DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Fadre

16 jan 2009, 00:27

Hello bikers,

de groetjes vanuit Antalya.Vandaag was het hier 20 grd een groot verschil met de temperaturen in Belgie enkele dagen geleden.Daar ik steeds foutmeldingen krijg bij het verzenden van e-mails kan ik geen persoonlijke berichten zenden,dus alles via seniorennet.Ik zal de komende dagen het probleem proberen op te lossen.
Ondertussen de groetjes aan iedereen en tot later.
Fadre :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

PPG

16 jan 2009, 07:32

Hey Fadre,
Geniet er maar van .Wel al eens gaan slapen he .Bericht om 00h27?
Rond die tijd was het hier aan het vriezen .
Vandaag op controle bij chirurg.Gaat goe met schouder denk ik .
Kini was ook tevreden.
Groetjes aan Suzy
Ppg

Benson

16 jan 2009, 08:00

Hey Fadre En Susy

fijn verlof en breng als je terug komt wa zon en warmte mee

Groetjes Monique & Leon.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

16 jan 2009, 16:53

Hey Fadre,
genieten zou ik zeggen,maar daar ben je zelf al wel achter gekomen hoop ik :wink:
groetjes, Marina & Redtail

Fadre

17 jan 2009, 15:55

Afbeelding

De groetjes uit Zuid Arabie :D

den buldog

17 jan 2009, 17:08

hey Louiske
wa dochte gij .ikke achmed ikke vuile turk ikke sture vieze prentjes.
ge ziet er goed uit ik hoop maar dat iker ni van gaan dromen.
hoeveel kilo is er al bij . profiteer er van en denkt af en toe is on ons belgskes
groetjes den buldog :twisted:

Yoke®

18 jan 2009, 16:43

Hallo Louis en Suzy
Zo te zien ben je al goed aangepast en ik moet zeggen het staat je goed. Wel iets anders dan een helm hé. Nu nog nen dromedaris en ge kunt vertrekken. :lol:
Geniet maar van het zonneke want hier ist regen, wind en zuur. Zo nen echte fleecekesdag.
Pak er maar nen goeie op mijn kosten ( ik regel dat wel met den Achmed)en voor Suzy een lekker turks theeke met een grote spie.
Tot de volgende lees en amuseer jullie.
Slukes
Yoke ®

den buldog

18 jan 2009, 17:15

hey motards
gaan naar de Dolomieten in Juni
Bandido
Den Buldog
Fadre
Ppg
als er nog kanditaten zijn ge hebt nog tijd tot eind Januari
groetjes den buldog :twisted:

Benson

18 jan 2009, 21:04

Da ze da arabiereke ginder moar in den bak steke , ziet er gene gewone uit. :wink:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

19 jan 2009, 20:27

Ikke hier hiel goe,mor ikke mis mijne kameel met de wielen.Gelijk golle gezien heb oep foto ikke nieuwe helm door madam laten breien in schapenwol.Ikke lig hier in zonneke met de glas raki en freten ganse dag zoals varken.Eerste dagen niet goe kaka doen mor nu drie kilo vijgen gegeten en nu vele beter mor vrouw klagen teveel onderbroeke wassen.Ikke lerenklak gekocht van Yamaha op de markt en ikke zit nu op valies met de wieltjes om proberen de klak op balcon in de wind niet wegwaaien niet en alles goe mor niet te rap rijden niet.Ikke nu stop ikke dorst.
Salu :wink:

Benson

19 jan 2009, 20:51

Di kaka in da broekske is da minst moar zo stink wij ni wulle achter rije , blijve moar gindere to da vorbij is zene :lol:

Komme moar na huize mé deese vliegertuige dan kaka uit broekske val.

Afbeelding

Fadre

21 jan 2009, 21:16

Iedereen bedankt voor de ondersteuning en ik zal er zeker ene pakken op uw kosten Yoke :wink:

PPG

24 jan 2009, 09:23

Hoi gasten ,

Beetje goe nieuws.Mijne Guzzi zou hersteld zijn .Heb nog geen idee van de kosten .
Nu nog de schouder in orde brengen ,wa ni simpel is , en wij zijn weeral vertrokken .
Mijn planning is ergens in April te oefenen ( korte rit ) en zien hoe dat verloopt .
Voorlopig ben ik zover nog NIET en ben al blij dat ik dit op PC kan doen (met 2 handen ) zonder spraaksimmulator.
Groetjes van
PPG

redtail

24 jan 2009, 11:51

hey PPG,
schouder hersteld ,moto hersteld ,compleet nazicht gehad van lijf en machien nu nog de opstart cheklist afwerken se ,zachtjes inrijden en op temperatuur laten komen :wink: goe bezig :roll: :lol:
tot in April dan maar :!:
grtz,
Redtail

PPG

24 jan 2009, 14:40

Hey Redtail ,

Ik zal mijn best doen,maar soms is da ni genoeg he .

Gr
Ppg