De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Wa laat maar kom juist thuis van onze noorderburen
van mij en ons fatima ook nen dikke knuffel voor iedereen

van mij en ons fatima ook nen dikke knuffel voor iedereen
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Dag beste motor vrienden,
Mijn forum naam is audibac zoals je kan zien, ben een nieuwe op dit forum en daar ik ook met de motor rijd kom ik hier eens kijken.
Ik rij met een Bmw r1200 gs adventure (4 jaar oud).Het is altijd plezant om van gedachten te wisselen met andere motorvrienden !
Groetjes,
Audibac
Mijn forum naam is audibac zoals je kan zien, ben een nieuwe op dit forum en daar ik ook met de motor rijd kom ik hier eens kijken.
Ik rij met een Bmw r1200 gs adventure (4 jaar oud).Het is altijd plezant om van gedachten te wisselen met andere motorvrienden !
Groetjes,
Audibac
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Welkom op ons forum audibac
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Welkom Audibacaudibac schreef:Dag beste motor vrienden,
Groetjes,
Audibac
En hier wordt er inderdaad weleens van gedachten gewisseld.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
redtail schreef:Audibac,
zet eens een fotooowwke van je fiets op dit sticky?
Dan voel ik mij ni zo alleen![]()
RT

Uploaded with ImageShack.us [/img]
R1200 GS adventure van 2006
Zo foto geplaatst, en welke moto hebt u !
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home