ik heb al 's eerder aangegeven dat de gezondheid niet meer toelaat om dat met de moto te doen wat ik vroeger deed.

Fadre heeft in ieder geval gelijk, ik zal zeker proberen om er volgend jaar 'n keer bij te zijn.

Keep on the good work!

Afbeelding

En iedereen alvast prettige feestdagen.

Softail.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Benson

20 dec 2008, 14:36

Het is zeker geen verplichting om mee te rijden bij ¨De On - Line Bikers¨ om hier mee te komen praten of vragen te stellen.

Dit is een open forum dus iedereen is welkom.

Mijn bedoeling was alleen maar van die mensen te verwijderen van de lijst waar we totaal niets meer van horen dus zeker niemand zoals bv Softail die hier ook regelmatig al eens een bericht plaatst.

Heb van Philip & Astrid de foto 's ontvangen van het etentje. Ze zijn wel met een gsm getrokken en misschien daardoor niet zo scherp of anders ligt het aan de onvaste hand van onze Philip.

Afbeelding

Afbeelding