De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey Fadre
den buldog en liliane zullen er ook bij zijn den 26 maart laat maar weten om hoe laat
groetjes
burn rubber noth your soul
den buldog en liliane zullen er ook bij zijn den 26 maart laat maar weten om hoe laat
groetjes
burn rubber noth your soul
-
Desperado - Lid geworden op: 19 feb 2010, 09:16
Wij juist terug thuis van een zalig ritje Zeeland, met de gebruikelijke stop in Hulst om effe op te warmen... was een tempertuurtje van 0 a -1 graden, maar mits goe gekleed, toch goe te doen.
Wel niet zoveel motards gezien, meeste zitten blijkbaar toch liever voor de stoof
Het wordt tijd dat we nog eens een gezamelijk ritje gaan doen he mannen !!!
Grtz,
Kwik & Flupke
Keep the rubber down...
Wel niet zoveel motards gezien, meeste zitten blijkbaar toch liever voor de stoof
Het wordt tijd dat we nog eens een gezamelijk ritje gaan doen he mannen !!!
Grtz,
Kwik & Flupke
Keep the rubber down...
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
2 juni 2010
10de Damiaan Motortreffen te Tremelo
Adres: Geboortehuis Pater Damiaan, Pater Damiaanstraat 37, 3120 TREMELO
Organistatie: Damiaan Actiegroep Ninde-Baal-Tremelo
Info : 0478/757798 / dirk.de.lobel@telenet.be
Bepijlde rit van +/- 150 km (GPS-Garmin beschikbaar). Inschrijving tussen 08.00 en 11.00 uur. Prijs: piloot 7 EUR, duo 5 EUR, inclusief koffie, pannenkoeken en aandenken . Trofee voor grootste groep, oudste en verste deelnemer. T.v.v. de Damiaanactie (lepra- en tuberculosebestrijding).
10de Damiaan Motortreffen te Tremelo
Adres: Geboortehuis Pater Damiaan, Pater Damiaanstraat 37, 3120 TREMELO
Organistatie: Damiaan Actiegroep Ninde-Baal-Tremelo
Info : 0478/757798 / dirk.de.lobel@telenet.be
Bepijlde rit van +/- 150 km (GPS-Garmin beschikbaar). Inschrijving tussen 08.00 en 11.00 uur. Prijs: piloot 7 EUR, duo 5 EUR, inclusief koffie, pannenkoeken en aandenken . Trofee voor grootste groep, oudste en verste deelnemer. T.v.v. de Damiaanactie (lepra- en tuberculosebestrijding).
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.