De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey RT3
Heb de samenkomst ineens veranderd naar 9u op het rond punt te Wommelgem .
Heb de samenkomst ineens veranderd naar 9u op het rond punt te Wommelgem .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Amaai mannen
't is hier weer hiel stil zene ,al aan de winterslaap begonnen

http://www.youtube.com/watch?v=_twvuwd4N8k
http://www.youtube.com/watch?v=SRkLondYy9w
't is hier weer hiel stil zene ,al aan de winterslaap begonnen
http://www.youtube.com/watch?v=_twvuwd4N8k
http://www.youtube.com/watch?v=SRkLondYy9w
-
Ok odul we zetten je er bij

Ja RT3 het is ni zo gemakkelijk om altijd volk mee te krijgen met een beperkt aantal mensen , daar de meesten al wel eens andere dingen aan de hand hebben , zoals : werk , hobby , verbouwingen , grote kuis , familie , vrienden , ziekte , verlof , winkelen , enz .......
In de GM club zijn er zo'n 150 leden (de duo's inbegrepen) en met een rit gemiddeld 20 motors . Het meeste was eens 64 motors maar toen hadden ze nog een 260 leden maar door inkrimpen van personeel al sterk gedaald .
http://www.youtube.com/watch?v=Y5-12WJW5tQ
http://www.youtube.com/watch?v=n-ZnsTXqfQY
Ja RT3 het is ni zo gemakkelijk om altijd volk mee te krijgen met een beperkt aantal mensen , daar de meesten al wel eens andere dingen aan de hand hebben , zoals : werk , hobby , verbouwingen , grote kuis , familie , vrienden , ziekte , verlof , winkelen , enz .......
In de GM club zijn er zo'n 150 leden (de duo's inbegrepen) en met een rit gemiddeld 20 motors . Het meeste was eens 64 motors maar toen hadden ze nog een 260 leden maar door inkrimpen van personeel al sterk gedaald .
http://www.youtube.com/watch?v=Y5-12WJW5tQ
http://www.youtube.com/watch?v=n-ZnsTXqfQY
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
hey de mannen
volgens de weersvooruitzichten zou het een natte en kille dag worden,
doch tegen beter weten mijn bedje uit,naar de bakker,lekker ontbeten
met een warme mok koffie en nog altijd geen spatje regen,dan maar
motorpak aan en wegwezen.Op weg naar het rondpunt in Wijnegem,daar
stond Benson en Monique al,dus nog even wachten op Kwik en Flupke en
dan op weg naar Grobbendonk voor de Griezeltocht onder begeleiding
van een buitje.Na de inschrijving en een lekkere kop koffie konden we aan onze tocht door de Kempen beginnen.Het was een mooie bewijzerde
route langs rustige wegen en af en toe een schuchter zonnetje dat kwam
piepen vanachter de wolken.Op het einde werden we toch nog even
getrakteerd op een buitje.Ondanks de frisse temperatuur werd het toch
weer een mooie en geslaagde rit in leuk gezelschap,bedankt maten en tot
een volgende gelegenheid.
Groetjes
volgens de weersvooruitzichten zou het een natte en kille dag worden,
doch tegen beter weten mijn bedje uit,naar de bakker,lekker ontbeten
met een warme mok koffie en nog altijd geen spatje regen,dan maar
motorpak aan en wegwezen.Op weg naar het rondpunt in Wijnegem,daar
stond Benson en Monique al,dus nog even wachten op Kwik en Flupke en
dan op weg naar Grobbendonk voor de Griezeltocht onder begeleiding
van een buitje.Na de inschrijving en een lekkere kop koffie konden we aan onze tocht door de Kempen beginnen.Het was een mooie bewijzerde
route langs rustige wegen en af en toe een schuchter zonnetje dat kwam
piepen vanachter de wolken.Op het einde werden we toch nog even
getrakteerd op een buitje.Ondanks de frisse temperatuur werd het toch
weer een mooie en geslaagde rit in leuk gezelschap,bedankt maten en tot
een volgende gelegenheid.
Groetjes
-
Hallo Bikers
Zoals Odul reeds vermelde hebben we gisteren weer een mooie rit gedaan,spijtig dat jullie er ni bij waren .
Bij de aankomst te Grobbendonk stonden er door de slechte weervoorspellingen wel een heel pak minder motokes dan de 2 vorige jaren .
Maar al bij al is het weer buiten een paar buien goed meegevallen.

De eerste controlepost was in café den hoek te Heikant-Berlaar

Zo 'n Can Am zie ik wel zitten moest het door omstandigheden ni meer gaan om mé nen tweewieler te rijden .

In het begin waren er een paar motorrijders bij ons aangepikt en vroegen op den hoek of ze verder met ons mee mochten rijden.
Maar toen wij aan het kanaal stopten om ons bokes en koffiekoeken op te eten zijn ze omdat we voor hen niks bij hadden verder gereden tot de volgende stop om daar iets in hun kas te slagen .

En een eind verder onze 2 de stop maar doordat mijn kort termijn geheugen me weeral in de steek laat weet ik de naam ni meer van dat dorp.

Toen we daar verder reden werden we een eind verder verrast door de brandweer en een hoop moto 's en auto's die op een bosweg stil stonden.
We vreesden al voor een ongeval met één van de bikers .
Maar er was een arabische volbloed tijdens zijn wandeling van een bruggetje in de gracht geschoven en hij geraakte er op eigen krachten niet meer uit daar het te diep was.

Na even ramptoerist te hebben gespeeld verder naar de laatste cp te Beerse .

Terug in Grobbendonk zag ons Fatima de motor van haar dromen staan , een salon om op te zitten en nog ne stereo er bij zodat ze dan ni meer in slaap valt achter mij .
Maar den eigenaar ging ni akkoord om hem met den onze te verwisselen

De griezels hadden weer een prachtige rit in elkaar geknutseld en het werd hierdoor weer een toffe dag om te herhalen maar dan liefst mé de rest van ons maten er bij.

Zoals Odul reeds vermelde hebben we gisteren weer een mooie rit gedaan,spijtig dat jullie er ni bij waren .
Bij de aankomst te Grobbendonk stonden er door de slechte weervoorspellingen wel een heel pak minder motokes dan de 2 vorige jaren .
Maar al bij al is het weer buiten een paar buien goed meegevallen.

De eerste controlepost was in café den hoek te Heikant-Berlaar

Zo 'n Can Am zie ik wel zitten moest het door omstandigheden ni meer gaan om mé nen tweewieler te rijden .

In het begin waren er een paar motorrijders bij ons aangepikt en vroegen op den hoek of ze verder met ons mee mochten rijden.
Maar toen wij aan het kanaal stopten om ons bokes en koffiekoeken op te eten zijn ze omdat we voor hen niks bij hadden verder gereden tot de volgende stop om daar iets in hun kas te slagen .

En een eind verder onze 2 de stop maar doordat mijn kort termijn geheugen me weeral in de steek laat weet ik de naam ni meer van dat dorp.

Toen we daar verder reden werden we een eind verder verrast door de brandweer en een hoop moto 's en auto's die op een bosweg stil stonden.
We vreesden al voor een ongeval met één van de bikers .
Maar er was een arabische volbloed tijdens zijn wandeling van een bruggetje in de gracht geschoven en hij geraakte er op eigen krachten niet meer uit daar het te diep was.

Na even ramptoerist te hebben gespeeld verder naar de laatste cp te Beerse .

Terug in Grobbendonk zag ons Fatima de motor van haar dromen staan , een salon om op te zitten en nog ne stereo er bij zodat ze dan ni meer in slaap valt achter mij .
Maar den eigenaar ging ni akkoord om hem met den onze te verwisselen

De griezels hadden weer een prachtige rit in elkaar geknutseld en het werd hierdoor weer een toffe dag om te herhalen maar dan liefst mé de rest van ons maten er bij.
Laatst gewijzigd door Benson op 30 sep 2010, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik kan voorlopig ni gaan rijden zit al heel de week met een geweldige pijn in mijne dikke nek en het straalt uit naar mijn linker schouder in men hoofd en rug.Voel me hierdoor ook helemaal ni goed , werkt verdorie op heel mijn gestel.
Hopelijk gaat dit vlug over want ik zit er al van maandag met en word het dik beu.
Hopelijk gaat dit vlug over want ik zit er al van maandag met en word het dik beu.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Voorspelling zond " mooi en zacht"
ik ga een toereke doen van 320km
een lus tussen Namen & Luik
Wat het juist inhoud weet ik ook nog niet
heb het nml van het net geplukt en wat bijgewerkt.
Indien interesse , vertrek 9u op E19
benzine station Waarloos
Indien niemand zou ik het graag weten
dan moet ik daar geen halt houden en vertrek
ik wanneer het mij uitkomt
See you later alligator
RT
ik ga een toereke doen van 320km
een lus tussen Namen & Luik
Wat het juist inhoud weet ik ook nog niet
heb het nml van het net geplukt en wat bijgewerkt.
Indien interesse , vertrek 9u op E19
benzine station Waarloos
Indien niemand zou ik het graag weten
dan moet ik daar geen halt houden en vertrek
ik wanneer het mij uitkomt
See you later alligator
RT
-
skydiver - Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Redtail.
Moogt er ons bijzetten voor zondag.
Als ge langs brussel en de 411 gaat kunnen we afspreken aan het eerste
tankstation voor bij brussel,op de 411 richting namen.
Dat zal dan ongeveer tegen 9u15----9u30 zijn.
Laat maar iets weten!!
Grtjs Luc-Nadia.
Laat maar iets weten!!
Grtjs Luc-Nadia.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Skydiver,skydiver schreef:Redtail.
Laat maar iets weten!!
Grtjs Luc-Nadia.
mijn GPS stuurt mij op de E411 af aan afrit 3 richting Overijse
N253 en dan naar R de N4 op ( Waversestwg)eerst via de Nijvelsebaan,dus niet de e253 volledig afrijden!!,ik denk niet dat ik dan al een benzine station zal passeren? Indien wel stop ik daar ,en indien niet
kijk ik uit op kruising Nijvelsebaan & N4.
Zal dat lukken??
Anders even via E-mail communiseren en gsm, zie maar
RT
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Benson
Ik heb precies dezelfde kwaal , nek en linker schouder.Is al een tijdje bezig maar blijft wel duren .
Maar gelukkig heb ik eindelijk een verdeler gevonden van het Tsjechiese medicijn " BECHEROVKA " Mijne vooraad van de reis naar daar was bijna op .Kost wel aan aantal keren meer dan ter plaatse , maar heb toch mijn vooraad ingeslagen zodat ik een tijdje voort kan .
Alleen spijtig dat dit medicaal middeltje op basis van alcool is , maar voor een goed degelijk medicijn pak ik da nadeel er maar bij .

Voor de rest is het aftellen , op 09 / 10 pak ik de vlieger naar de Kilimanjaro voor een tochtje in het senergetipark en daarna naar Zanzibar.
Dus nog 7 keer slapen
PPG
Ik heb precies dezelfde kwaal , nek en linker schouder.Is al een tijdje bezig maar blijft wel duren .
Maar gelukkig heb ik eindelijk een verdeler gevonden van het Tsjechiese medicijn " BECHEROVKA " Mijne vooraad van de reis naar daar was bijna op .Kost wel aan aantal keren meer dan ter plaatse , maar heb toch mijn vooraad ingeslagen zodat ik een tijdje voort kan .
Alleen spijtig dat dit medicaal middeltje op basis van alcool is , maar voor een goed degelijk medicijn pak ik da nadeel er maar bij .
Voor de rest is het aftellen , op 09 / 10 pak ik de vlieger naar de Kilimanjaro voor een tochtje in het senergetipark en daarna naar Zanzibar.
Dus nog 7 keer slapen
PPG
Laatst gewijzigd door PPG op 02 okt 2010, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft