DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Volgens de weervoorspellingen wordt het zaterdag zonnig weer.Ik heb dan ook besloten om nog eens richting Ardennen te rijden en vertrek ik om 09.00 uur aan de parking Carrefour Schoten.Moesten er nog bikers zijn die zich geroepen voelen,komt maar af. 
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Hey Fadre
Den Buldog zal er zijn zaterdag
gr
Den Buldog zal er zijn zaterdag
gr
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Zal er waarschijnlijk ni bij zijn
, ik krijg weer een kandidaat koper zaterdag om 15u30 ( tot nu toe
) hij komt van Kortrijk dus de kans voor verkoop stijgt
, wie komt er nu van zo ver met geen geld in zijn zakken he 
Tot volgende dan maar en hopelijk met een GS
Redtail
Tot volgende dan maar en hopelijk met een GS
Redtail
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey Fadre als ik morgen uit men bed geraak ( ga vanavond biljarten ) kom ik ook af.

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Beste Odul,
zoals gewoonlijk nemen we eerst de autostrade om nadien langer te genieten van de Ardeense wegen.Bij het terug komen proberen we zolang mogelijk de autostrade te vermijden.Laroche is het verste punt dan via Rochefort naar Dinant,Namen,Gembloux richting Brussel om daar de E 19 te nemen naar Antwerpen.
zoals gewoonlijk nemen we eerst de autostrade om nadien langer te genieten van de Ardeense wegen.Bij het terug komen proberen we zolang mogelijk de autostrade te vermijden.Laroche is het verste punt dan via Rochefort naar Dinant,Namen,Gembloux richting Brussel om daar de E 19 te nemen naar Antwerpen.
-

Om 9.00 vertrokken via de E19 in Overijse eraf ,richting Waver,Perwez,Huy en zo afgezakt tot Laroche waar de plaatselijke fanfare ons stond op te wachten.Daar aan de inwendige mens gedacht om daarna richting Rochefort te rijden over mooie bochtige wegen.Net niet tot Dinant geraakt wegens tijd gebrek,dan maar autostrade genomen onderweg nog getankt afscheid genomen en naarhuis ge(vl)reden.
Het was weer eens genieten van deze mooie dag.
-
harlike - Lid geworden op: 23 mar 2009, 13:11
hallo collega's bikers wou jullie maar laten weten dat wij op 31 Mei 09 ons tweede mototreffen organiseren met s'avonds live muziek (Jazz en Blues) en een lekkere BBQ met speenvarken heel deze dag kun je meemaken voor de prijs van 15€kes inbegrepen ontbijt , toer en BBQ en veel fun.
inschrijven kunnen jullie via jean.dillen@gmail.com of op onze site mtc-yellsarmy.be
hopelijk tot dan
grtz jean
inschrijven kunnen jullie via jean.dillen@gmail.com of op onze site mtc-yellsarmy.be
hopelijk tot dan
grtz jean
-
Hey mannen,
het was een mooie rit afgelopen zaterdag,prachtig weer en tof gezeldschap , maar ... ik had weer eens met te vlug te willen zijn men fototoestel vergeten
'k Zal het nu maar al klaar leggen voor den 4de april als we met de friends een toerke gaan doen.
Hier nog een interessante link van de mag die ik van iemand kreeg die ons bezocht op het forum
www.mag.be

het was een mooie rit afgelopen zaterdag,prachtig weer en tof gezeldschap , maar ... ik had weer eens met te vlug te willen zijn men fototoestel vergeten
'k Zal het nu maar al klaar leggen voor den 4de april als we met de friends een toerke gaan doen.
Hier nog een interessante link van de mag die ik van iemand kreeg die ons bezocht op het forum
www.mag.be

-
Naar hier verplaatst zodat ge het zeker ni vergeet

Hey mannen, heb een berichtje gekregen van motorclub friends waar we al met mee geweest zijn.
Zoals je kan zien doen ze op 4 april hun 1ste rit.
Wie mee wil rijden om 8u30 op de grote parking aan het rond punt te Wommelgem , vertrek 8u45 laat hier wel een berichtje zodat we weten op wie we moeten wachten.
Rijden al mee :
Bandido
Benson
Fadre
Odul
PPG
Redtail
Sabre
Skydiver
Wie nog ????
Hopelijk is het weer ons gunstig gezind en maken we er samen een fijne rit van.
En een goede raad voor als je mee wil,zoek het adres op waar het vertrek is voor als je te laat moest zijn dan kan je nog tot ginder rijden want het vertrek is daar pas om 9u30 , maar het is de bedoeling daar eerst nog samen iets te drinken
Groetjes Benson.
Wanneer : Zaterdag 4 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit: - Friet met stoofvlees € 9.50
Friet met goulash € 9.50
Friet met videe € 9.50
Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.
We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia

Hey mannen, heb een berichtje gekregen van motorclub friends waar we al met mee geweest zijn.
Zoals je kan zien doen ze op 4 april hun 1ste rit.
Wie mee wil rijden om 8u30 op de grote parking aan het rond punt te Wommelgem , vertrek 8u45 laat hier wel een berichtje zodat we weten op wie we moeten wachten.
Rijden al mee :
Bandido
Benson
Fadre
Odul
PPG
Redtail
Sabre
Skydiver
Wie nog ????
Hopelijk is het weer ons gunstig gezind en maken we er samen een fijne rit van.
En een goede raad voor als je mee wil,zoek het adres op waar het vertrek is voor als je te laat moest zijn dan kan je nog tot ginder rijden want het vertrek is daar pas om 9u30 , maar het is de bedoeling daar eerst nog samen iets te drinken
Groetjes Benson.
Wanneer : Zaterdag 4 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit: - Friet met stoofvlees € 9.50
Friet met goulash € 9.50
Friet met videe € 9.50
Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.
We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Laatst gewijzigd door Benson op 28 mar 2009, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Hey motards
den buldog zal er op 4april ni kunnen bij zijn er is iets tussen gekomen
gr
den buldog zal er op 4april ni kunnen bij zijn er is iets tussen gekomen
gr
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
http://www.motorrijdersontour.be/
bekijk deze ook eens manne,mss de moeite om samen er eentje van te rijden
verschillende startplaatsen en aankomst steeds te Snt-Niklaas met nodige animo.
gr redtail
bekijk deze ook eens manne,mss de moeite om samen er eentje van te rijden
verschillende startplaatsen en aankomst steeds te Snt-Niklaas met nodige animo.
gr redtail