DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Fadre

07 feb 2009, 20:38

Afbeelding

Niet depressief worden hé :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

09 feb 2009, 08:20

Hier regen en koud Fadre ,nog ni veel km gedaan met den brommer .

Amuzeer u ginder nog en pas op voor de kilo's die er aanvliegen want ge zou ook zo eens kunnen transformeren zoals die foto :lol:

Groetjes Benson

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

10 feb 2009, 07:34

Hey maten ,

ik word gestraft zoals PPG,voor mij voorlopig zeker al een maand niet meer op de moto,gisteren in het hospitaal een 2de spuit gekregen in die tenniselleboog ;

En hebben die kiekens toch wel van mijn hand tot bijna aan mijn schouder er een plaaster aan gedaan zeker en het is natuurlijk de rechtse, moet nu bijna alles links doen , maar dat valt nog mee daar ik er al 2 linkse had , zeg het maar zelf voor iemand van jullie dat doet.

Groetjes Benson.

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

10 feb 2009, 16:46

Benson,

Heb vroeger ook veel gesukkeld met tenniselleboog ( zonder te tennissen)
Heb ook vanalles geprobeerd om dit op te lossen.
Ten einde raad heb ik accupunctuur laten doen , 9 behandelingen en niet gedaan .
De dokter zegde " dan kan ik niets meer voor U doen " en zie, een week later was het gedaan .
Nooit meer last van gehad .
Dus ....... accu....is de oplossing .
Mijn straf ( schouder ) verloopt naar wens .De dokter is zeer tevreden over de vooruitgang die ik maak , maar ik ben er nog niet zegt hij ook.
Vorige zaterdag met Buldog mijne moto gaan halen .Staat terug stillekes thuis .
Gr
PPG

Benson

10 feb 2009, 17:05

Hey PPG

ja ik zal nu eerst moeten afwachten of dit helpt en anders zal ik ook eens met ...accu... moeten proberen.
Nu da het zo 'n fijn weer is kan ik ni op den brommer verdorie :lol:

De groetjes aan alle motorfreaks

Groetjes Benson

Afbeelding

redtail

10 feb 2009, 18:51

den buldog

10 feb 2009, 21:00

hey motards
hey Redtail als ik daarnet die fotoslide van de Dolomieten had gezien kreeg ik de kriebels om te vertrekken . ziet er wel de moeite uit .
ik kreeg al wa bang om op onze topic te komen want niks anders dan invaliden eerst PPG dan den BANDIDO en nu den BENSON die er voor nen tijd uitliggen het is nu wel geen weer maar tegen maart zal het toch wel beginnen beteren hoop ik. Binnen een paar weken is de Fadre terug en dan kunnen we terug ritjes gaan plannen want voor mij is het zonder mijne maat toch ni hetzelfde . ik mis die op het werk ook nog altijd en hij is nu in Mei al 3 jaar op brugpensioen .
nu genoeg gezeverd aan de gekwetsten SPOEDIG HERSTEL en da jullie er rap terug mogen bij zijn en als mijne maat de fadre dit moest lezen TOT BINNENKORT gr den buldog :twisted:
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

PPG

11 feb 2009, 07:10

Hey Buldog,

Dat is het probleem als je met senioren omgaat .

Gr
PPG

Fadre

11 feb 2009, 09:37

Hello beste vrienden,
blij te horen dat jullie mij missen maar dat is zeker wederkerig en wat ziektes en kwaaltjes betreft,het hotel zit vol van die mensen hier.niet vergeten dat de gemmidelde leeftijd een pak hoger is als tijdens de wintermaanden.
Een voorbeeld van een opgevangen gesprek deze morgend.
Frans:goed geslapen Jef?
Jef:wat zegde?
Frans:of dat ge goed geslopen hed?
Jef:wacht efkes 'k denk dat mijn hoorapparaat niet oepsto.
weer Jef:wil de ga is zien Frans dat moet oep" on "staan.
Frans:'k zal is zien.
weer Frans:ik kan het niet goe zien Jef 'k heb mijne leesbril niet bai.

Hier wordt men geconfronteerd met een realiteit dat vele van ons te wachten staat maar er zijn ook plezante dingens te beleven op die ouderdom,ik hoor hier ook verhalen van mannen die vroeger ook motards waren en die fantastiche anecdoten kunnen vertellen of een avonturische reis die ze vijftig jaar geleden eens gedaan hebben op hun Harley Davidson.
Daarom beste vrienden bikers laat ons hopen dat we nog een hele tijd kunnen blijven rijden en dat we binnen een jaar of dertig ook veel van die straffe verhalen kunnen vertellen met of zonder hoorapparaat.

Nog efkes geduld Bulldog en uwe maat is er terug en PPG en Benson ik wens jullie een goede revalidatie en een snelle genezing zodanig dat al mijn schapen voltallig zijn om gezamelijk het verse gras van dit jaar te kunnen proeven. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Yoke®

11 feb 2009, 16:50

Dag mannen,

Eerst even zeggen voor hen die me niet kennen, ik ben het vrouwtje van den Odul ( Ludo) envolg jullie babbels met veel plezier. :lol:

@ Fadre en Suzy, hoop dat jullie echt genieten van de zon want hier ist niet veel soeps, regen en wind, echt fleecekesweer :) Wat dat gesprek betreft, zo heeft iedere generatie iets hoor en elke heeft zijn charme.Kan me best voorstellen dat je kilos de hoogte ingaan na zoveel weken al dat lekkers, niksdoen en ... ikzelf heb ook altijd van jan zelfs na 10 dagen.

@ al de revaliderende, (ja jongens we worden er niet jonger op :roll: ), met een kwaaltje hier, pijn daar we zullen er mee moeten leven denk ik. Maar nu serieus, op bijgevoegde url eens even kijken en desnoods in de toekomst eens met je arts spreken. Elk geval is anders maar in mijn kennisenkring zijn er al een paar mensen goed mee geholpen en genezen.(schouder, elleboog en achillespees)
http://www.kinepraktijkthijssen.be/shockwave.html

@ iedereen, hopelijk kunnen vlug de motos weer van stal en de baan op. En beleven jullie mooie trips en routes. Aan hen die naar de Dolomieten gaan amuseer jullie en dat we een mooi verslag en geen klachten krijgen :wink:

Groetjes en tot den volgende babbel of lees,
Yoke ®

den buldog

14 feb 2009, 15:53

hey Motards
daarjust een toerke gaan doen van een 80 km langs kleine baantjes richting Hoogstraten en zo naar Rijkevorsel - Oostmalle - Brecht - Braschaat - en zo terug naar Kapellen . halverwege een koffieke gaan drinken om wa op te warmen maar ik was weeral blij om mijne brommer te voele trillen tegen me ba....n . ik hoop binnen twee weken met de moto terug te gaan werken ( alle die 10 dagen dan toch ) en hoop in Maart als de Fadre terug is eens terug een toerke te gaan doen met ons clubke . da wast ver na gr den buldog :twisted:

Benson

15 feb 2009, 07:27

Yoke bedankt voor den babbel en de groetjes .

Buldoggeske da is ni zo schoon hé ons hier laten watertanden nu we ni op onzen brommer kunnen :( :twisted:

Afbeelding

skydiver

17 feb 2009, 21:36

Hallo, iedereen.
Jaja, we leven nog.
Nogal wat mankementen bij sommige leden lees ik !! Maar dat
komt wel in orde samen met het betere weer he!!!
Wij hebben er al een paar tourkens opzitten en mijne goldwing drinkt al
een literke meer denk ik,met achter ons Nadia te vliegen!!
Ze zit in form nu met haar vliegmachine.
Allee , hopelijk zo vlug mogelijk een ritje met de bende !
Grts Luc-Nadia.

odul

17 feb 2009, 23:03

Hallo mannen
'k zie dat er hier verschillende op de sukkel zijn,das niet zo goed zenne
seffens moeten we een speciaal buske huren om nog eens ergens tesamen naartoe te kunnen.Niet getreurd binnen enkele weken is alle miserie misschien opgelost en kunnen we er weer volop van genieten en hopen op zonnige dagen.Aan de Buldog ik wil altijd wel eens meerijden als dat pas geeft zenne,ik ben gewoonlijk op zondagvoormiddag op toernee,laat maar eens iets horen dan kan ik misschien eens meerijden met mijn brommerke.Alle zieken spoedig herstel gewenst.
Greets
Ludo :D

Benson

18 feb 2009, 08:21

Hey Skydiver en Odul ook nog eens tot het rijk der levenden gekomen :lol:

Hier alles kits ,motorrijden gaat nu onmogelijk maar ben gisteren gaan biljarten,allé ze zijn me komen halen want met de auto rijden gaat ook ni zo goed en mag trouwens niet met een arm in de gips.

Even geprobeerd en het viel mee dus maar een paar matchen gespeeld

1ste gewonnen ( 1 trappist gedronken )
2de verloren ( 2 tr gedr )
3de er geen kl.. van terecht gebr ( 3 tr gedr :roll: )

Groetjes allemaal en nog een fijne dag.

Afbeelding