De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

den buldog

11 dec 2009, 17:29

he odul gij hebt da goe uitgezocht
als ge wilt moogt gij een ritje uitstippelen ik vertrouw op uw visie.
zoo 100KM ongeveer is goe . ver namiddag 19of 20 december ge ziet maar .
groetjes :P :twisted:

odul

12 dec 2009, 12:41

zou wel willen Buldog maar mijne GPS is naar de kl....ten,anders zou ik het graag doen :oops:

Ludo

rolija

12 dec 2009, 13:24

Waar is de tijd van de goede oude wegenkaart :lol:

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

Softail

12 dec 2009, 14:08

rolija schreef:Waar is de tijd van de goede oude wegenkaart :lol:

Mvg,

Rolija
Ik mag dan mss ouderwets zijn, maar ik gebruik nog altijd die goeie ouwe wegenkaarten.
Afbeelding
Ook voor b.v mijn verlof met auto of motor, zit ik urenlang de mooiste routes uit te zetten, vind da plezant. :wink:
Zo,ne GPS hoor ik trouwens nie boven het geklapper van m'n Harley uit. :roll: :lol:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

redtail

12 dec 2009, 17:06

odul schreef:zou wel willen Buldog maar mijne GPS is naar de kl....ten,anders zou ik het graag doen :oops:

Ludo
Mss eens ene op kaart uitstippelen ( zoals die manne voorstellen)en er een avond-kerstallen-rit van maken ,daar de meeste kerstallen en dorpen nu mooi verlicht zijn :idea:
Odul,denk er nog eens over na :wink:
RT

Fadre

12 dec 2009, 18:25

Mvg,

Rolija
Vooral als het regent en bij zes beaufort is het echt genieten met een kaart :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

12 dec 2009, 18:34

En ook als je de rit moet uitsippelen op a4 formaat en lettertype extra groot , wegens kort zicht problemen.
Met de extra's van Fadre erbij,......geef mij maar mijn tom tomekke.

rolija

12 dec 2009, 18:41

Fadre schreef:

Mvg,

Rolija
Vooral als het regent en bij zes beaufort is het echt genieten met een kaart :D

Ik had altijd van die geplastificeerde kaarten, namen wel wat meer plaats in :wink:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

Softail

12 dec 2009, 20:34

redtail schreef:En ook als je de rit moet uitsippelen op a4 formaat en lettertype extra groot , wegens kort zicht problemen.
.
Ah, gij kent da verschijnsel ook al? 8O
Lettergrootte 16 tot 20 is soms onontbeerlijk. :lol: :lol: :wink:

.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

odul

13 dec 2009, 19:39

Yo de mannen

het zag er vandaag een lekker weertje uit,dus op mijn brommerke gesprongen en is gaan kijken hoever die stallenbouwers al stonden.Awel heb er al een paar mooie gezien(natuurlijk smaken en goestingen verschillen he,kan er ook niet aan doen)en de ezels,schaapjes,geitjes en kippen waren al op het appel.Zou de rit zaterdag willen rijden want zondag staat er wat anders op de agenda.

Groeten van de Kerstman

HoHoHoooo :D

jas

13 dec 2009, 19:42

en stil dat het hier is.

Allemaal naar de kerstmarkt??????????
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

GROETJES, jas

skydiver

13 dec 2009, 20:00

Hallo bikers.
Vandaag eindelijk een tourken kunnen doen,zonder Nadia,wegens babysit,
en eens ondervonden wat het is om in de koude te rijden met ne ZZR tegen over ne Goldwing,amaai.
Ga in het vervolg maar beter een onderlijveke aantrekken!!!
Ga zeker nog proberen om nog eens mee te brommen dit jaar!
En Benson, uw lijstje nog eens aanpassen he! Tis nu Kawasaki zzr 1400 in plaats van de Goldwing. :wink:
Tot ziens. Luc-Nadia.

redtail

13 dec 2009, 20:23

Vandaag ook een ritje gedaan nadat ik mijn GSke met "mudflaps"rubber aanpassingen (van Den Buldog, waarvoor nogmaals dank) gedaan had .
Toch wel ff een aanpassing qwa temp.teentjes die beginnen te tintelen en de vingertopjes die reclameren en dat allemaal al na een 25 tal km's :cry: .
Voor zaterdag ( indien droog) ikke daar zijn hug!!Maar wel dikwijls stoppen hé om ongemakkelijkheden als hierboven te vermijden :!:
'Kweet het ben één doetje, maar da mag want ik ben één van de jongste :wink:
RT

Fadre

14 dec 2009, 10:14

Bij droog weer zal ik er zaterdag bij zijn,maar zal mij dikwijls moeten opwarmen aan den hete adem van den os en den ezel.

Mischien vind ik daar nog wat stro om in mijn botten te steken :D Ik heb plaats genoeg onder mijn zadel om een paar warmwaterblazen in te leggen en zo een bain-marie effect te creeren en mijn bibberende billen tot stilstand te brengen.

Een optie voor de kouvoeten zou van die stenen kunnen zijn die men vroeger op de kachel opwarmde om in ons bed te leggen,maar zijn nu moeilijk te vinden.

Gelukkig heb ik nog een flanelonderbroek en geitenwollen kousen tot mijn beschiking maar eerst wat gazettenpapier op mijn blote borst een trui gebreen met wol van een drachtige lama en een regenpak made in Taiwan.

Groetjes, Fadre :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog

14 dec 2009, 12:44

Hey motards
zoals Fadre het al zei als het zaterd droog is, dit wil zeggen geen wintertoestanden rijden we de kerststallenrit
AFSPRAAK 12.30 TE EKEREN CAFE DEN DERBY ( aan de kerk) tevens onze 1 kerststal kunnen we ons daar al wa opwarmen vertrek daar 13.00
naar Kapellen - Hoogboom-Braschaat-St-job in't goor-Zoersel- Oostmalle-Rijkevorsel-Hoogstraten-Wuustwezel-Achterbroek-Kalmthout-Heide en zo terug naar kapellen waar de rit gedaan is. waar we stoppen ver op te warmen da zien we wel ter plaatse GAAN AL MEE
BENSON
DEN BULDOG
FADRE
ODUL