De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Afscheid
Als het leven je ontglipt
en de dood is zo dichtbij
verdwijnt de woede
en voelt ge u vrij
De strijd is gestreden
je hebt je best gedaan
de pijn word vergeten
je weet dat je zal gaan
Voor ons was je een licht
een levens gedicht
jouw beminnelijke lach
blijf voor altijd in ons gedacht
Als het leven je ontglipt
en de dood is zo dichtbij
verdwijnt de woede
en voelt ge u vrij
De strijd is gestreden
je hebt je best gedaan
de pijn word vergeten
je weet dat je zal gaan
Voor ons was je een licht
een levens gedicht
jouw beminnelijke lach
blijf voor altijd in ons gedacht
Laatst gewijzigd door Benson op 27 nov 2010, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Tedju, ik stem niet dikwijls meer af op het motorhoekske, maar wat ik hier nu plots allemaal lees, doet me slikken en natte oogskes krijgen.
Lieve Suskemieke, ik probeer te begrijpen wat ge voelt, wat door u heengaat, uw strijd tussen of het ene of het andere, uw verdriet.
Het lukt me niet, kan het zelfs niet benaderen, en kan enkel maar een enorme bewondering en respect voor u opbrengen.
Gij kranig dapper vrouwke, troost u, ook hierboven zult ge niet alleen zijn.
Fadre, kerel, ik wens u alle sterkte, uw gemis zal groot zijn, het verdriet intens en langdurig.
Ik weet waarover ik spreek, enkele jaren geleden stapte mijn jongste dochter (35) zelf uit het leven, ge zult uwzelf misschien onterecht verwijten maken, ge zult tranen als beken laten stromen, dat mag.
Ge zult uw Suskemieke nooit vergeten, elke voorwerp, elke foto, zal u soms doen wenen.
Uw lieve Suskemieke heeft gelijk, ge moet niet wegkruipen, ga niet vereenzamen, wees er voor uw kinderen, zoek troost bij familie en uw motorvrienden.
Gedenk uw vrouwke met een lach en een traan.
Lieve Suzy, doe onze dochter hierboven de groeten....... ze is blond en heet Suus.
Fadre..... sterkte.

Lieve Suskemieke, ik probeer te begrijpen wat ge voelt, wat door u heengaat, uw strijd tussen of het ene of het andere, uw verdriet.
Het lukt me niet, kan het zelfs niet benaderen, en kan enkel maar een enorme bewondering en respect voor u opbrengen.
Gij kranig dapper vrouwke, troost u, ook hierboven zult ge niet alleen zijn.
Fadre, kerel, ik wens u alle sterkte, uw gemis zal groot zijn, het verdriet intens en langdurig.
Ik weet waarover ik spreek, enkele jaren geleden stapte mijn jongste dochter (35) zelf uit het leven, ge zult uwzelf misschien onterecht verwijten maken, ge zult tranen als beken laten stromen, dat mag.
Ge zult uw Suskemieke nooit vergeten, elke voorwerp, elke foto, zal u soms doen wenen.
Uw lieve Suskemieke heeft gelijk, ge moet niet wegkruipen, ga niet vereenzamen, wees er voor uw kinderen, zoek troost bij familie en uw motorvrienden.
Gedenk uw vrouwke met een lach en een traan.
Lieve Suzy, doe onze dochter hierboven de groeten....... ze is blond en heet Suus.
Fadre..... sterkte.
Laatst gewijzigd door Softail op 27 nov 2010, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo iedereen
is wel even slikken na al die berichten te hebben gelezen.
We wensen je nog veel sterkte toe Suzy,Fadre en familie in deze
moeilijke periode en dat ge veel steun mag vinden bij elkaar.
Het ga je goed Suzy,we zijn met onze gedachten bij jullie.
Hou maar een oogje in het zeil op de bende waar je ook mag zijn.
Groetjes
Ludo en Yoke
is wel even slikken na al die berichten te hebben gelezen.
We wensen je nog veel sterkte toe Suzy,Fadre en familie in deze
moeilijke periode en dat ge veel steun mag vinden bij elkaar.
Het ga je goed Suzy,we zijn met onze gedachten bij jullie.
Hou maar een oogje in het zeil op de bende waar je ook mag zijn.
Groetjes
Ludo en Yoke
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Beste Suzy,
Blij u te hebben mogen ontmoeten
Van ons Paula en mij "eerbiedige groeten"
Prachtige Dame met veel moed
Wat er hierna ook komt, het ga je goed
Suskemie...............
Da wisten we nie.....
Spijtig dat ge dit moest meedelen in zulke omstandigheden
Anders hadden wij daar nog jaren mee rondgereden
Veel sterkte voor U en uw dierbaren
We zullen u voor altijd in ons hart bewaren.
Jef Bandido en Paula
Blij u te hebben mogen ontmoeten
Van ons Paula en mij "eerbiedige groeten"
Prachtige Dame met veel moed
Wat er hierna ook komt, het ga je goed
Suskemie...............
Da wisten we nie.....
Spijtig dat ge dit moest meedelen in zulke omstandigheden
Anders hadden wij daar nog jaren mee rondgereden
Veel sterkte voor U en uw dierbaren
We zullen u voor altijd in ons hart bewaren.
Jef Bandido en Paula
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Beste vriend LOUIS en lieve SUZY
ik heb reeds met Liliane ons medeleven verklaart via E mail maar ik wil ook via onze topic de ON-LINE BIKERS onze gevoelens uiten.
wij hebben het ontzettend druk gehad met de verhuis van mijn tante maar in onze gedachten waren jullie nooit ver weg .
ik heb zelf een groot lawijt , maar heb dikwijls snachts wakker gelegen en
aan Suzy gedacht en aan het waarom???
we zullen u missen en ook onze wandelingen aan zee. volgend jaar als we gaan naar zee in Mei zul je dikwijls in onze gedachten zijn .
we hebben julie mizerie ook die 3 jaar gevolgd en weten wat jullie hebben mee gemaakt . maar gezien de ernst is dit voor Suzy de beste oplossing , ik respecteer uw keuze enorm . in mijn ogen waart bent gij een heel sterke vrouw en ge hebt NOOIT de moed op gegeven tot nu ge niet meer kunt en op zijt gestreden . wij gaan u missen , maar mijne vriend zal altijd op mij kunnen rekenen en samen met uw kinderen Dany en Wendy gaan wij onze FADRE opvangen wanneer hij ons nodig heeft
tot afsluit zoals ik reeds eender al zei dit is GEEN VAARWEL MAAR TOT ZIENS wij zien elkaar ooit terug . ik ben daar 200 procent van overtuigt
ons medeleven aan de FADRE , DANNY , WENDY
ge staat er ni alleen voor , wij zijn er als jullie ons nodig hebben
jef & liliane
ik heb reeds met Liliane ons medeleven verklaart via E mail maar ik wil ook via onze topic de ON-LINE BIKERS onze gevoelens uiten.
wij hebben het ontzettend druk gehad met de verhuis van mijn tante maar in onze gedachten waren jullie nooit ver weg .
ik heb zelf een groot lawijt , maar heb dikwijls snachts wakker gelegen en
aan Suzy gedacht en aan het waarom???
we zullen u missen en ook onze wandelingen aan zee. volgend jaar als we gaan naar zee in Mei zul je dikwijls in onze gedachten zijn .
we hebben julie mizerie ook die 3 jaar gevolgd en weten wat jullie hebben mee gemaakt . maar gezien de ernst is dit voor Suzy de beste oplossing , ik respecteer uw keuze enorm . in mijn ogen waart bent gij een heel sterke vrouw en ge hebt NOOIT de moed op gegeven tot nu ge niet meer kunt en op zijt gestreden . wij gaan u missen , maar mijne vriend zal altijd op mij kunnen rekenen en samen met uw kinderen Dany en Wendy gaan wij onze FADRE opvangen wanneer hij ons nodig heeft
tot afsluit zoals ik reeds eender al zei dit is GEEN VAARWEL MAAR TOT ZIENS wij zien elkaar ooit terug . ik ben daar 200 procent van overtuigt
ons medeleven aan de FADRE , DANNY , WENDY
ge staat er ni alleen voor , wij zijn er als jullie ons nodig hebben
jef & liliane
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Fadre en Familie.
Hebben woorden wel waarde
voor wie verstomd is en verdoofd?
Doet medeleven er nog toe
voor wie een leven heeft verloren?
Maar heus....
ik voel de stilte in je hart
de woede in je hoofd
en kan je tranen horen
Veel sterkte, is al wat ik kan zeggen
Astrid en Filip
Hebben woorden wel waarde
voor wie verstomd is en verdoofd?
Doet medeleven er nog toe
voor wie een leven heeft verloren?
Maar heus....
ik voel de stilte in je hart
de woede in je hoofd
en kan je tranen horen
Veel sterkte, is al wat ik kan zeggen
Astrid en Filip
-
Beste Suzy(Suskemie) , Louis en familie
onze gedachten zijn vandaag zeker bij jullie
samen ging je regelmatig op reis
maar vandaag beste Suzy
onderneem je alleen uw laatste reis
we wensen jullie daarbij veel sterkte
en steunen je zo goed we kunnen
het gaat je goed daarboven
en ooit zien we je daar terug

onze gedachten zijn vandaag zeker bij jullie
samen ging je regelmatig op reis
maar vandaag beste Suzy
onderneem je alleen uw laatste reis
we wensen jullie daarbij veel sterkte
en steunen je zo goed we kunnen
het gaat je goed daarboven
en ooit zien we je daar terug

-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Met droefheid kan ik jullie melden dat Suzy vanmorgend om 11u15 vredig is ingeslapen in het bijzijn van myn zoon Dany,dochterWendy,haar vriend vriend en mezelf.
Het is héél sereen verlopen en ze is als een prachtige moedige madam ingeslapen, op een paar seconden was ze verlost van alle pijn. We hebben ze in ons armen laten vertrekken en bedolven onder de kusjes zodat ze vredig en zonder angst kon overgaan.
Zo heeft ze het gewild en zo hebben we haar laatste wens in vervulling laten gaan.
Nooit had ik gedacht dat dit zo vredig kon gaan, niets lugubers ofzo, in alle schoonheid hebben we gewacht en bij haar gebleven tot ze aan de overkant was.
Nu kan ze rusten en waken over ons allen, ze kan haar overleden dierbaren terug zien.
Zaterdag krijgt ze nog een mooie uitvaartdienst, dewelke zal plaatsvinden in het crematorium van Wilrijk om 10U.
Iedereen is hierbij uitgenodigd, maar zonder verplichtingen.
Laat jullie niet nederhalen door deze dag maar haal er kracht uit, dit moet ik ook doen, samen komen we er wel, zo zou ze het gewild hebben.
Nogmaals bedankt voor al uw wel gemeende steunbeteugingen.
Groetjes Louis
Het is héél sereen verlopen en ze is als een prachtige moedige madam ingeslapen, op een paar seconden was ze verlost van alle pijn. We hebben ze in ons armen laten vertrekken en bedolven onder de kusjes zodat ze vredig en zonder angst kon overgaan.
Zo heeft ze het gewild en zo hebben we haar laatste wens in vervulling laten gaan.
Nooit had ik gedacht dat dit zo vredig kon gaan, niets lugubers ofzo, in alle schoonheid hebben we gewacht en bij haar gebleven tot ze aan de overkant was.
Nu kan ze rusten en waken over ons allen, ze kan haar overleden dierbaren terug zien.
Zaterdag krijgt ze nog een mooie uitvaartdienst, dewelke zal plaatsvinden in het crematorium van Wilrijk om 10U.
Iedereen is hierbij uitgenodigd, maar zonder verplichtingen.
Laat jullie niet nederhalen door deze dag maar haal er kracht uit, dit moet ik ook doen, samen komen we er wel, zo zou ze het gewild hebben.
Nogmaals bedankt voor al uw wel gemeende steunbeteugingen.
Groetjes Louis
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Beste Louis ,
oprechte deelneming en veel sterkte voor u en uw familie.
Moge de steun van hun en je vrienden je troost bieden
en de goede herinneringen het verlies verzachten .
Wij kunnen spijtig genoeg op de uitvaartdienst niet aanwezig zijn doordat we
samen met Filip en Astrid voor het weekeinde naar de ardennen gaan
maar wij zullen er in onze gedachten zeker bijzijn .
Leon & Monique

oprechte deelneming en veel sterkte voor u en uw familie.
Moge de steun van hun en je vrienden je troost bieden
en de goede herinneringen het verlies verzachten .
Wij kunnen spijtig genoeg op de uitvaartdienst niet aanwezig zijn doordat we
samen met Filip en Astrid voor het weekeinde naar de ardennen gaan
maar wij zullen er in onze gedachten zeker bijzijn .
Leon & Monique