De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
ja zit hier ook mé de laptop , terwijl den tv aan en daarbij voor mij een groot pak chips , koekjes , pralinnekes en nen beton als drinken,pfffff, weeral ne kilo er bij

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
FOEI FOEI FOEI ,
Mannen verman U en neem wat beweging zonder de moto .
Ga eens wandelen of als kan lopen in de natuur .Met regenweer is er veel zuurstof in de lucht .
Kan als reiniging voor de longen dienen voor de vele kms in het verkeer met de moto .
Zo hersteld ge het evenwicht in uw lichaam wat.
YING YANG wete wel .
PPG

Mannen verman U en neem wat beweging zonder de moto .
Ga eens wandelen of als kan lopen in de natuur .Met regenweer is er veel zuurstof in de lucht .
Kan als reiniging voor de longen dienen voor de vele kms in het verkeer met de moto .
Zo hersteld ge het evenwicht in uw lichaam wat.
YING YANG wete wel .
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
ja frankje mijne motor hoor ik hier ook alle dagen ronken als ons fatima in de zetel ligt.
En wandelen doe ik 5 dagen in de week ...van de deur tot aan de brievenbus en terug
En wandelen doe ik 5 dagen in de week ...van de deur tot aan de brievenbus en terug
-
Ja jas bij mij is het altijd zo laat want als ik er vroeg in kruip lig ik gans de nacht wakker en 't is dat zo vochtig is buiten anders ging ik een toerke doen.
Maar ja das ook geen werk want dan is iedereen wakker met het lawaai van mijn uitlaten

Frankje oppassen da ge niet begint door te trappen hé
heb ook nog zo iets staan maar heb er in tien jaar misschien 1x met gereden .
Maar ja das ook geen werk want dan is iedereen wakker met het lawaai van mijn uitlaten
Frankje oppassen da ge niet begint door te trappen hé
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Ik ben er alle dagen al doorgereden... goe nat en smerig, maar toch ook wel leuk.
Zelfs met zo'n weer is het met de GS nog ontspannen rijden tov met de Rocket, en ook gene last meer van mene rug.
Heb er ondertussen al ne topcase opstaan, en vanmorgen het bestelde stuk voor mene gps-houder geplaatst en aangesloten.
We kunnen weeral voort......
Benson, van de week droge dagen voorspeld... dus mss kunnen we een toerke doen he, bel je nog wel... anderen zijn natuurlijk ook welkom.
Grtz,
Kwik & Flupke
Zelfs met zo'n weer is het met de GS nog ontspannen rijden tov met de Rocket, en ook gene last meer van mene rug.
Heb er ondertussen al ne topcase opstaan, en vanmorgen het bestelde stuk voor mene gps-houder geplaatst en aangesloten.
We kunnen weeral voort......
Benson, van de week droge dagen voorspeld... dus mss kunnen we een toerke doen he, bel je nog wel... anderen zijn natuurlijk ook welkom.
Grtz,
Kwik & Flupke
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Laat maar iets weten!Desperado schreef:Ik ben er alle dagen al doorgereden... goe nat en smerig, maar toch ook wel leuk.
We kunnen weeral voort......![]()
Grtz,
Kwik & Flupke
RT