De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

20 jun 2010, 06:51

Zeg Suzy

nu da de Fadre ni thuis is kan jij toch met zijne vespa meerijden :roll: :wink: :lol:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

20 jun 2010, 16:07

Hey gasten en meisjes,

ik lees hier dat de bende goed en wel vertrokken is , laat ze er maar goe van genieten sé!
Wij zijn juist terug van weekendje 1000 bochten, met de regen is het zeeeer goed meegevallen maar het was wel enorm koud ( maar daar kan je tegen wapenen).
Ze hebben ons wel bij ons pitje,want ik heb ze geteld en het waren er maar 846.............bochten :roll:
RT

Desperado

20 jun 2010, 19:29

Hoi Bikers,
Wij zijn just thuis van het GM-Treffen, heel leuk, goei gezelschap.. en veel sjanse gehad met het weer.. had veel erger gekund.
En sjapoo voor onzen Benson, die was kopman van dienst vandaag (met reden, haha..) hij heeft gewoon geen enkele pijl gemist, niks aan zijn arendsblik laten ontsnappen.. en da op die leeftijd, ge moet het maar doen :lol: graptje Bens.....
Alleen van samen uit en samen thuis was geen sprake, in het naar huis rijden, haakte ik effe af om mijnen dronkaard zijnen dorst te lessen... en van Benson en Frankje niks meer gezien.. gewoon doorgereden die mannen.. pfffff 8O
Maar allee, al bij al een geslaagde dag, die ze ons niet meer kunnen afnemen.
Op naar de volgende, zaterdag 03/07, ni vergeten he mannen.
Bijeenkomst, 9 uur aan rond punt Wommelgem, fruit & groentenkraam, vertrek aldaar 9.15 uur.
Gaan reeds mee:
Kwik & Flipke
Benson & Fatima misschien
Frankje & Lucienne
..........

Zaterdag 3 juli 2010 3de Yells Army Motorrit
Een groepsrit van +/- 150km. Twee stopplaatsen voorzien. Roadbook, Garmin & Tom Tom route beschikbaar. Inschrijven vanaf 8u30.
Vertrek groepsrit : 11u00. Smulfestijn: Frikadellebollen in tomatensaus met patatfriet om 18u00.
Rit, ontbijt en smulfestijn 10€ / Rit, ontbijt zonder smulfestijn 7€
Meer info via www.mtc-yellsarmy.be Vertrek Lokaal: Paroza : Bacchuslaan 67 2600 Berchem

Grtz,
Kwik & Flipke

jas

20 jun 2010, 19:43

Redtail?
Je weet toch dat dei duitsers niet kunnen tellen;
EINS ?ZWEI?DREI SAUPHEN
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fadre

21 jun 2010, 07:11

Onze mannen zijn gisteren op 17 uur aangekomen waar ze moesten zijn , van het weer weet ik nog niets maar heb gezien op weeronline het zou ook gaan beteren .
Zal een dag of twee geen verslag kunnen uitbrengen , want gisteren hebben ze mijn kleinzoontje ziek naar hier gebracht met hoge koorts dus niet veel tijd.

Woensdag laat ik nog wel iets weten over de reis maar dan zal mijn ventje wel nen keer moeten bellen inplaats van een sms.

Benson gisteren niet teveel regen gehad ? en alles goed verlopen .

Groetjes Suzy

PS , mooie foto's spijtig dat we niet mee konden
:wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

21 jun 2010, 11:19

Hoy de mannen

hier nog wat foto's van de prachtige rit van het GM treffen gisteren en dit in het gezeldschap van kwik & flipke,frankje & lucie en ik mag natuurlijk ons fatima ni vergeten.

Buiten het herfstweer was het een prachtige dag en een zeer goed uitgezochte route met afwisselend mooie rustige wegen maar ook enkele stukken waar eens goed aan het gas kon gedraaid worden.

Onderweg werden we door de nodige pijlen naar het treffen geleid en in Merksplas werd door de mensen van GM deskundig de baan afgezet om veilig aan te komen en te vertrekken van de parking .

Er waren wel een 170 motoren op afgekomen maar dat was wel minder dan verwacht doordat de weergoden ons een beetje in de steek gelaten hebben .

Bij de aankomst eerst een groepsfoto gemaakt om dan te gaan inschrijven en nog iets gedronken om niet uit te drogen onderweg .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Na de eerste controlepost nog verder gereden tot etenstijd en stopte ik daar aan een mooi gelegen eetgelegenheid maar hadden we op de hoogte geweest van de wachttijden die daar heersten hadden we beter nog iets verder gereden.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De tweede controlepost was in een gezellig ingericht bruin café dat beter het klokkenhof was genoemd want alle muren hingen vol oude uurwerken.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Terug aan het vertrekpunt aangekomen eerst veilig de helmen opgeborgen om nog iets te gaan drinken en na te kaarten over de geslaagde rit.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nadien toen we terug naar huis vertrokken stelde ik aan flipke voor om eerst te rijden daar zijn monster ook dorst kreeg, maar dat was ni nodig want hij kon nog wel een 80 km rijden maar even later was hij plots verdwenen.
Bleek later dat kwik er niet gerust in was en ni wilde duwen dus flipke maar direckt gaan tanken voor hij droog viel.

Nog eens hoedje af voor het bestuur van GM , het was een uitgelezen rit en zeer goed bepijld maar spijtig dat ze de zon hadden vergeten te bestellen 8) :twisted: :( :lol:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

21 jun 2010, 11:57

Wel Suzy buiten een paar verdwaalde regendruppels hebben we het gelukkig droog gehouden gisteren en er is niemand in panne gevallen :oops:
dat laatste had ik trouwens ook ni verwacht met al deze betrouwbare machines :lol:
Hopelijk gaat het met onze wereldreizigers even goed . 8)

Benson

21 jun 2010, 12:16

Wel jas ik denk dat het andersom is,redtail kennende bij hem gaat het zo 1+2=2 , 2+2=3 enz .... :oops: 8) :lol:

Ik heb ze ook al eens geteld en het klopte als een zwerende vinger :roll:

Fadre

24 jun 2010, 08:04

Hier Suzy,

Hallo mannen ,

Gisteren wat meer nieuws gekregen van ventje , het is er niet zo warm als hier , Louis had wat last van zijn buik(je) en kon zich niet goed opwarmen zei hij , hoe zou dat komen hé ( dat laat ik aan jullie over ) voor de rest alles ok ginder.
Ik kan al terug aftellen om mijn ventje te ontvangen , intussen is kleinzoon genezen en terug naar zijn mama , nu een paar dagen om mijn huisje wat op orde te zetten en volgende week is alles terug normaal , ik hoop volgende week goed nieuws te krijgen van de dokter en dan kunnen we nog van de mooie zomerdagen genieten en zeker een paar ritjes nog meedoen .

Groetjes Suzy
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Louke

24 jun 2010, 11:32

Wij duimen voor u Suzy.

Groetjes.

Benson

24 jun 2010, 16:54

Het beste Suzy en doe ze de groetjes

Afbeelding

Desperado

26 jun 2010, 12:33

Hoi Bikers,
Nog niet veel reactie gehad, zaterdag 03/07, ni vergeten he mannen.
Bijeenkomst, 9 uur aan rond punt Wommelgem, fruit & groentenkraam, vertrek aldaar 9.15 uur.
Gaan reeds mee:
Kwik & Flipke
Frankje & Lucienne
..........

Een groepsrit van +/- 150km. Twee stopplaatsen voorzien. Roadbook, Garmin & Tom Tom route beschikbaar. Inschrijven vanaf 8u30.
Vertrek groepsrit : 11u00. Smulfestijn: Frikadellebollen in tomatensaus met patatfriet om 18u00.
Meer info via www.mtc-yellsarmy.be Vertrek Lokaal: Paroza : Bacchuslaan 67 2600 Berchem

jas

26 jun 2010, 12:43

R3T
JE MAG ME ONDER VOORBEHOUD ER BIJZETTEN

GROETJES JAS

redtail

26 jun 2010, 13:36

jas schreef:R3T
JE MAG ME ONDER VOORBEHOUD ER BIJZETTEN

GROETJES JAS
idem voor mij :wink:
RT :idea:

Desperado

26 jun 2010, 15:18

Hoi Bikers,
Nog niet veel reactie gehad, zaterdag 03/07, ni vergeten he mannen.
Gaan reeds mee:
Kwik & Flipke
Frankje & Lucienne
Jas
RT
..........