DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

03 jul 2009, 16:57

Benson,
voor de zondag rit .....ALS :!: ( reden eerder aangehaald) ik kom ga ik rechtstreeks naar vertrekpunt te Wommelgem. 8)
Weer 20 min meer voor op positieven te komen :wink:

Redtail

Fadre

03 jul 2009, 23:02

Redtail,
in totaal heb ik 2970 km gereden.
2060km is de afstand heen en terug.
Ter plaatse heb ik 910 km gereden in 6 dagen.
Dit geeft een gemiddeld van 151,666 km/dag.
Drank:
Uit solidariteit met de vrienden ben ik ook begonnen met een glas van 1/2 L maar na 2 glazen was ik de tel kwijt en ben gestopt met de notitie waar jij waarschijnlijk op doelt.
Ik betwijfelt of de anderen een meer gedetaileerde compsutielijst kunnen tonen of zich durven wagen tot een vage schatting van dit hemelsvocht.
Heb ook voor de eerste x in mijn leven genoten van een jacousi(?) een lawine van luchtbellen voor de helft geproduceerd door een krachtige pomp en de andere helft door mijn drie compagnons.
Een sauna was voor mij ook een openbaring en zeker toen mijn halsketting van het hoogste verdiep naar beneden gevallen was en plat op mijn buik onder de onderste bank moest kruipen en op den tast achter dat ding moest zoeken,terwijl er boven een bende zweterige motards met hun blote kloten mij aanwijzingen gaven.
Moppen:
Met medewerking van onze MTB uit het Leuvense werden 660 mopen in totaal verteld,dit geeft een gemiddeld van 110/dag waarvan ik er momenteel nog 2 van onthouden heb.
Mop 1
Een blinde stopt aan een hoerekot tikt een paar keren op het raam en vraagt: Wat kost dat hier?
Hoer:€ 50
Blinde:Da's niet veel voor dubbel glas.
Iedereen nu: :lol: :lol: :lol:
Mop 2
Hoe was dat nu weer :?: :?:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Softail

04 jul 2009, 10:48

Ja Fadre, zie het al helemaal voor me...
Afbeelding Afbeelding
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

PPG

04 jul 2009, 11:53

Hey Fadre,

En die een mop dan van ......hoe wast na wer ? Ho bompa ?? of zoiet

Gr
Ppg

redtail

04 jul 2009, 13:30

Toch geen mop verteld over de Muppets zeker :lol:
Oe zit da voor morgen, gaan jullie naar de Friends rit ( Henegouwen) :?: :?:
Redtail

PPG

04 jul 2009, 15:36

Hoy Redtail ,

Ik wel , heb toch veel goesting .
Zal wel me mene awe Guzzi zijn want de andere sta weeral in de motokliniek .Lek aan de dichting van de kulas.( joint de culas) int Antwaarps .
Schijnt is da van veel stil te staan ? en als hem dan toch warm is op zijne zijpoot te stallen ? .

Gr en hoogstwaarschijnlijk tot morgen met nen heldere kop he .

PPG

redtail

04 jul 2009, 16:20

Oe? stilstaan ...........en je komt just vd Dolomieten.
't is wel een graaaaf feestje mé veel vanalles...dus!!
'K zal men best doen er te zijn ( rechtsreeks aan vertrek café).
May be to morrow..
Buldog en Fadre ook :?:

Fadre

04 jul 2009, 21:31

Fadre zal er niet bij zijn. :oops:

Fadre

04 jul 2009, 21:33

PPG,
oh voke,oh voke :D

Benson

04 jul 2009, 22:36

Mannen tot morgen aan het rond punt.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

06 jul 2009, 07:40

Fadre ,

Da wist ik ook nog wel , maar wou het niet zo drect prijsgeven , kwestie van de spanning er in te houden . :lol: :lol: :lol:

Voor de ON-LINE -BIKERS die er gisteren niet bij waren , zij hebben wat gemist .Buiten 1 stevig buitje rond een uur of 4 was het een prachtig ritje ( +/- 351 KM ) waar toch een 15 of 20 tal motars van genoten hebben .Ik in elk geval wel
Zelfs na een 10 tal dagen in de Dolo 's was dit een mooi stukje golvend Belgie. 8) 8) 8)

Proficiat voor de inspanningen van de Friends. :!: :!: :!:

De Redtail daarentegen moet zijn krachtbron nog wat leren beheersen , hij wou mij voorbij steken , ni links , ni rechts , maar gewoon over mij , .
Gelukkig heeft mijne old-timer al wa meer meegemaakt en laat die dan ni zomaar gebeuren .Deze ging gewoon dwarsliggen tussen mijn benen . 8O 8O 8O

Ik denk wel da Odul enige beeldjes gemaakt heeft , die zullen dan wel volgen .

PPG

Benson

06 jul 2009, 08:52

Hallo bikers

zoals PPg al vermelde spijtig voor de thuisblijvers ,het was weer een prachtige rit gisteren door Henegouwen en dit in het gezeldschap van Redtail , Odul en PPG . Met de friends samen 20 moto's plus nog enkele duo 's die door de wegkapiteins door het mooie landschap geleid werden.

Tot in Binche is het droog gebleven maar toen we daar aan 't eten waren begon het al even te regenen ,we hoopten dat het alles ging zijn maar het was een voorbode van wat er ging volgen een zware plensbui . Verschillende motors stonden stil langs de autostrade maar wij lieten ons niet kennen en reden gewoon door op weg naar huis.

Tijdens de rit kreeg Redtail last van zen kater,lag pas om 4uur in bed en toen PPG plots moest stoppen voor een auto die een voetganger overliet aan het zebrapad werd hij langs achter aangevallen door redtail , hij heeft er gelukkig niets aan overgehouden.

Sorry geen foto's want ik was weer eens men fototoestel vergeten , ja dementie zijn een van de vele ouderdoms verschijnselen bij mij .

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

06 jul 2009, 09:31

Benson ,
Wat zijn de andere verschijnselen dan ?

PPG

Louke

06 jul 2009, 09:39

Hallo bikers.

Ik heb aan de Henegouwen rijders gedacht gisteren. Ik hoopte dat jullie daar al weg zouden geweest zijn voor dat de plaatselijke zondvloed begon. Blijkbaar niet helemaal. Chapeau PPG, 350 km zo vlak achter 3.000 km naar de Dolomieten. Was dat de afstand Ekeren - Henegouwen en terug inbegrepen?

Groetjes aan alle on-line-bikers!

Benson

06 jul 2009, 10:48

Ja PPG als ik dat hier allemaal moet zetten ben ik morgen nog bezig .

Afbeelding