De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Fijne feestdagen allemaal

Monique en Leon
De mijne vandaag ook nog eens laten warmdraaien , duurde even voor hij wakker werd .... maar dan moest ik hem vastleggen of hij was naar buiten gevlogen

Monique en Leon
De mijne vandaag ook nog eens laten warmdraaien , duurde even voor hij wakker werd .... maar dan moest ik hem vastleggen of hij was naar buiten gevlogen
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Hey Fadre,
Idd mss beter nog wa uitstellen, tenzij ge ne snowcat hebt... dan zal't wel zalig zijn.
Mooie beelden daar bij jou, hier is't ook ni mis... maar zo in de bossen is't wel apart hé.
En ook het allerbeste gewenst voor kerst en nieuwjaar... en da we gauw terug kunnen gaan toeren.
Kwik & Flupke
Keep the rubber down.
Idd mss beter nog wa uitstellen, tenzij ge ne snowcat hebt... dan zal't wel zalig zijn.
Mooie beelden daar bij jou, hier is't ook ni mis... maar zo in de bossen is't wel apart hé.
En ook het allerbeste gewenst voor kerst en nieuwjaar... en da we gauw terug kunnen gaan toeren.
Kwik & Flupke
Keep the rubber down.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
voor allen ne goeie kerstavond en ne zalige kerstmis vooral voor de on-line bikers en ook nog nen dikke knuffel voor mijn vrienden van de bende van de fadre FADRE,PPG en denBANDIDO
tot binnenkort
groetjes den buldog
voor allen ne goeie kerstavond en ne zalige kerstmis vooral voor de on-line bikers en ook nog nen dikke knuffel voor mijn vrienden van de bende van de fadre FADRE,PPG en denBANDIDO
tot binnenkort

groetjes den buldog
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Allemaal een fijne kerst en geniet maar even van de schoonheid van de
natuur.Alles op zijn tijd en binnenkort kunnen we ons machientje beginnen
opblinken en dan zijn we startklaar voor nieuwe ritten en hopelijk
een schitterend jaar.
Groeten
Ludo & yoke
natuur.Alles op zijn tijd en binnenkort kunnen we ons machientje beginnen
opblinken en dan zijn we startklaar voor nieuwe ritten en hopelijk